အခုတေလာ သူကြၽန္ေတာ့္အေပၚ ညင္သာသလိုပဲ....အရင္ကလည္း ႏွိပ္ဆက္ဖူးတာလဲမဟုတ္ပါဘူး...ဒါေပမဲ့ အေခၚအေျပာလုပ္လာသလိုပဲ...ဟုတ္ပါတယ္....သူဆိုတာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ မာနတစ္ခြဲသား သူေဌးပါ...
အလုပ္ကို...အရင္က ႐ွစ္ေခါက္ ဆယ္ေခါက္ ဆယ္ႏွစ့္ေခါက္ခ်ိဳးနဲ႔ လာတဲ့ မ်က္ႏွာေပးက....အခုဆို အနည္းငယ္ ေလ်ာ့သြားသလားလို႔...
အရင္ကဆို ေရာက္တာနဲ႔ အခန္းထဲ၀င္သြားသူက...အခုဆို Goodmorning တို႔ Anneyoung တို႔လုပ္သလားလို႔....
အထူးသျဖင့္ ကြၽန္႔ေတာ့္ကိုေတြ႔ရင္ အရင္လို ေက်ာ္သြားတာမ်ိဳး မလုပ္ပဲ ရယ္ျပ ျပဳံးျပတာေလးေတြ လုပ္ေနသလားလို႔...
စကားမစပ္...သူျပဳံးရင္ သိပ္လွတယ္....ခါတိုင္းလို မ်က္ႏွာမတည္ထားပဲ~~အနည္းငယ္ေလး ႏႈတ္ဆက္ျပဳံးျပ ပုံက သဲကႏာၱရထဲမွာ ေရ႐ွားပါးသလို ႐ွားပါးၿပီး အဖိုးတန္ပါသည္....
သူက အလုပ္လုပ္ရာတြင္လည္း...စည္းစနစ္႐ွိလြန္းသလို.....သပ္ရပ္တိက်လြန္းသည္မွာလည္း လြန္ေရာ~~
ကြၽန္ေတာ္လဲ ဒီရက္ပိုင္းအတြင္း ဘာလို႔သူ႔အေၾကာင္း အဲ့ေလာက္ စိတ္၀င္စားမိမွန္းမသိပါ...
ေအာ္~~ကိုယ့္bossပဲ ဒီေလာက္ေတာ့ စိတ္၀င္စားသင့္ပါတယ္ေလ~~႐ွည္႐ွည္ေ၀းေ၀းေတြလဲ မေတြးခ်င္ေတာ့...
တူ.........
"Hello..."
"အထဲခဏ၀င္ခဲ့ပါ.."
တိုေတာင္းလြန္းေသာ စကားျဖင့္ မသိမသာအမိန္႔ေပးသြားသူ...ေစာေစာကခ်ီးက်ဳးခ်င္စိတ္ေတြေတာင္ေပ်ာက္တယ္....
ထားပါေတာ့ ေခၚေတာ့လဲ သြားရမွာက ကိုယ့္တာ၀န္ေလ....
ကြၽန္ေတာ္ အျမင္ကပ္ပုဒ္မႏွင့္ တံခါးမေခါက္ပဲ ၀င္သြားကာ သူ႔ေ႐ွ႕ခပ္တည္တည္ႏွင့္ရပ္လိုက္သည္...
"umn...အျပန္ ကိုယ့္အိမ္လိုက္ခဲ့ပါလား မင္းကူလုပ္ေပးရမဲ့စာရင္းေတြ႐ွိေသးလို႔"
YOU ARE READING
PRIDE
RomanceDika...(yaoi) မာနဆိုတဲ့အရာကို...ခဏေလာက္ အေ၀းကိုလႊင့္ပစ္ေပးပါလား kai .....ငါ့အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီးေတာ့ေလ...