~7~

1.3K 72 1
                                    

Ne olmuştu bilin bakalım. Şarjım bitmişti! Sinirle telefonumun ekranına baktım. Biraz sonra bitseydin ne olurdu? Tam da bitecek zamanı bulmuştu!

Sinirle kumdan kalktım. Üzerime yapışan birkaç kum tanesini silkeledikten sonra eve doğru yürümeye başladım.

Uykum da kaçmıştı. Telefonumun şarjının bitmesi sinirlenmemi sağlamış, sinirlenince de uykum kaçmıştı. Çok güzel.

Ekin'le konuşmamız yarıda kalmışta. Çok çok güzel.

Kapıyı çaldıktan sonra annemin açmasını bekledim.

"Asosyal kızım bende ne zaman gelecek diyordum." dedi annem kapıda bana bakarken.

İçeri geçip "Bir saattir dışarıdayım, uykum geldi." diye mırıldandım.

"Tamam iyi geceler tatlım. Biz babanla film izliyoruz."

Cevap vermek yerine koşturarak merdivenlerden çıktım ve telefonumu şarja taktım. O an içime bir rahatlama gelmişti.

Açılmasını beklerken odamda tur atıyordum resmen. Sonunda telefonum ışığı yandığında yatağıma oturdum ve açılmasını bekledim.

Açıldığında direk mesajlara girdim. Mesaj yoktu. Telefonum kapanıyordu, arama yarıda kesiliyordu ve o bir mesaj bile atmıyordu.

Ben ise telefonumu şarja takana kadar yapmadığım şey kalmamıştı. Sırf o mesaj atmıştır diye normalde  yavaş adımlarla çıktığım merdiveni koşarak çıkmıştım ve soluğu odamda almıştım.

Telefonumu yatağın üzerindeki masaya koydum. Kafa dağıtmam lazımdı ve bunu hep dizi izlerken yapıyordum.

Yatağıma oturup yastığımı altıma koyarak, yüzüstü yattım. Laptopumdan izlediğim yabancı dizinin kaldığım bölümünü açtım.

Dizinin yirmi altında dakikasında durdurdum çünkü telefonuma bildirim gelmişti.

Ekin: İyi geceler yalnız kız.

catch me *askıda*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin