Meyus-2

1.8K 37 23
                                    

Medya-Ruhan Demirbilek.

Oylarınızı,ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.
Seviyorum,tam kalbimin ortasından sizi.
Yazım yanlışları için kusura bakmayın.
İyi okumalar!

Sena Şener-Bak bana.

"Uçurumları meşgul etmeyin,daha atlayacak çok umutlarımız var."

--

Gözlerim hemen karşımda ki arabanın aynasına kaydı. Az önce kulağımın dibinden sıyrılıp geçen kurşun karşımdaki araba camını delip geçmişti. Etraftan gelen sesleri tek kulağımla algılamak zor oluyordu. Sol kulağımda hissettiğim bulanıklık ve uyuşukluk git gide artıyordu. Gözlerimi usul usul kaldırdım ve Uzel'i etrafta bulmaya çalıştım. Ne ara kaybolmuştu? Bedenim az önce yaşadığım olay yüzünden kas katı kesilirken etrafımı kolaçan ederek arabanın bulunduğu sokağa doğru koşmaya başladım. Büyük karmaşanın içinden duyulan çığlıklar ve sesler heran banada yansıyacakmış gibi hissediyordum. Neler döndüğünü bilmiyordum ama güzel şeyler olduğunuda sanmıyordum. Soluksuz koştuğum dar karanlık sokağın sonuna ulaştığımda ellerim titremeye başlamıştı. Gözlerimi bir kez daha etrafta gezdirdiğimde kulaklarımın işittiği ses ile olduğum yerde kala kaldım. Bu bir kadın çığlıyıydı.

"Yapma,ne olursun!" Az önce duyduğum kadının sesi ile aynı sesti bu. "Vuslat yalvarırım yapma! Seninle birlikte olmak istemiyorum,nolur."aynı ses acı bir tonda tekrar kulaklarıma doldu.

"Seni dinleyeceğimi mi sanıyorsun lan sen? Kimsin sen? Milletin altına girerken gayet zevk alıyordun ama."kalın bir erkek seside girdi bu sefer araya. Sesler hemen yanımda ki duvarın arkasından geliyordu. Neler dönüyordu orada? Ayaklarım istemsizce oraya doğru ilerledi. Bir ayağımı duvarın çıkıntılı yerine koyduktan sonra duvardan güç alarak bedenimi yukarıya doğru ittim. Gördüklerimle ağzımdan çıkam küfür fısıltı gibi çıktığı için duyan olmamıştı. Mavi saçlı bir çocuk karşısında ki kadının yüzüne hiç acımadan attığı tokat kulaklarımda ve beynimde yankı uyandırırken kadının ne tepki vereceğini izledim. Ağzını şokla açıp ellerini yanağında tutarak ağlamaya başlamıştı.

"Bugün hemen burada öldüreceğim seni."dedi Adam hiç acımadan. Hemen ardından kadını yere itip karnına ardı ardına tekme atmaya başlamıştı.

"Bebeğim,Vuslat bebeğime birşey olacak yapma!"dedi kadın acıyla yerde kıvranırken. Adam acımadı bir kez daha tekme attı. Yaptığı şeyden zevk aldığı yüzünde ki iğrenç gülümsemeden belli oluyordu. Bu,bu çok kötüydü. O bir anneydi. Duvara biraz daha yüklenip duvardan çıktım ve onlara doğru koştum. Adam beni gördüğünde kaşlarını çattı. Hiç beklemeden adamın yanına geldiğimde suratını attığım yumruk ile afallayıp bana baka kaldı.

Şimdi ananı laciverte boyadım it oğlu it.

"Ayağı kalk! Bebeğe birşey olacak çabuk uzaklaş buradan!"diye bağırdım arkamda perişan halde yatan kadına. Karşımda duran adam oldukça yapılıydı. Tek hamlesi ile beni yere sereceğini biliyordum. Umursamadım,adamın güçlü omuzlarından ittirip karnı dizimle bir tekme attım.

"Adi orospu çocuğu!" Diye bağırdım yüzüne bir yumruk daha atarken. Kafamı arkaya çevirip kızın yanına gitmeden önce adamın kasıklarına bir tekme atıp onu yere ittim. Yerde hala yatan kadına doğru koşup bileğinden tuttuğum gibi onu ayağı kaldırıp arkama aldım.

"Git buradan hay-"sözümü tamamlayamadan saç diplerimde hissettiğim acı ile bedenim büyük bir hızla yere savruldu. Gözlerim kararmaya başlarken adam kesiklerle dolu bileğimin üzerine ayağıyla basıp bileğimi ezmeye başladı. Derin bir nefes alıp adamın yüzüne bakarak gülümsedim.

MEYUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin