Yeni bölümden herkese tekrardan merhaba Ozaman!
Yazım yanlışları için kusuruma bakmayın.
Nasılsınız?
Hadi nasıl olduğunu yazsın herkes! Çok mu darmadağın? Fazla mı kırık? Birkaç birşey yazarak,yorumlarla sohbet edebiliriz. Bekliyorum yorumlarınızı!
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen,çokta zor olmamalı değil mi?
Lund-Broken
-Sensiz geceler ölü çocukların kışı. Hatta sen öğrettin kıyılarda boğulmayı.
-
"Git başımdan."dedi Uzel uykulu sesiyle. Sırtını bana dönmüş yorganı başına kadar çekmişti.
Uyuz herif.
"Uyansana artık!"diye bağırdım yüzümü kırıştırarak. "Gitmek istiyorum ben!"dedim tekrar ona doğru eğilip elimle saçlarını dürterken. Evet gitmek istiyordum. Buradan gitmek istiyordum. Bana yardım edeceğini söylemişti ama yatmaktan başka bir bok yaptığı yoktu.
"Git."dedi umursamadan elime vurarak. Elimi yanmış gibi geri çekerken iyice sinirlenmeye başlamıştım.
"Bak gidiyorum."dedim ellerimi belime koyup kapıya doğru yönelirken.
"Defol."dedi yastığı başına kapatıp,uykulu bir homurtu çıkartarak.
"Bak giderim,"dedim gitme demesini bekler bir ses tonuyla.
"Siktir git."dedi yastığı başından atıp yataktan doğrularak. Üzerinde yine birşey yoktu. Gözlerimi kısıp bana tehditkar bir bakış attı.
"Sende iyice alıştın şu evde don atlet gezmeye."dedi kaşlarını çatıp yatağın bir ucunda duran gri tişörtü yüzüme doğru fırlatarak. Elimde duran sigarayı dudaklarıma yerleştirip verdiği gri tişörtü hızlıca üzerime geçirdim. Kalçamın biraz aşağısındaydı. Ve evet,yine iç çamaşırları ile geziniyordum evde. Dudaklarımda ki sigaradan bir nefes alıp,dumanın boğuk odada süzülmesini izledim.
"Bir dalda bana yolla."dedi elimdeki sigarayı göstererek.
"Senin paketinden aldım,oda mutfakta."dedim sigaranın külünü yanımda duran kaloriferin içine çırparak. Uzel beni başıyla onaylayıp ayağı kalktı ve odadan çıkıp gitti. Hemen ardından bende onunla birlikte mutfağa girdikten sonra parmak uçlarımda yükselerek tezgaha oturdum. Hemen yanımda duran sigara paketini uzanarak aldıktan sonra etrafta çakmak aramaya başladı. Uzun bir süre arandıktan sonra bulamadığında bana doğru yaklaşarak dudaklarımın arasındaki sigarayı hemen dudaklarımın yakınında bir yerlerden tutup kendi ağzında ki sigarayı,ucuna yaklaştırarak sigaranın ucunu közlemeye başladı. Bende ona yardım etmek için biraz daha yaklaşarak dumanı içime çekmek yerine dışına doğru verdim. Hemen gözlerimin ucunda duran siyah saçları kirpiklerime bir bıçak gibi çarpıyor,saçlarının hoş kokusunu ciğerlerime akın ettiriyordu.
Sigarasının ucu yandığında,benim sigaramı bırakarak benden uzaklaştı. Dudaklarımda yarım kalan sigaradan derin bir nefes çekip tekrar parmaklarımın arasına yerleştirdim.
"İyi iş çıkardın."dedi kalçasını mutfak masasına yaslayarak. Belinden düşüp gidecekmiş gibi duran bol eşofmanı,iyice aşağı inmiş siyah baksırı gözler önündeydi.
"Sarışın hıyar."dedim gözlerimi devirerek. Aniden aklıma dediği şeyler gelince göz bebeklerim yukarıda kalmış hareket dahi edememiştim. "Dur dur,daha devirmedim sakın öpme gebertirim seni."gözlerim yukarıda olduğu için onu göremiyordum ama gittikçe yaklaşan ayak seslerini duyabiliyor ve hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
General FictionGeçmişin kirli perdesini kapatması yerine,açılan perdeden doğan dahada kirli bir geleceğin hikayesi. Hiç birşey eskisi gibi olamayacak. Çünkü herşey eskisinden dahada kötü olacak. Ruhunun söküldüğü zamanın saliseleri geçmeyecek. Ve kafanın içindeki...