37. fejezet

1.9K 191 27
                                    

Evelyn

– Mondd, hogy döntesz?

– Nagy a kísértés, de nem akarok újra élni! – válaszolok sietve, mielőtt elbizonytalanodnék, és hallaná azon gondolataim. Természetesen a pár nappal ezelőtti énem gondolkodás nélkül választaná Christ.

Meglepetten emeli a bal szemöldökét a válaszom hallatán. Valószínűleg arra számított, hogy újra Chris-szel akarok lenni.

Ideje új életet kezdenem, és nem siránkozni a régi után. Nem vagyok már gyerek, ideje felnőnöm. Be kell ismernem, hogy a ragaszkodásom Chris után már beteges.

– Tényleg úgy gondolod? – kérdezi rezzenéstelen arccal.

– Igen – bólintok közben. – Itt maradok melletted. Amióta hozzátok kerültem, boldogabb vagyok. Kevesebbszer gondoltam a fájó emlékekre.

– Ennek örülök! – mondja, s végre újra mosolyt látok az arcán.

– Rájöttem valamire – mosolyodom el. – Az emlékeim eltemetéséhez nem kell semmilyen varázslat vagy trükk. Egyszerűen csak eldöntöm, hogy el akarom zárni őket, és meg is történik.

– Ezt akarod?

– Nem – csóválom a fejem. – Nem temetem el őket, hanem elfogadom őket.

– Helyes! – Lágyan megfogja a kezem. – Menjünk vissza!

– Igaza van! – Megállítom, mielőtt elindulna. Nem szól semmit, csak kérdőn néz rám, várva, hogy folytassam, amibe belekezdtem. – Az otthon nem csak egy hely lehet, hanem egy személy is.

Egy őszinte és boldog mosoly jelenik meg az arcán, ahogy az enyémen is.

Megragadja a karomat, majd a teraszra teleportál minket.

– Kérsz valamit? – érdeklődi, amint helyet foglalunk a székeken. Mosolyogva tekintek az új barátomra, aki szórakoztat majd az elkövetkezendő években. Biztosra veszem, hogy jó fej, és sokat fogunk szórakozni. Saját magam is meg kell ismernem, hogy mivé is váltam én. A többi dolog miatt, ami foglalkoztatott, teljesen elfelejtettem a tényt, hogy valami mássá váltam.

– Hallom felmerült benned pár kérdés – mondja az asztalhoz hajolva, ahonnan elvesz egy almát. Szép piros alma, én is felkapok egyet, és jóízűen beleharapok. Igazán zamatos.

– Bennem kifogyhatatlan kérdések vannak! – nevetem el magam, már a szám elé kell tegyem a kezem annyira.

– Végre nevetni látlak! – mosolyog. – Szeretnélek minél boldogabbnak látni.

Aranyosan kuncogok, mire ő is nevetni kezd.

***

– Kevin, megtudtál valamit Evelyn hollétéről? – érdeklődik aggódva Eliza.

– Nem, semmit – mondja csalódottan a férfi. Kérdőn tekintenek Stephenre, hogy hátha ő megtudott valamit, de a fejét csóválva jelzi, hogy semmit.

– Nem fogom feladni a keresést! – mondja a nő ökölbe szorított kézzel. Ingerülten kapkodja a tekintetét a két férfi között. Evelyn a legjobb barátnője, sőt szinte testvérek lettek, természetes, hogy meg akarja találni őt. Biztonságban akarja tudni. Evelynnel minden oké, most már jól van, amióta Drogon és Erilin mellett van. A férfiban úgy érzi, új társra lelt. Segíteni fog neki tovább lépni, és megismerni önmagát. Mikor eljön az ideje, és találkoznak Elizával, akkor mindent meg fog vele beszélni. A másik kettőt is szívesen látná Evelyn, ha elmennének hozzá. Egy oldalon állnak, szóval nincs mitől félniük.

Érted adtam a lelkemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora