Vi stod nu utanför huset och jag märkte att hon började hålla på sådär med sina händer. Så jag tog tag i dem. "Hey" sa jag och försökte få ögonkontakt med henne.
Hon tittade upp på mig, och jag fastnade lite med blicken på henne.
Hela denhär grejen har gjort att jag fått se en annan sida av henne, hennes sårbara sida, och jag känner att jag kommit närmare henne.
Vi känner varandra bättre än jag och några av mina andra kompisar känner varandra. Men jag liksom, litar på henne, och jag har berättat saker för henne som ingen annan vet.
Poängen är iallafall att jag gillar henne, på ett sätt jag inte riktigt trodde att jag kunde gilla någon på. Jag är absolut inte kär eller nått, men ah.
Jag släppte sakta hennes händer, och hon tittade runt lite för att undvika ögonkontakt innan hon mötte min blick.
Sen vände hon sig om och låste upp dörren.
Men hon öppnade den aldrig.
"You okay?" sa jag och då nickade hon lite. Sen öppnade hon sakta dörren.
Efter en stund gick hon sakta in, och jag följde efter. Jag var bara tyst och gav henne lite tid.
Hon tände en lampa och började titta sig om lite. Sen stannade hon med blicken på en vas med blommor som satt på byrån.
"That wasn't there before" sa hon och gick sakta fram till den. Hon drog lite försiktigt med fingrarna över den, och sen stannade hon med handen på den. Sen utan förvarning puttade hon till den så att den åkte ner på golvet, och vasen gick sönder.
"I hate flowers" mumlade hon, och jag började undra om dethär verkligen var en så bra idé.
"Are you okay?" Sa jag och då nickade hon lite. Sen fortsatte hon in i ett kök.
Återigen tittade hon sig om innan hon fortsatte in i vardagsrummet.
Vi fortsatte så i hela huset tills vi kom till hennes rum. Hon gick fram till sin byrå och plockade upp ett foto. Det var på henne och en annan kvinna, antagligen Cara.
Jag märkte att hennes grepp om fotot hårdnade, och då gick jag fram. Hon tittade på det med en liten rynka mellan ögonbrynen, och hon andades genom näsan för att inte börja gråta.
Sen kastade hon ner det i golvet så att det gick sönder.
"Alayah" sa jag lugnande. Dethär var inte en bra idé.
Hon ignorerade mig helt och började sen argt dra ner resten av sakerna från hennes byrå. "I want it all gone" sa hon medans hon snabbt gick vidare till ett skrivbord som hon fortsatte dra ner allt från.
"Alayah stop" sa jag fortfarande lugnt.
Visst, meningen var att hon skulle ta sönder saker. Men jag tänkte typ tallrikar i golvet för att få ur ilskan, INTE foton eller andra personliga saker. Och definitivt inte allt i hemmet.
Hon fortsatte, så jag gick fram och tog försiktigt tag i hennes armar. Hon ryckte bara åt sig dom och fortsatte dra ner saker på golvet. "Stop" sa hon bara, och då tittade jag bara oroligt på henne istället.
När hon tagit sönder det mesta i rummet fortsatte hon ut. Jag joggade ikapp henne. "We should go back" sa jag men hon gick bara argt förbi mig och fortsatte dra ner allt hon gick förbi.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Hon verkade inte ens ledsen längre, bara arg. Hon fortsatte genom alla rummen igen och när hon kom in i vardagsrummet stannade hon vid en vägg full av foton.
Alayah var med på de flesta av dom, och de andra personerna var säkert hennes släktingar. Hon plockade sakta ner ett av dom på henne och en liten tjej, antagligen hennes lillasyster.
Sen med ett argt skrik slängde hon ner det i golvet, och efter det åkte resten av bilderna ner fort. "Alayah stop" sa jag då och började få lite panik.
Det här är mitt fel.
"Alayah" sa jag igen lite högre, och då tog hon ner det sista fotot, men kastade inte ner det på golvet utan höll kvar det i händerna.
Medans hon tittade ner på det så började hon gråta, och bara några sekunder senare tappade hon det så att det också gick sönder, och sen sjönk hon ner längst väggen och fortsatte gråta.
Jag skakade på huvudet för mig själv. ALLT är mitt fel.
Jag visste inte riktigt vad annars jag kunde göra än att sätta mig bredvid henne och krama henne. Jag drog upp henne lite mer i mitt knä och fortsatte krama henne.
Jag vet inte alls hur länge vi satt så. Men länge var det iallafall, och tillslut drog hon ifrån lite och satte sig bredvid mig, och vi båda satt nu lutade mot väggen och tittade rakt fram.
Efter en stund tog jag tag i hennes hand, och då lutade hon sig mot min axel.
Återigen satt vi bara helt tysta. "I want to go back" mumlade hon efter en stund och lyfte på sitt huvud. "Yeah" mumlade jag tillbaka innan jag ställde mig upp. Sen hjälpte jag henne upp också, och sen kramade jag henne igen.
Innan vi drog ifrån pussade jag henne på kinden, och då när vi dragit ifrån tillräckligt mycket att vi såg varandra så stannade vi så.
Vi höll kvar positionen ganska länge, innan vi båda tillslut kollade bort och började gå mot dörren. När vi kom ut tog hon ett djupt andetag, och sen tog hon tag i min hand och höll den hårt.
"Well fuck"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Princess up my ass
Genç KurguAlayah börjar på college och får dela rum med Tyler, en självsäker fuckboy som gör allt för att få ligga med henne. Till en början. Gjordes: 21 Maj 2017