"That movie sucks" sa han och jag himlade med ögonen.
"No it doesn't, you suck" sa jag och då flinade han. "No.... I lick"
"EEEUUUUUUUWWWW" utbrast jag och han började skratta. Jag försökte att inte skratta men tillslut började jag skratta också.
"You're so disgusting" sa jag och han flinade igen. "Do you want me to prove it" sa han och flörtade lite med ögonen.
"Do you want me to prove that I can strangle you?" Sa jag leendes och då började han skratta och ställde sig sen upp och satte sig på kanten av min säng och tog datorn ifrån mig.
Han tittade igenom några filmer ett tag. "Can't we watch The Walking Dead?" Sa han och jag nickade.
Första gången vi kommer överens om något.
Han satte på första avsnittet och ställde ner datorn på golvet och gick sen över till sin säng igen.
***
Några avsnitt senare
"We should go to bed now, I'm starting my classes tomorrow" sa jag och han nickade. Jag gäspade och stängde sen av avsnittet och ställde mig upp. Jag tände ganska snabbt lampan då jag är ganska mörkrädd.
Sen gick jag in på toaletten och gjorde mig iordning. När jag var klar så gick jag ut och såg då att han satt och studerade min stringtrosor.
"Oh my god?!" Utbrast jag och gick fram och skulle ta dem ifrån honom men han tröck skrattandes bort mig och höll bak dem med andra handen.
"You're on my side!!!" Sa han och jag himlade med ögonen och fortsatte försöka få tag i dem.
"What part about this is my side and that is your side didn't you understand?" Härmade han mitt tidigare uttalande medans han ställde sig upp och höll upp ena armen för att hålla mig på avstånd medans han visade den extremt tydliga linjen.
Tillslut kunde jag rycka åt mig trosorna. "That's invasion of privacy" sa jag och han flinade. "This is too" sa han och knuffade lätt bort mig så att jag kom över på min sida.
Jag himlade med ögonen och la dem i väskan och la mig sen i sängen.
"I'm going to take a shower, do you wanna join?" Sa han och flinade. "I'd rather drown in my own pee" sa jag och log sarkastiskt.
Han bara fortsatte flina och gick sen in på toaletten.
Jag ställde ett alarm och höll på med mobilen en stund innan jag släckte den och satte den på laddning.
Jag skulle precis somna då dörren till toaletten öppnades. "You're so annoying" muttrade jag och hörde hur han gjorde massa saker.
"I just opened the door" sa han och jag himlade med ögonen. "No, you're breathing, just that triggers me" sa jag och han gav ifrån sig ett litet skrattljud.
"Do you wanna know what triggeres me?" Sa han och jag kunde tänka mig att han flinade nu. "Absolutely not" sa jag och blundade för att försöka sova igen.
"Your loss" sa han, och jag brydde mig inte om att svara på det.
"Goodnight princess" sa han och jag hörde hur han la sig i sin säng. "Goodnight" mumlade jag och somnade ganska fort efter det.
***
"TURN IT OFF" jag suckade och sträckte mig trött efter alarmet och stängde av det. Sen satte jag mig upp och gäspade medans jag sträckte på mig.
Han hade lagt kudden över ansiktet. Han behöver inte gå upp än på några timmar. Jag ställde mig upp och började hoppa lite.
"Bruh..." sa han och jag började flina och fortsatte sen göra massa oljud. "And you tell me I'm annoying?" Sa han och då skrattade jag.
"That's because you are annoying" sa jag och satte mig på sängen för att samla mig en liten stund.
Han satte sig upp efter ett tag också och stannade upp lite när han såg mig.
"What....?" Sa jag efter en stund och då såg det ut som att han kom tillbaka från sin lilla fantasivärld.
"You're hot" sa han och började flina. Jag himlade lite med ögonen och ställde mig upp och fortsatte göra mig iordning.
När jag var klar och hade sminkat mig och allt så gick jag ut från toaletten. Han hade somnat igen. Det krävdes mycket för att motstå att kasta något i huvudet på honom.
Jag tog min mobil och väska och gick sen ut och låste.
CZYTASZ
Princess up my ass
Dla nastolatkówAlayah börjar på college och får dela rum med Tyler, en självsäker fuckboy som gör allt för att få ligga med henne. Till en början. Gjordes: 21 Maj 2017