🍕🍕🍕
Kim taehyung.
Tangan di tungkatkan di dagu. Mukanya sayu bila teringatkan kisah lampau.
Satu peristiwa yang telah mengakibatkan ibu bapanya meninggal dunia. Di bunuh oleh seorang gadis kejam lagi durjana. Tapi pihak polis terpukau dengan gadis itu. Gadis itu berpura-pura menangis dan menuduh suaminya yang membunuh ibu bapanya sendiri. Dia membunuh sebab gilakan harta si mertua. Dia juga hampir membunuh anaknya sendiri. Bayi yang masih kecil dia campakkan ke laut tapi sempat di selamatkan oleh-
"Boss. Boss tak pergi ambil minjae lagi ke? Sekarang dah pukul 2"
Hani iaitu pekerjanya menegur.
Terus lamunannya terhenti. Dia mulai sedar yang dia terlupa untuk mengambil anaknya minjae pulang.
"Da-dah pukul 2?!!"
Membutang biji matanya. Lambat 2 jam. Anaknya keluar pukul 12 . sekarang dah lambat. Bingkas dia bangun kemudian mencapai topinya dan berlari keluar dari kedai dengan tergesa-gesa.
Pizza Hut KTH
Pekerjanya hani pelik dengan sikap boss nya yang makin lama semakin pelik. Bossnya yang asyik mengelamun dan tak ceria seperti dulu.
"Kenapa dengan boss weh?"
Soal jimin iaitu salah seorang pekerja di situ juga.
"Dia lupa ambil anak dia lah. Kau ni, macam ahh tak biase dengan perangai boss kita tu yang Asyik mengelamun je sejak dua menjak ni..dah! Jom kita buat kerja!"
Omel hani sebelum tangannya merangkul leher jimin. Pipi jimin sudah membahang menahan malu. Sememangnya hani adalah crush jimin 11 bulan. (Maaf -,- ayat keling melanda)
______________________________________
"HAHAHAHA!! tenuk ah kau ni! Sejak bila aku sorok kimchi dalam seluar!! Diam ah kau! Eh jap! Nanti aku call kau balik ---"
Min Hyejin, 18 tahun
Seorang berambut panjang paras pinggang berpakain sekolah, cepat-cepat mematikan talian telefon dari rakannya apabila matanya terpaku pada satu sosok tubuh manusia yang tegap lagi tinggi.
Omg! Handsome gila bapak ah! Mamat tu!
Mata gadis itu tak lepas memandang jejaka yang baru keluar dari kedai pizza dengan tergesa-gesa macam tok bidan nak sambut anak.
Jam ditangan, dia teliti sambil kerutkan keningnya. Makin lama bertambah lagi lipatan di dahinya.
Uish! Nampak kalut sangat pasaipa?Hyejin kehairanan dengan lelaki yang berbadan tengap plus handsome itu. Dalam waktu yang sama hyejin menyimpan perasaan terhadap dia.
YOU ARE READING
PIZZA 🍕 || +kth❤
FanfictionOn crush kat bapak orang. Ini adalah satu masalah yang kau sendiri cari. So, jangan salahkan author 290517||