Prolog

37.5K 983 30
                                    


- Gospodine Blek? – privatni istražitelj se bojažljivo obratio svom klijentu, koji je pomno proučavao slike na kojima su se smejale mala devojčica i žena.

- Šta znamo o ženi koja je . . . usvojila? – tužna senka mu je preletela licem ali samo na kratko jer je ubrzo nabacio prepoznatljivo hladnu masku.

- Doktorka Emilija Andonov, dečiji pedijatar i neonatolog, radi u bolnici, usvojila je devojčicu, Minu, pre četiri godine i dva meseca. Živi sama sa devojčicom. Imam adresu stana, devojčica ide u vrtić od pre nekoliko meseci. Gospođica je takođe usvojena, njeni usvojitelji su umrli pre nekoliko godina.

- To je sve? – pitao je hladno.

- Imao sam vrlo malo vremena, ukoliko bi . . .

- Ne, biće dovoljno za sad. Hvala, odavde će preuzeti moj advokat.

- Gospodine ako bih smeo . . . Naime većina ovih podataka je jako poverljiva i ne znam kako bi sudski organi gledali na ovu situaciju, ukoliko planirate da se borite za devojčicu, naravno – izneo je svoju sumnju.

- Ne uzdam se u državu.

- Kako onda planirate da dobijete devojčicu?

- Isto kao i sve u životu, novcem – rekao je sigurno.

- Dozvolite da vam dam savet iz svog dugogodišnjeg iskustva. Gospođica Andonov nije neko koga ćete potkupiti, njen profil je vrlo . . .

- A da ja vama dam savet iz sopstvenog iskustva. Ne postoji stvar na ovom svetu koja se ne može kupiti, ili osoba.


Ovako, dok ja radim na priču o Milici i Aleksi moći ćete da uživate u mojoj staro-novoj priči. Polog će biti dostupan svima, dok će ostatak knjige biti vidljiv samo mojim pratiocima.

Andrea Kingston

Bori se za mene 🔚Where stories live. Discover now