Nu hade vi lyssnat på hela One directions första album, och lärt känna varandra ganska bra. Vi ska ju faktiskt spendera 4 år här tillsammans.
"Soo you haven't told me anything about your family" sa han och det var precis det samtalsämnet jag försökt undvika.
"Neither have you" sa jag för att han skulle börja prata om sin familj istället. "Okay, you first"
Fan. Jag var tyst ett tag. "Well, I have two siblings...." jag började le lite. "Leah is 6 years old, and she loves horses, and she always watches teletubbies in the morning. And she has really blue and loves christmas..... And Luke is eight, and he's the best brother in the world. He loves football, and I always play hide and seek with him. He has really green eyes, and his smile.... is my favorite thing in the world"
Han log. "They seem great" jag nickade och kämpade för att inte gråta. "And your parents?" Sa han och lutade sig mot väggen.
"I......." mina ögon fylldes med tårar. Jag kommer inte klara att prata om dem. Jag ställde mig upp så att han inte skulle se att jag var ledsen och sen vände jag mig om och vek några tröjor jag plockat upp. "They are really annoying, and they always make stupid jokes in front of my friends" sa jag och skrattade lite medans några tårar rann nerför min kind.
Jag drog snabbt bort dem och tog ett djupt andetag och vände mig om.
"Now it's your turn"
***
"Hi, I'm Caroline" sa en tjej och satte sig ner mittemot mig.
"Oh hi, I'm Alayah" sa jag och log. "I heard you're sharing room with Tyler... do you always have bad luck?" Sa hon och jag skrattade till.
"You wouldn't believe it" svarade jag och hon log. "Are you new here?" Sa jag och hon skakade på huvudet. "No, I'm on my second year" sa hon och jag nickade. Det var ju Tyler också.
"How do you even know I'm roommate with Tyler" sa jag och då började hon flina.
"Well, even though he's an ass, he's my bestfriend, and he has been going on about his new hot roommate all day" sa hon och då förstod jag.
"Oh yeeeah, you're that Caroline, he has talked about you" sa jag och hon började flina. "Good things I hope" sa hon och jag flinade tillbaka. "Well yeah, partly" sa jag och båda började skratta.
"I see you've met my new roomie" Tyler satte sig ner bredvid Caroline och flinade. Som vanligt.
"Yeah, so don't scare her away" sa hon och han fortsatte flina.
"She was talking about your face" sa jag och tog en tugga av mackan. Båda de började skratta.
"I like her" sa Caroline leendes, uppenbarligen riktat mot Tyler. "I like her too, even though she insults me all the time" Jag log sarkastiskt och sen fortsatte vi äta.
***
"What part about this is my side, and that is your side didn't you understand" sa jag och suckade. Ändå låg han kvar i min säng.
Med tanke på hans irriterande flin så skulle han nog inte flytta på sig. Så jag satte mig i hans säng istället och tog upp min mobil.
"You're always on your phone... it's boring" sa han och jag tittade upp med höjda ögonbryn och tittade sen ner igen.
"I actually only use it because I want to avoid you" sa jag och då skrattade han till lite gulligt. "We both know that you want to do the opposite than avoid me.....you are in fact lying in my bed" jag suckade.
"Has it ever occurred to you that not everyone wants to sleep with you" sa jag och ställde mig upp och gick fram till min säng och tog hoodien som låg på den.
"Who said anything about sex" sa han och började flina och blinkade med ena ögat. Jag himlade med ögonen och drog på mig hoodien.
"Where are you going?" Sa han och jag tog min mobil från hans säng och tog sen mitt bankkort.
"I'm going to buy chocolate" sa jag och skulle precis gå ut då han ställde sig upp. "I'm coming with you" sa han och då höll jag upp dörren för honom. "Ladies first" sa jag och han log sarkastiskt och gick sen ut.
När vi gick in i en annan korridor så kom ett killgäng längre bort. De pratade väldigt högt. Det tog inte alls lång tid innan de såg oss.
"EYYYY WHO'S THAT? DID YOU SLEEP WITH HER?" Ropade en och alla började skratta.
"WELL ACTUALLY NO, BECAUSE I PREFER NOT GETTING AN STD" ropade jag tillbaka och då började de asgarva.
Tyler tittade förolämpat på mig och knuffade sen lätt till mig och jag började skratta. När vi sen mötte dem så stannade Tyler och de gjorde massa handslag. Jag trängde mig genast förbi men försökte att undvika så mycket kroppskontakt som möjligt. Sen fortsatte jag bara gå.
"She's petty as fuck" sa en av killarna medans han skrattade. "Eeeeh yeah, but did you see how fucking hot she was? Damn" sa en annan och jag suckade.
"Hey wait" ropade Tyler men jag fortsatte bara gå. "Bruh she hates me, got to go" sa han kort och joggade fram till mig.
"You're so short" sa han och flinade. "Like your dick" mumlade jag och han började skratta.
"You bet?" Sa han med ett flin och då gjorde jag ett spyljud. "I can't believe I'm stuck with you for four years" sa jag och han la armen om mina axlar.
"Well I can't believe you're already tired of me" sa han och jag slingrade mig ur hans grepp.
"Yet again, have you met you?" Sa jag och då började han le. "I do wish I wouldv'e met someone like me, you know, I am after all awesome"
"Mhm, you're really awesome at being annoying" sa jag och han fortsatte le.
"I guess that's one thing we have in common"
YOU ARE READING
Princess up my ass
Teen FictionAlayah börjar på college och får dela rum med Tyler, en självsäker fuckboy som gör allt för att få ligga med henne. Till en början. Gjordes: 21 Maj 2017