Κεφάλαιο 5

104 9 10
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και βρήκα στην κουζίνα το τραπέζι γεμάτο με οτιδήποτε μπορούσε να υπάρξει για πρωινό.

- ΟΥΑΟΥ! Αναφώνησα και έμεινα να κοιτάζω έκπληκτη το τραπέζι

- Καλημέρα μικρή! Είπε χαμογελώντας και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο

- Όλα αυτά εσύ τα έκανες;

- Γιατί δεν με έχεις ικανό; Ρώτησε με παιχνιδιάρικο ύφος . Και σταμάτα να κοιτάς απειλητικά το κέικ θα το τρομάξεις!

- Μα με κοιτάει κι αυτό! Με πολιορκεί ερωτικά εδώ και ώρα. Δεν νομίζω να μπορώ να αντισταθώ άλλο στην σοκολάτα του

Είπα και ξεσπάσαμε και οι δύο στα γέλια

- Έλα κάτσε να φας . Μου είπε όταν καταφέραμε επιτέλους να συνέλθουμε. Κοιμήθηκες καλά;

- Αχα σε ευχαριστώ πολύ.. Αλήθεια.. Για Όλα...

- Μην λες βλακείες! Δεν κάνει τίποτα μικρή.. Αρκεί που χαμογελάς τώρα ! Και αν θες πάλι να μου μιλήσεις θα είμαι εδώ για να σε ακούσω. Είπε και μου έπιασε το χέρι.

- Σε ευχαριστώ.. Ξανά! Η Αλήθεια είναι ότι είναι πολλά..Ώρες ώρες νόμιζα ότι δεν θα αντέξω άλλο εκεί μέσα.. Πνιγομουν..Με είχαν κάνει να πιστέψω ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.. Ότι ήμουν καλή μόνο για να κάνω τα θελήματά τους... Και αυτό ήταν αμφίβολο ορισμένες φορές αν θα γινόταν σωστά..Βαρέθηκα.. Δεν ξέρω καν πως βρήκα την δύναμη κι έφυγα.. Τώρα πλέον έσπασα τις αλυσίδες.. Ναι , όσο κι αν σου φαίνεται υπερβολικό, με ελευθέρωσες Λουκά! Μέσα σε λίγες ώρες με έκανες να σε εμπιστευτώ και να πιστέψω στον εαυτό μου .

Καθώς τα έλεγα αυτά δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια μου και παρατήρησα ότι το ίδιο έκανε κι αυτός. Με άκουγε με προσοχή και δάκρυσε..Ξαφνικά σηκώθηκε και με αγκάλιασε.

- Δεν χρειάζεται να φοβάσαι άλλο! Είμαι εγώ τώρα εδώ. Δεν θα αφήσω κανέναν να σε αγγίξει πλέον! Μ'ακούς; Κανένα!

Τύλιξε πιο σφιχτά τα χέρια του γύρω μου και εγώ έκλεισα τα μάτια απολαμβάνοντας την αγκαλιά του.

Pov Λουκά

Είναι τόσο εύθραυστη γαμώτο... Τόσο εύθραυστη.. Πώς γίνεται να μπόρεσε άνθρωπος να την πληγώσει; Πώς;; Και μάλιστα ο ίδιος της ο πατέρας... Είναι τρελό... Ο πουστης την έκανε να πονάει... Να ξεχάσει να ζει... Θα την βοηθήσω.. Δεν θα την αφήσω άλλο να βουλιάζει.. Θα της δείξω ότι μπορεί να κάνει Ό,τι θέλει αρκεί να το πιστέψει! Δεν θα ξανά αφήσω δάκρυα να κυλήσουν στα μάγουλά της.. Ποτέ!

Searching HappinessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora