scrisoare către adulți

95 9 4
                                    

continuați să judecați persoanele, să le distrugeți visele și să-i călcați în picioare pe cei inferiori vouă. continuați să dați exemple proaste copiilor voștri și nu numai și spulberați-le până și ultima fărâmă de speranță. să-i modelați după bunul vostru plac și să-i băgați în cap idei fixe, ca mai apoi să judece, să critice, să disprețuiască și să distrugă orice îl înconjoară, și sunt convinsă că abia după ce îi veți vedea maturizându-se, veți fi mândri de ei. o să fiți bucuroși că ați reușit să distrugeți o altă generație. poate că sunteți stresați și aveți multe responsabilități, dar e nedrept să vă îndreptați furia spre copiii voștri sau ai altora. să le distrugeți sufletul, să-i aduceți cu moralul la pământ, iar de restul se va ocupa societatea. voi doar aveți grijă să îi distrugeți psihic, nu-i așa? aveți grijă ca proprii dumneavoastră copiii să fie depresivi și să-și dorească să plece odată pentru totdeauna, aveți grijă ca cei pe care i-ați crescut să-și urască apropiații. să vă asigurați că opinia lor nu contează, să aveți grijă să le amintiți că sunt proști că n-au învățat pentru o notă excelentă, să gândească mecanic și să nu-și exprime niciodată părerile. să le dăruiți încă de la vârste fragede telefoane performante și să îi trimiteți într-o tabără de vară atunci când vă plictisiți de ei. să nu-i liniștiți atunci când sunt speriați, să-i tratați de parcă este vina lor că s-au născut, apoi asigurați-vă că se simt ca un eșec și că își doresc moartea. vă rog, nu încercați să-i ascultați, nu încercați să-i iubiți, căci asta ar însemna să-i iubeți, iar voi, adulții, fiind preocupați cu atât de multe lucruri, nu aveți timp de iubire. nu știți ce e iubirea. habar n-aveți ce e libertatea. speranța a murit de mult în sufletele voastre, și vreți ca noi, copiii dumneavoastră, să pățim la fel. ei bine, felicitări. ați reușit. ați reușit să creșteți o generație de artiști nedescoperiți, de adolescenți care suferă, de puști care au telefoane în mână în locul unei mingi. ați reușit să distrugeți lumea și lăsați-mă să vă felicit pentru că v-ați atins scopul. ați crescut o generație de clone. felicitările mele. 

           cu sinceritate, un copil care a început să realizeze care e adevărata față a adulților.

teo, fata cu scrisorileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum