״תודה, זה היה טעים״ אמרתי למריה כשסיימתי לאכול ״את מבשלת טוב!!״ ״חחח תודה״ ענתה
היא חמודה...
״כדאי שתלכי לישון אלנה השעה מאוחרת וגם זה היה יום ארוך״ והנה נייתן שוב מחלק פקודות ״תעזרי לי להגיע למיטה מריה בבקשה?״ ״טו..״ ״אני אקח אותך״ נייתן אמר קוטע אותה ״תודה על האוכל מריה״ אמר וכך לקח את ידי לעבר אותו חושך שוב...נשכבתי על המיטה מנסה לישון אבל הסיוטים רדפו אותי מכל הכיוונים עצמתי את עיניי מנסה להרחיק את הדמויות שראיתי אבל זה לא עזר אני מצליחה לראות בחלום רק את אותו הצבע...צבע אדום...דם
אני יודעת שאני צריכה להפסיק לחשוב עליו, על זה, להפסיק לחלום על כל הדברים האלה אבל אני פשוט לא מסוגלת זה אפילו לא בשליטתי זה פשוט מחליט להופיע בכל מקום וזמן. קשה...אפילו אם רוצים, זה יותר חזק ממני הכל תמיד מסתובב סביבו,הפחד שמשתולל בתוכי,אני רואה אותו ולא מאמינה עיניו פקוחות ודם בכל מקום אפשרי ואני לא מצליחה לזוז לגעת או אפילו לנשום כאילו הזמן עצר ואין בידי לעשות כלום זה חונק,חונק עד מוות אני רוצה לקרוא לעזרה אבל הכל מסתחרר ואני לא מסוגלת לזוז.תתעורר...תתעורר ליאם..אבל לא הוא לא שומע את זה.
ככל שאני מתקרבת הוא מתרחק.הרגשתי את חמימות דמעותיי שזלגו על לחיי ״תישאר איתי ליאם...פליז״ צעקתי לעברו אבל הוא המשיך להתרחק..ואז בום...הוא נעלם.
לאאאא
נמשכתי לתוך זרועות חזקות ״ליאם?״ שאלתי בתקווה ״נייתן״ אבל זה מה שקיבלתי בתשובה. ״אם את מתכוונת לבכות,אז תבכי כאן״ אמר וכך מצאתי את עצמי מוצמדת אליו הראש שלי מונח על גופו השרירי ״אני רוצה שהוא יעזוב את חלמותיי בבקשה״ התחלתי לבכות...למרות שאמרתי שאין לי יותר דמעות, בכיתי ולא הצלחתי לעצור והוא רק המשיך להרגיע אותי, אני לא מאמינה שאני עדיין שבורה כבר אמרתי שאין לי יותר כוחות או רגשות כלפי זה אז למה לעזעאל עדיין כואב לי נמאס לי ..למה להמשיך לחיות? כשהחצי השני שלי נעלם...
כם המחשבות האלה כנראה נרדמתי כי כשהתעוררתי עדיין הרגשתי את גופי צמודים לגופו של נייתן כחיבוקהרגשתי פתאום חמימות...על פניי.. נשימות...הרגשתי את הקרבה שלנו כשאפינו נגעו אחד בשני קפאתי לא מבינה מה קורה,זה כבר שבוע קורה כל הסיוטים החיבוקים והנחומים..אז מה עובר עליו היום,ככל שהרגשתי אותו יותר קרוב פחדתי כפול לא יודעת אפילו למה אני שותקת.הוא לא יעשה את זה...הוא ל..
-------------------------------------
מה אתם חושבים?שאתן לסיפור הזה הזדמנות?
ואשמח אם תקראו את הסיפור החדש שלי שנמצא בפרופיל בשם "עד מתי אוכל לברוח"
לילה טוב❤
YOU ARE READING
רסיסי הלב
Romanceליבה נחתך , עולמה נחשך , הכל נהפך ללא תועלת , הכל נגמר . ליבה נהייה רסיסים קרים הכל נהייה חשוך . כל הרגשות מליבה נעלמו היא חיה בלי שמחה חסרת רגשות ללא דמעות רק קור מסיף אותה . האם מישהו יאיר את עולמה שוב ? ויחזיר אותה לחיים ? או שיתן לה תקוות ואז י...