5 ~ Football

3.5K 68 19
                                    


OBS!!! Amerikansk fotboll menar jag så ni vet.

"Hi, I was just wondering if you wanted to see the football practice, you know, there are alooot of hot guys there"

Jag började flina lite. Det var Caroline som ringt, och alltså, nu när det var hon som frågade, och inte Tyler, så kunde det väl inte vara så hemskt att se snygga killar spela fotboll.

"Fine, I'll meet you ou..." "I'm here, outside your dorm" avbröt hon mig och jag rynkade ögonbrynen och gick sen fram och öppnade.

"No one says no to watching hot guys play football?" Sa hon och jag skrattade till och gick sen ut och stängde dörren, och vi började gå dit.

När vi kom fram så satte vi oss längst ner på läktaren, så vi satt liksom närmast planen. De joggade nu bara runt.

När de kom till sidan vi satt vid, så vek en av spelarna av och sprang emot oss. "That's Tyler, the fuck is he doing" sa hon medans vi tittade på honom. "HEEEEY GONZALEZ, GET BACK IN LINE" skrek hans tränare, men han fortsatte jogga fram mot oss.

När han kom fram hävde han sig smidit upp på läktaren och när han stod framför oss tog han av sig sin hjälm och började flina. "I knew you wanted to see me play" sa han och jag himlade med ögonen. "Not minding it though" sa han fortfarande flinandes, innan han gav mig en puss på kinden och sen hoppade han ner igen och joggade tillbaka.

Jag torkade genast bort hans bakterier och Caroline flinade. "He's stupid" mumlade hon och sen vände vi tillbaka blickarna på planen.

Han joggade tillbaka och hans tränare mötte honom och frågade antagligen vad han höll på med. De pratade i några sekunder, och sen klappade Tyler honom på axeln två gånger och sprang sen tillbaka in i ledet, och tränare såg ut att flina medans han skakade på huvudet.

"Tyler is the only one who would get away with doing shit, because he knows exactly how to get out of situations like that, and everybody likes him" sa hon och jag började flina. "So he was flirting with his coach" sa jag och då började hon skratta.

"He probably just said something funny" sa hon och jag log lite.

Han är inte rolig.

"COME ON LADIES, LET'S PLAY SOME FOOTBALL" skrek deras tränare, och de delade upp sig i två lag.

Sen sa tränaren något mer jag inte kunde höra, och de ställde sig på linjer mittemot varandra.

"Tyler is the quarterback, he's the fastest one in his team" sa hon och jag flinade lite. Lilla Tyler är bra på något.

Jag tittade på Tyler som ställde sig bakom linjen. "BLUE 67" skrek han, och då kastade någon bak bollen till honom och han började springa åt sidan. Sen kastade han bollen till någon snett över planen, och sen sprang han så in i fan.

Bollen passades mellan några av deras spelare, medans några andra blev nedslagna. Det såg ut att göra jätteont.

En kille kastade sig mot Tyler, men han hoppade ÖVER honom, och fortsatte springa, och då kastade han som hade bollen den till honom. Tyler fångade den och sprang förbi alla som sprang efter honom, och sen sprang han mot linjen och gjorde en framåtvolt in över den.

"TOUCHDOWN" ropade deras tränare, och Tylers lagkamrater hoppade på honom.

"He's just showing off because you are here" sa Caroline med ett flin. "HOW CAN YOU NOT LOVE ME" ropade Tyler då och tittade mot vårt håll, och jag började flina.

Princess up my assWhere stories live. Discover now