GÖÇ

284 179 14
                                    

Galiya uyandığında babası ve Lera başındaydı. Annesini düşündü ve hemen babasına baktı ve ağzından "Annem" kelimesi döküldü. Babası açık yeşil gözlerini yere dikti ve sadece biz dedi. Etrafına baktı uyandığı oda kasabanın Şifacısının kulübesiydi. Dışarı çıktı. Arkasındanda Lera ve babası geliyordu. Dışarıda yerde yatan bir çok cansız Mensrop bedeni vardı. Yaşayan bazı Mensroplar yerdeki cansız bedenleri kaldırıyorlardı. Bir çok Mensrop savaşa hazırlanıyordu. Kılıçlarını ve oklarını almış bir yere gidiyorlardı.Dün gece bütün  Wantaras gezegenine saldırmışlardı ama bu bir başlangıçtı Kaly gezegeni bir gezegeni yok etmeden durmazdı. Hulfalar yani hayvanlarla konuşan ırk kasabası Mensrop kasabasına çok yakındı dün gece yardıma gelmişlerdi. Bayan Guhal dün geceki saldırıda ölmüştü. Bay Guhal kızlarına baktı. Onları çok seviyordu. Tüm bu olanları nasıl kaldıracağını bilmiyordu. Daha altı yaşındaki çocuklarını dünyaya göndermesi gerekecekti. Artık Wantaras da yaşayamazlardı. Büyük bir savaş olacaktı ve kızlarını bu savaşına ortasına atamazdı. Dün gece Wantaras  gezegeni başkanları bu saldırının açık bir savaş belirtisi olduğunu ve Kaly gezegeniyle savaş sonucunda herşeye hazırlıklı olunması gerektiğini söylemişti. Irkımızın devamı için on yaş altındaki çocukları dünyaya yollayacaklarını söylemişlerdi. Geçit kapılarına yaptıkları son büyüyle bunu sağlamışlardı. Bu gün güneş batmadan önce kızlarını o grupla birlikte dünyaya yollayacaktı. Onlarla birlikte bir kaç yetişkinde gidecekti. Daha önceden Wantaras başkanları Dünyaya gitmişlerdi. Oranın güvenli olduğunu söylemişlerdi. Dünya başkanlarıyla görüşüp çocuklara koruyucu aileler bulmalarını söylemişler. Çocuklar bir sır olarak kalacaktı dünyada kimse onların başka gezegenden geldiklerini bilmeyecekti. Bay Guhal kızlarına seslendi nasıl söyleyecekti onlara burdan ayrılacaklarını ve birdaha  onu hiç görmeyeceklerini. Küçük kızları babalarının yanına geldi. Lera ve Galya meraklı gözlerle babalarına baktılar. Bay Guhal sonunda konuşmaya başladı " Benim güzeler güzeli kızlarım sizi çok seviyorum ve şunu bilinki herşeyi sizin için yapıyorum. Gezegenimiz büyük bir savaşa girecek sizleri korumak için başka bir gezegene göndermem gerekiyor. "
Lera'nın mavi gözleri endişeyle babasına baktı " Senden ayrılacak mıyız?"
Bay Guhal "Evet bunu sizi korumak için yapıyorum başka çare yok."
Galya " Bizimle gel baba lütfen bizi bırakma."
Bay Guhal " Galya sizinle gelemem. Burda kalıp savaşmalıyım. Bir gün tekrar size kavuşacağım."
Galya "Söz mü ?"
Bay Guhal "Söz" Bay Guhal bu sözün doğruluğundan kendi bile emin değildi.Bay Guhal çocuklarına sarıldı. Gözleri dolmuştu ama bunu belli etmemeye çalıştı. Küçük kızları ise çoktan ağlamaya başlamıştı.
Hava kararmadan kızlarını Başkanlığa götürmeliydi. Çocukları eve götürdü evin yarısı neredeyse çökmüştü yanlarına birkaç şey almalarına izin verdi. Sonra Başkanlığa götürdü. Birçok çocuk vardı. Her çocuğun ismi okunuyor ismi okunan çocuk geçit kapısına giriyordu. Sıra Lera Guhal ve Galya Guhal 'a gelmişti. Bay Guhal kızlarının önünde diz çöktü çocukların yüzleri yere bakıyordu eliyle onların çenesini kaldırdı. Çocuklar şimdi babalarının yüzüne bakıyorlardı. Bay Guhal " Bir birinizi asla bırakmayın, başka bir gezegenden geldiğinizi kimseye söylemeyin, dünya insanlarına güvenmeyin, insanların gözüne batmayın, normal görünmeye çalışın ve şunu asla unutmayın sizi çok seviyorum. Şimdi gidin."
Lera ve Galya babalarına sarıldılar. Lera önden gidiyordu. Tam Galya 'da gidecekti ki Bay Guhal kolundan tuttu " Galya biz köken Mensroptan geliyoruz çocuklarımızdan biri köken Mensrop olarak doğdu Lera 'nın gücü olmadığı için o sensin kardeşini koru ve saklan..."
Galya duyduklarını tam olarak sindirememiş olsada kafasını salladı ve geçit kapısına doğru kalabalığı yararak gitti. Bay Guhal sesli bir şekilde düşündü " Umarım karanlık sizi  takip etmez."
Galya ve Lera için yeni hayat başlıyordu. Peki bu bir başlangıç mı son mu?


Bu bölümü Ömer DAYAN'A hediye ediyorum❤❤

MERHABA ARKADAŞLAR MACERA YENİ BAŞLIYOR OKUMAYA DEVAM EDİN
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM❤

KONTROLSÜZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin