עניי נפקחו לרחבה כששמעתי דיבורים, זה כנראה בחוץ ליד הדלת לא בחדר, כי אני לא שומעת את הקולות חזקים , מי אלה ? מי מדבר? יש מלא קולות שאני לא מצליחה לקלוט אותם. הצלחתי רק לשמוע את הקול הצרוד אומר ״אני חושב שאנחנו צריכים לתת זמן לגופה להירגע לאגר כוחות. לא נוכל לעשות את הניתוח בזמן הקרוב...״ הוא מדבר עליי ? איזה ניתוח ?למה ניתוח ? על מה הוא מדבר ? עניי נעצמו שוב בעצמם ושוב איבדתי את עצמי בשינה.
• • •
״תיזהר ליאם אתה נוהג במהירות של 100 קמ״ש״ אמרתי לליאם שלא רצה להפחית את המהירות
״צריך להשתגע קצת ובטח אחרי שהסכמת להתחתן איתי ״ הוא אמר בחיוך עגום עם צחוק שהמיס את לבי , כן אני הסכמתי להתחתן איתו לפני כמה דקות הסכמתי להיות כולי שלו. שנתיים אנחנו מכירים מגיל 19 , הגיע הזמן באמת שזה יקרה וסוף סוף הוא ביקש את ידי , אני ממש מאושרת .
״תיזהרר״ צרחתי כשראיתי משאית עוקפת אותנו . היא דחפה את האוטו שלנו לצד השני של הכביש מה הם משוגעים?!?!
הרגשתי סחרחורות האוטו שלנו הסתובב במהירות ״לעזאזל זה לא רוצה לעצור״ צעק ליאם כשהוא מחזק את אחיזתו בהגה ואז בום , המקדימה של האוטו נתקע בעץ גדול ואז האוטו נהפך אחרי פגיעתה של המשאית במושב של הנהג ופתאום הכל נהיה שחור...
• • •
הרגשתי את המיטה תחת משקל אחר של מישהו ואז הרגשתי זוג זרועות שריריות עוטפות אותי ומחבקות אותי חזק , קרוב לחזה של אותו אדם . לא ראיתי כלום , היה חשוך , לא ידעתי מי זה אבל משום מה לא נרתעתי מהמגע שלו אלא הרגשתי טוב מחיבוקו , הרגשתי שחום מסיף אותי . זלגו לי דמעות על לחיים . ליאם ? הוא מת ? הרגשתי כאב כלכך עצום בלב ״זה היה רק חלום אני פה איתך ״ זה הוא הקול שלו שוב הקול המחוספס הזה מי זה?אני כלכך רוצה לדעת מי הוא? הוא התרחק ממני תופס את גבי התחתון ומשעין אותו על משענת המיטה ״אני רוצה שתינסי להוציא קול מהפה תינסי אבל אם זה מכאיב לך לגרון אז תפסיקי״
ניסיתי לפתוח את פי אבל זה היה ללא הצלחה , חשבתי על לנסות לצעוק אבל זה הכאיב לי לגרון ואז לפתע הרגשתי את היד החמה שלו , של הקול על ידי , הוא ליטף לי את היד בעידוד ״את יכולה לעשות את זה אני מאמין בך״ אני כלכך רוצה...הלוואי שיכולתי...אני באמת לא רוצה לאכזב אותך ניסיתי לפתוח את הפה בכל הכוח שנשאר לי ״א...״ הצלחתי להגיד רק אות אחת לפני שהרגשתי את עצמי שוקעת בשינה זה כנראה ביזבז ממני יותר מידי כוח .
YOU ARE READING
רסיסי הלב
Romanceליבה נחתך , עולמה נחשך , הכל נהפך ללא תועלת , הכל נגמר . ליבה נהייה רסיסים קרים הכל נהייה חשוך . כל הרגשות מליבה נעלמו היא חיה בלי שמחה חסרת רגשות ללא דמעות רק קור מסיף אותה . האם מישהו יאיר את עולמה שוב ? ויחזיר אותה לחיים ? או שיתן לה תקוות ואז י...