14:00. Učebňa chémie.
,Tak fajn,' povzdychol som si. ,,Opäť s Ninou. Konečne.'
Zaklopal som a v tom mi otvorila dvere. Wau. Prečo má tú priesvitnú blúzku? O čo ti ide, ženská?
,,Maroš," oslovila ma. ,,Už si tu. Ideme na to?"
,,Na čo, Nina?" prekvapene a vydesene som sa opýtal.
,,Na učenie, predsa," zasmiala sa.
,Chválabohu,' pomyslel som si. ,Jedine, že by...'
,,Tak poď dnu," otvorila dvere dokorán.
Sadla si na mäkké kreslo a ja som si sadol na druhé. Dnes mala vyžehlené vlasy. Tak dokonalo rovné. Mal som chuť ich pohladiť. Hladiť a hladiť. A byť čo najbližšie pri nej. Tak blízko, aby som cítil ten jej mentolový dych. A ešte bližšie...
,,Takže začneme," povedala a otvorila veľkú hrubú učebnicu. ,,Kedy príde Klára?"
,,Asi tak za pol hodiny," odpovedal som.
Nina prečítala zadanie úlohy a spolu sme sa snažili nájsť správnu odpoveď.
Z pohľadu Kláry
14:04. Pozrela som sa na hodinky a pripravovala som sa na zaklopanie na dvere učebne. V tom som zakašľala a dvere sa otvorili samé. Stál tam on. Ach, tie hnedé oči. Presne ako čokoláda, ktorú jedol. Celú tabuľku naraz. Ako ja milujem čokoládu.
,,Hi, Clara," pozdravil ma.
,,Haaaaj," povedala som. ,,We have doučovanie."
,,Tutorage," opravil ma. ,,Tak čo chceš robiť?"
,,Robiť?"
,,Pre-cvi-čiť," vysvetlil.
,,Poďme diskutovať," navrhla som.
,,About what?" opýtal sa. ,,You like music, don't you?"
,,I love music," prisvedčila som.
,,Let's talk about genres. We haven't finished our conversation last lesson. Do you have the paper that I gave you?"
,,Hej," odpovedala som.
,,You seem annoyed. What's up?"
,,You ignored me last time," povedala som znechutene.
,,I didn't," obraňoval sa.
,,You did!" skríkla som.
,,Oh, really?" opýtal sa.
,,Oh, really!"
Popri tejto hádke sme sa presunuli k prázdnym laviciam.
,,Why don't you like heavy metal?" skríkla som a oprela som sa o jeho katedru, aby som mu jednu nevlepila.
,,I do, but I don't want to play it while I have a lesson," vysvetľoval.
,,I felt embarrassed," povedala som.
,,Oh, really?" opýtal sa a priblížil sa nebezpečne blízko.
,,Well... Yeah?" povedala som potichu a pozerala som vysoko do jeho očí.
,Prečo nehovorím to, čo som chcela povedať? Prečo sa s ním nehádam?'
,,Well," odpovedal.
Priblížil sa ešte bližšie a ja som sa snažila, aby som sa nezvalila na stôl.
,,I do love heavy metal," zašepkal. ,,I'm gonna play it, yeah?"
,,You don't have to," zašepkala som a a chytila som ho za golier.
Nevedela som kedy, no v tom ma objal, ruky som mu dala okolo krku. No toto by mi nikdy nenapadlo - on ma pobozkal. Pobozkal ma svojimi hebkými perami. Och...
,,Čo to robím?" odtrhla som sa od neho.
,,Oh my god, I'm sorry," ospravedlnil sa mi a odtiahol sa na druhú stranu miestnosti.
,,I have to go," povedala som a schmatla som do ruky svoju plátenú tašku. ,,Bye."
Rýchlo som vyšla z triedy a nevenovala mu ani jediný pohľad. Vyšla som na chodbu a oprela som sa o chladnú stenu.
,O môj bože,' pomyslela som si a odišla som ku chemikárskej učebni.
Nechápala som, prečo som sa usmievala.
DU LIEST GERADE
Načapali nás...
JugendliteraturNEVHODNÉ PRE VŠETKÝCH ĽUDÍ!!! Nemám veľa priateľov, ale zopár ich predsa je. Môžem im povedať všetko... teda, skoro všetko. V spolupráci s @mrogurt