part-5

1.4K 154 0
                                    

    တီ~~~~~~

ျမင္​ျပင္းကပ္​ခ်င္​စရာ Alarm အသံ​ေၾကာင္​့...လူကမထခ်င္​​ေပမဲ့လည္​း....ထရ​ေပမည္​​ေလ~~

alarmသံကို​ေတာင္​ ကိုယ္​ၿကိ​ဳက္​တဲ့သီခ်င္​းထားမိရင္​ မုန္​းမိမွာစိုးလို႔....ph setting ထဲမွ auto  Alarm ​​ေတြကိုသာထားရင္​း~~

နာရီကို လွမ္​းၾကည္​့​ေတာ့ထဖို႔သင္​့​ေနၿပီ....တစ္​ခါတစ္​​ေလ ​ေတာ့​ေလ....ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕တစ္​​ေန႔တာကို စြန္​႔စားခန္​း​ေတြနဲ႔ ျဖတ္​သန္​းခ်င္​မိတယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​ Do Kyung Soo ဒီလိုလူမသိသူမသိ​ေပါတာလည္​း ႐ွိပါသည္​.....

"ဟူးးးးးး "

ဒီ​ေန႔လည္​းပဲ ခါတိုင္​းလိုပ်င္​း​ေျခာက္​​ေျခာက္​ ဘယ္​အရာ​ေတြက ​ေစာင္​့ႀကိဳ​ေနမလဲ မသိ...

မသိလည္​း...မသိခ်င္​ဘူး~~

​ေန႔ရက္​တိုင္​းဟာ ပ်င္​း​ေျခာက္​​ေျခာက္​လိုခံစားမိတယ္​...

အိမ္​ကမိဘ​ေတြကလည္​း ကိုယ္​နဲ႔အ​ေ၀းမွာ တစ္​​ေယာက္​တည္​း ႐ွာ​​ေဖြစား​ေသာက္​မယ္ဆိုၿပီး ​ေႂကြး​ေၾကာ္​​ေအာ္​ဟစ္​ကာ ထြက္​လာ​ေပမဲ့....သူတို႔ကိုလက္​ခ​ေမာင္​းခတ္​ကာ ႂကြား၀ါႏိုင္​တဲ့ အ​ေျခအ​ေနကို မပိုင္​ဆိုင္​​ေသး....

အို~~တစ္​ခ်ိန္​​ေတာ့ ပိုင္​ဆိုင္​မွာ​ေပါ့...

​ေရခ်ိဳးခန္​း ထဲ၀င္​ကာ နား​ေထာင္​​ေနၾက သီခ်င္းျမ​ဴးျမဴး​ေလး​ေတြဖြင္​့ရင္​း....ခါတိုင္​းလိုပဲ ျဖတ္​သန္​းဖို႔ျပင္​ဆင္​လိုက္​တယ္​....

          *************************

အလုပ္​​ေရာက္​​ေတာ့...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေနာက္​မက်ပါ ဒါ​ေပမယ္​့ Bossက ​ေစာ​ေရာက္​​ေနတယ္​....

သူသည္​အင္​မတန္​လုံ႔လ၀ီရိယ ႐ွိပုံရသည္​....

ထားပါ ဒါ​ေတြကိုယ္​နဲ႔မဆိုင္​~~

ကိုယ္​့​ေနရာက သူ​ေဌး႐ုံးခန္​း႐ဲ႕ အျပင္​မွာဆို​ေပမဲ့ မီးအ​ေရာင္​​ေၾကာင္​့ သူ႐ွိမွန္​းရိပ္​မိပါသည္​....

ကိုယ္​့​ေနရာမွာ ကိုယ္​ထိုင္​ကာ ဘယ္​လိုမ်ိဳး ​ေထြလီကာ
complain ​ေတြတက္​လာမလဲ ​ေစာင္​့​ေမွ်ာ္​​ေနတယ္​....

PRIDEWhere stories live. Discover now