X. rész: Zászló szerzés Aurora módra

837 50 0
                                    

„A varázslat olyan kard, amelynek nincs markolata."
(George R. R. Martin)

Az erdő sűrűjében haladtam Jeff mellett, és igyekeztem kívülről bátornak tűnni, amennyire csak lehet, viszont valójában rettegtem. A fiú többször is rám pillantott, valószínűleg „ellenőrizte", hogy minden rendben van-e, szóval igyekeztem a legvakmerőbb oldalamat mutatni a külvilág felé, ami be kell, hogy valljam elég nehezen ment.

A Nap már-már teljesen eltűnt az égről, és az égitest helyét lassacskán a Hold és a csillagok vették át. Maga az erdő gyönyörű volt a gyér fényben. A lágy szellő egy könnyű, ám mégis fenséges táncba hívta a fák zöld leveleit, melyhez társult mindenféle rovar és apróbb élőlény neszezése, s ezek tökéletes aláfestő zenét nyújtottak a páros táncához.

Időközben a csapattársaink teljesen leváltak tőlünk, ezért Jeffel igyekeztünk hangtalanul tovább osonni a fák rengetegében, nehogy az ellenfél csapat felfigyeljen ránk. Magamhoz híven, egyszer-kétszer sikerült olyan hangzavart csapnom, hogy arra szerintem még a holtak is felébredtek. Ilyenkor a mellettem haladó fiú, megajándékozott egy rosszalló pillantással, majd nem sokkal azután mosolyogva megrázta a fejét, és folytatta tovább a keresgélést.

Pár perccel később egy különös hangra figyeltünk fel. Ijedten pillantottam a Halálisten fiára, aki összehúzott szemekkel fürkészte a minket körülvevő fákat.

- Ez meg mi volt? – kérdeztem rémülten, és közben feltartottam a kardomat. Úgy szorítottam a fegyverem, mintha az életem múlott volna rajta, ami részben igaz is.

- Fogalmam sincs – felelte. – De maradj mellettem, és figyelj oda, hova lépsz! – Megforgattam a szemem, és a tekintetemmel az előttem elterülő, vadul burjánzó növényzetet vizslattam. Hirtelen újra meghallottam ugyanazt a hangfoszlányt, amit az előbb, mindössze annyi különbséggel, hogy most közelebbről jött. Ez a különös nesz – engem –, sokkal inkább fegyverek csattogására emlékeztetett. Fém hangja a fémen.

- A közelben lehetnek – közöltem a nyilvánvalót, mire Jeff morgott valamit ógörögül az orra alatt. Nem részletezném, de éppenséggel nem az isteneket dicsőítette. Felkészülten vártuk az összecsapást az ellenfeleinkkel. Illetve csak Jeff, mivel én a kardomat szorongattam, de úgy, hogy az ujjaim színe leginkább a meszelt falra emlékeztetett. Vártunk. Vártuk az elkerülhetetlent, de végül pár perc elteltével nem történt semmi. A csapattársammal kifújtuk az eddig bent tartott levegőt, és tovább indultunk.

Az avar ropogott a lábunk alatt, és emellett az erdő morajlása kísérte a lépteinket, ami így összességben elég kísérteties volt.

Alig tettünk meg pár métert, mikor hirtelen egy kis kör alakú füstölgő valami repült el a fejem mellett, majd mikor a kis szerkentyű földet ér, pukkant egyet, és orrfacsaró bűzt árasztott magából.

- Egy bűzbomba! Ezt nem hiszem el! – méltatlankodott hangosan Jeff, miközben a könyökhajlatába temette az arca nagy részét, de leginkább az orrát.

- És ez, hogy került ide? – Gratulálok Aurora! Ez volt egész eddig életed legértelmesebb kérdése! Ez igen!

- Gondolom, valaki idedobta, ami annyit jelent, hogy nem vagyunk egyedül – és ahogy ezt a kimondta, egy rakás vörös szalagos félisten kerített be minket. Az arcukon a csapatszínükhöz hűen vörös kendőt viseltek, és a fegyvereiket egyenesen ránk szegezték. Remegve tartottam magam előtt Spiritus-t, és igyekeztem bátornak tűnni, ami nem igazán sikerült, mert a kard folyamatosan remegett a kezemben. Elárult a saját testem!

- Most mi legyen? – suttogtam a mellettem álló fiúnak, ami elég érdekesen hatott, mivel Jeff körülbelül egy fejjel magasabb nálam. A bűz időközben a szélnek köszönhetően elvesztette jelentőségét.

Hádész lánya és az Alvilág lázadása /SZÜNETEL/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora