Multimedia: Ryan Adams -Gimme Something Good
Ön okumayı okuduysanız bile atlamadan yeniden okumanızı isterim çünkü bazı eklemeler yaptım. Ve lütfen spoiler almamak için hiçbir bölümde yorumlara bakmayın, iyi okumalar ❤️
-
Bir süre duraksadım. "Baba mı?" diye sorarken sesim kısık çıkmıştı.
"Kendine böyle hitap edilmesini istiyor."
"Gerçek bir adı yok mu?"
"Kimse bilmiyor. Tek bildiğimiz... uzay ve zamanlar arası yolculuk edebildiği."
Kaşlarımı çattım. "Ne?"
"Zamanın Efendisi olduğu söyleniyor."
"Kara büyücü mü?"
"Hayır, bu ne kara büyüden ne de özden gelen bir şey. Baba zamanı görüp duyabildiğini, ona hükmedebildiğini söylüyor. Elimizde Yaratıcının zaman gezginleriyle ilgili söylediği tek bir söz bile yok, sadece tarih kitaplarında bilinen ilk zaman yolcusunun, 1.Bölge'de çıkan savaştan sonra bizi dünyaya getiren kişi olduğu ve sonraki zaman yolcusunun da Gölgeler hariç kalan ırkları yeniden 1.Bölge'ye götürdüğü yazılı o kadar. Kim olduklarını kimse bilmiyor, Baba ve Oğul'dan öncekilerin cinsiyeti bile bilinmiyor."
Derin bir nefes alıp verdim. "Pekala, bu zamanın efendisi dediğimiz Baba her kimse, kıyametten etkilenmeyeceğini söylediği gezegene gidemiyor çünkü yeterli gücü yok, doğru anlamış mıyım?"
Özgür başını evet anlamında salladı.
"Ama hiç değilse size uzaktan da olsa o gezegeni gösterdi, değil mi? Başka türlü söyledikleri laftan ibaret olurdu ve ona inandığınıza göre size mutlaka bahsettiği gezegeni göstermiş olmalı."
"Sadece inançlarını Oğul'a adayanlara gösterildi."
"Oğul mu?"
"Kıyametten kurtulan gezegenin kapısını aralamak için kendi gibi birine ihtiyaç duyduğunu söylemiştim, hatırlıyor musun?"
"Evet."
"İşte Oğul o kişi. Baba gibi bir uzay ve zaman gezgini."
Bir süre sadece yüzüne baktım. "Sen... Sen de Yolcular arasında mısın? İnancını Oğul'a adayanlardan mısın?"
"Tüm bunların kulağa nasıl geldiğini biliyorum," dedi.
"Madem inancınızı Yaratıcı'dan çevirdiniz, neden tüm dini kitapları ezbere biliyorsun?"
Özgür başını hafifçe öne eğdi. "Baba'nın emri," dedi. "Topluluktaki herkese, Yolcu olmayı kabul etmeden önce hem bizim, hem de Ademoğullarının dini kitaplarını ezberlettirir ki herkes vazgeçeceği Yaratıcı inancının ne olduğunu kesin olarak bilerek ve bunu kabul ederek vazgeçsin."
"Vazgeçmeyenlere ne oluyor peki? Yolcu olmayı kabul etmeyenlere ne yapıyorsunuz?"
"Hiçbir şey, ama kıyamet gününde fikrini değiştirecek hiç kimse Yolculara katılamayacak."
Derin bir nefes alıp verdim. "Kıyametin sebebi dini kitaplardakiyle aynı mı? Yaratıcı herkesin ölmesini istediği için mi kıyamet gelecek yoksa bu sadece gezegenlerin tahribat almasıyla gerçekleşecek bir doğa felaketi mi olacak?"
"Neye inandığına göre değişir."
"Tarikatınız neye inanıyor?"
"Kurtulacağımıza."
"O halde sadece bir doğa felaketi olacak. Büyük bir doğa felaketi..."
"Bu kadar kolay inanacağını beklememiştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON
FantasiaBir acı hatırlıyorum. Bir kaybın acısı. Öyle bir acı ki gördüğüm her yerde, attığım her adımda, aldığım her nefeste. Öyle bir acı ki beni karanlık sularının dibine çekiyor, zehrini yutturuyor, nefesimin kesildiğini gördüğünde beni yüzeye çıkarıp çır...