part~~1

3.6K 204 0
                                    


         "Jongin​တို႔က​ေတာ့​ေနာ္​ စြံခ်က္​"

"ဒါနက္​သားႀကီးဘယ္​​ေတာ့မ်ား သတင္​း​ေကာင္​းၾကားရမွာလဲကြာ"

တစ္​​ေယာက္​တစ္​​ေပါက္​​ေျပာ​ေနၾကတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြရဲ႕စကားကို အင္​မတန္​စိတ္​ပ်ကိမိတယ္​

ညစာ​ေလးအတူစားဖို႔သူတို႔ကိုပါ​ေခၚမိပါတယ္​ ​အရႊန္​း​ေဖာက္​ခံ​ေနရတယ္​....

ဘယ္​လိုျဖစ္​လို႔ သူမနဲ႔အတူ႐ွိခ်ိန္​တိုင္​းသူတို႔​ေတြလိုက္​​ေနာက္​​ေနရတာလဲ....သူမနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​ကမသိရင္​ ခ်စ္​စခင္​စရည္​းစား​ေတြၾကနာပဲ....

"Hkhk Noonaနဲ႔ငါက အျမဲတမ္​း​ေမာင္​ႏွမ​ေတြပါ...ဟုတ္​တယ္​မလား noona"

သူမကိုတခ်က္​ၾကည္​့ကာ ရယ္​ျပရင္​း သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြစ​ေဘာတူတဲ့သူမနဲ႔ က်ြန္​​ေတာ္​့ဆက္​ဆံ​ေရးကို အတိအလင္​း​ေျပာျပလိုက္​တယ္​.....

ပ်က္​ယြင္​းသြားလိုက္​ၾကတာ မ်က္​ႏွာ​ေတြ သူတို႔ကိုဘယ္​သူကရည္​းစား​ေတြလို႔ ​ေျပာထားလို႔လဲ

"အင္​း...ဟင္​း..Jongကတို႔ကိုအမတစ္​​ေယာက္​လိုပဲခ်စ္​တယ္​​ေနာ္​ ကံ​ေကာင္​းလိုက္​တာ တို႔ကိုအမလိုခ်စ္​မဲ့သူ႐ွိလို႔"

သူမ​ေျပာလိုက္​တဲ့စကားမွာ...အရြဲ႔တိုက္​မႈ​ေတြကအျပည္​့...

"Noonaက Jong႐ဲ႕အမပဲဟာ"

                ___________________________

"Jong in ခဏ"

​ေစာ​ေစာကည​ေနစာစားပြဲက​ေန စားၿပီးလို႔ျပန္​အထြက္​ ​​ေခၚသံတစ္​ခု....

"​ေအး...​ေျပာ"

"ငါမင္​းနဲ႔​ေျပာစရာ႐ွိလို႔...."

Chanyeolလိုကြၽန္​​ေတာ္​့ သူငယ္​ခ်င္​းကအထူးတလည္​​ေျပာစရာဘာမ်ား႐ွိလို႔လဲ...

သူနဲ႔အတူMarketတခုထဲ ၀င္​ၿပီးအ​ေအး၀င္​​ေသာက္​လိုက္​တယ္​....

"​ေျပာ​ေလ...Chanyeol "

"မင္​း Noona woo young အ​ေပၚလုပ္​တာနည္​းနည္​းလြန္​သြားတယ္​"

"ငါဘာလုပ္​မိလို႔လဲကြ"

"မင္​းအဲ့လို​ေတာ့မ​ေျပာသင္​့ဘူး​ေလကြာ...သူမကမင္​းကိုႀကိဳက္​​ေနတာကိုမသိဘူးလား"

​ေရာ္​...ခက္​ပါ​ေရာလား ဘာလို႔လူ​ေတြကတစ္​ဖက္​သတ္​အခ်စ္​မွာ ႀကိဳက္​​ေနတဲ့လူကိုပဲသနားၾကတာလဲ

"Chanyeol...မင္​းကငါ့သူငယ္​ခ်င္​းလား သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းလား"

ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေမးက သူ႔ကိုအနည္​းငယ္​စိတ္​႐ႈပ္​​ေစသြားတယ္​ထင္​ပါတယ္​

"ငါနဲ႔သူမနဲ႔ကဘာမွမဟုတ္​ဘူး​ေလ....ငါလည္​းသူမကိုမခ်စ္​ဘူး....အဲ့​ေတာ့ႀကိဳတင္​ပိတ္​ထားတဲ့သ​ေဘာပဲ ငါမလြန္​ဘူး"

ဟုတ္​တာပဲ​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​မွမမွားတာကို

"မင္​းမာနႀကီးလြန္​းတယ္​"

Chanyeolရဲ႕စိတ္​ပ်က္​သလို ​ေလသံ​ေလးနဲ႔​ေျပာတဲ့စကားအဆုံး ကြၽန္​​ေတာ္​ဟားခနဲ ​ေအာ္​ရယ္​ပလိုက္​ခ်င္​တယ္​....

မာနလား???ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘ၀ရဲ႕ထိပ္​တန္​းပါ ဘယ္​သူ​ေတြဘယ္​လိုပဲထင္​ထင္​ ကို႔မာနကတျပားမွမ​ေလ်ာ့ ​​ေလ်ွာ့လည္​းမ​ေလ်ွာ့ဘူး

............................
TBC~~

PRIDEWhere stories live. Discover now