"TYLER??!!!!" Utbrast jag och de båda ryckte till.
Han hade alltså sex med en tjej. I vårat rum. "I'll be back in five minutes, and she better be gone when I get back..... and for your sake, you better be dressed" sa jag och gick ut och stängde dörren.
Jag hade precis kommit tillbaka efter att ha gått på lektioner hela dagen. Dagen hade, tills nu, faktiskt gått väldigt bra, och jag hade skaffat några nya kompisar.
Jag gick iallafall runt hörnet och stod och väntade där ett tag innan jag gick tillbaka. Jag öppnade dörren och som tur var, för honom, så var hon borta och han var påklädd.
Jag blängde på honom och gick in. Han började flina. "Cockblocker" mumlade han och jag himlade med ögonen.
"You are so disgusting" sa jag och satte mig på sängen. "Jealous much?" Sa han retsamt och jag höjde ögonbrynen.
"The only thing I'm jealous of, is the part where she could actually leave, and not have to be stuck here with you" sa jag och log sarkastiskt.
Han log tillbaka. "Well, she was in fact on my side, which makes it okay for her to be here, which also makes it not okay for you to cockblock me again, because that was a dickmove"
Jag bara tittade på honom som att han var dum i huvudet. Eftersom han är dum i huvudet.
"Okay so new rule, no sex allowed when I'm here" sa jag och han började flina.
"How am I suppose to have sex with you if you're not here?" Sa han och jag himlade med ögonen.
"Please just shut the fuck up" sa jag och precis då ringde min mobil. Det var Anthony.
Jag svarade. "Hi" sa jag och ändrade helt tonläget från när jag tidigare pratat med Tyler. "Hi! I was just wondering if you wanted to hang out? I'm bored" sa han och jag log lite.
"Yeah sure" sa jag medans jag ställde mig upp. "Great, I'll meet you at your dorm"
"Okay, bye" sa jag och la på. "Where are you going?" Sa Tyler medans han började kasta en sånhär rugby boll i luften. Eftersom han låg ner på sängen hoppades jag på att han skulle få den i ansiktet.
"I'm going to see the president and play wii" sa jag och satte på mig min svarta jacka över hoodien. Han log sarkastiskt.
"I have practice soon anyways, you should come" jag höjde ögonbrynen.
"Like, I could, but I reeeally don't want to" sa jag och rynkade näsan lite och han började skratta.
"Your loss" sa han och då knackade det på dörren. "You know, I don't think so" sa jag och fortsatte rynka näsan medans jag gick baklänges mot dörren.
Sen vände jag mig om och öppnade. Jag tittade bak lite på Tyler. "Bye" sa jag och vinkade lite sarkastiskt och gick sen ut till Anthony.
- (visste ej vad som skulle hända, så jag hoppar fram lite)
"So there's a party tonight, are you coming?"
Jag var tvungen att tänka efter en stund. Fester är väl inte min favoritsak i hela världen, men eftersom jag var ny och det skulle vara kul att träffa lite mer människor så nickade jag. "Sure" sa jag och han började le.
"Great" sa han och började sen flina. "I'm looking forward seeing you in a dress" sa han och jag började skratta. "There's no way I'm wearing a dress" sa jag och han försökte se besviken ut.
"Oh come ooon" sa han och jag fortsatte skratta medans jag skakade på huvudet. "Well, you do look beautiful in everything you wear anyways, so I guess I won't be too disappointed" sa han och vi stannade då vi kommit fram till mitt rum igen.
Jag log mot honom. "We'll see" sa jag och började flina och han flinade tillbaka. "Bye" sa han och jag log igen. "See you later" svarade jag och låste sen upp dörren och gick in.
"OH COME ON" utbrast jag och de stannade upp. "GET OUT" sa jag surt och då ställde sig tjejen upp och drog på sig sina kläder. Jag blundade med höjda ögonbryn och efter ett tag öppnade jag dem igen.
Då såg jag att det inte ens var samma tjej. Herregud. Hon log lite ursäktande och gick sen snabbt förbi mig ut. Jag himlade med ögonen och stängde dörren och tittade på Tyler.
Han satte sina händer bakom huvudet och sträckte nöjt på sig och jag blängde på honom. "Fuck you" sa jag och han började flina.
"I'd rather fuck you" sa han och jag stönade irriterat till. Då ställde han sig upp, HELT naken. Jag vände mig snabbt om. "I hate you so fucking much" sa jag sammanbitet och han började skratta.
"I'm done" sa han efter ett tag och jag vände mig om. Han började flina medans han satte sig på sängen igen. "What did I say about cockblocking" sa han och jag tittade irriterat på honom.
"And what did I say about sex in here?" Sa jag och då himlade han med ögonen fast han såklart fortfarande flinade.
"You're just jealous" sa han och jag tittade på honom som att han var dum i huvudet. "And wasn't you suppose to go to practice?"
"Well, I was on my way, but then she just appeared in the hallway, and you know... I couldn't turn someone with that ass down" sa han och flinade igen.
"Oh god" sa jag och suckade. "Don't worry princess, your ass is better" sa han och då var det liksom bra. "If you don't shut up, I'll change roommate" sa jag bestämt och då flinade han.
"You know you don't want to" sa han och jag tittade äcklat på honom. "You bet?" Sa jag och då såg han ut att tänka efter lite. Sen skakade han på huvudet. "You are more than a game to me" sa han och tog sen sin väska och jacka och flinade lite innan han gick ut ur rummet.
Jaha. Och vad fan menas med det?
YOU ARE READING
Princess up my ass
Teen FictionAlayah börjar på college och får dela rum med Tyler, en självsäker fuckboy som gör allt för att få ligga med henne. Till en början. Gjordes: 21 Maj 2017