3.

170 16 3
                                    

-Meg kell majd mutatnod, hogyan táncolsz, és egy táncot hogyan tudsz megkoreografálni. Ez lesz bent a feladatod. Okés?

-Igen - bólintottam határozottan.

Huhh. Akkor még egyszer: bemegyek, köszönök és közben meghajolok. YiAn-t megkérem magyarázzon el mindent, majd kérjen zenét. Eltáncolom a táncot, majd meghajolok és lelépek. Igen, ez így tökéletes lesz. Ha csak nem lesz semmi baj.
Ekkor még nem is sejtettem semmit.

Felkaptam egy kényelmesebb fekete pólót, amin a következő felirat állt (persze angolul):

,,A tánc az egyetlen, amiért érdemes élni''

Ehhez még fel vettem egy bokáig érő fekete cicanadrágot, és egy ugyanolyan színű sportcipőt.

...

-Szia - értem az utcasarkra ahova megbeszéltük a találkozót.

-Szia. Mehetünk? - kérdezi YiAn miután átölel. Kicsi korunk óta így üdvözöljük egymást, nem meghajlással. Ezért sokszor hülyének néznek minket, de már hozzászoktunk. Egyetlen probléma, hogy azt hiszik közben: mi járunk...

-Aha... - ennél többet nem tudtam kibökni.

-Nagyon izgulsz?

-Áhh nem, csak életem első meghallgatására megyek - nevetem el magam.

-Nem kell stresszelned. Tudod, megbeszéltük. Ha ide nem vesznek fel, megnézhetjük a JYP-t, az YG-t vagy bármelyik másik Entertaimentet is.

-Igen, de tudod, hogy a kedvenc bandám itt lapul...

-Azok a rookiek? A Bts? - jó, meg kell jegyezni, YiAn a BTS-sel nincs túl jó kapcsolatban. Franc se tudja miért...

-Nem Rookiek. Ezt már megbeszéltük. Lassan 2 éve hogy debütáltak. Szerintem még Justin Biebernél is jobbak.

-Lehet. Majd egyszer biztos kiderül.

YiAn ekkor még nem is tudhatta, mekkora igazságot mondott.

Az út további része nyugodt csöndben telt, én izgultam, neki meg volt jobb dolga is, mint hogy ezen törje magát.
A kis CD-m amit be kellett küldeni, még régebben elfogadták, azért is megyünk most a meghallgatásra.

...

-Annyeonghasejo~ - köszöntem nem túl határozottan. Meg kell mondjam, fejlődik a koreaim, igaz, nem túl gyorsan.

YiAn is köszönt, majd bemutatkoztunk, és egy kis fordítással megértettem, táncolnom kell. Számítottam rá, hogy ez lesz a feladatom, mégis félek.

Meghallottam az ismerős dallamot. Egyik kedvenc számomat kértem, nagyon régi emlékek kötnek hozzá.
Elindul az ének, és én elkezdek mozogni a zene ritmusára. Ahogy folyamatosan eszembe jutnak a múlt emlékei, egyre gyorsabban és hevesebben, izomból táncolok. Becsukom a szemem, és kizárom a külvilágot. Érzésből mozgok, és próbálom elfelejteni, ennek mekkora tétje lehet.

A dallam megáll, én pedig kinyitom a szemem, és meghajolok. Vajon itt szoktak a produkció után meghajolni? Biztos...

Miután elmondták a véleményük, és YiAn felém fordult, gondolom, hogy lefordítsa, mit mondtak.

-Szerintük nem volt rossz a produkció, de kíváncsiak mit tudsz még. Egy másik csapatnak kell betanítanod egy koreográfiát, amit te találsz ki, persze nem az egész zene alatt. Kíváncsiak rá, ez hogyan megy. Természetesen a térformát is neked kell kitalálnod. A csapat már debütált, a neve Astro, és igaz, nem ennél az ügynökségnél vannak, hanem egy kisebbnél. Ha jó a koreográfia, és szépen be tudod tanítani, lehet fel is lépnek vele a srácok. A koreográfusok ugyanazok, mert nincs elég belőlük. Valószínűleg, ha felvesznek, több bandának is fogsz táncokat tanítani.

Leesett állal hallgattam végig. Na erre nem számítottam. Majd egy CD-t nyomott a kezembe.

-Itt a zene, 1 hónapod van betanítani. A csapattal holnap délután találkozol suli után, de szerintem már ma keress rájuk a neten. Aranyos banda, ismerem őket, de a koreográfiák nem az erősségük. Én bírom a srácokat, igaz kicsit lököttek... - meglepően nyersen elmondta a lényeget.

Tehát ez egy jó jel, YiAnnak magasak a követelményei a fiú bandákkal. Elvettem a cédét, és megköszöntem a lehetőséget.
Hálás pillantásokkal és még az örömtől kábultan kivánszorogtam a teremből.

Mikor kiléptünk az óriási épületből, még visszapillantottam. A nagy létesítmény bután nézett vissza rám, azokkal a termetes ,,ablakszemeivel".
Viszont egy gondolat megragadt bennem.

-YiAn - torpantam meg - hogy fogok majd az idolokkal kommunikálni? Csak nem lehetsz ott mindig mellettem...

-Bocsi, elfelejtettem mondani. Majd reggelente be kell járnod koreait tanulni - mondta hanyagul - hattól fél nyolcig lesz nyelvórád... Persze minden nap. Holnap reggel kezdesz - tette hozzá végül.

-Nem erősségem korán kelni...

-De úgy tűnik muszáj - fejezte be helyettem a mondatot.

Ezen mindketten jóízűen elnevettük magunkat. Az út további része csöndben telt, egyikünknel sem voltak kérdései.

...

Miután hazaértem, elújságoltam anyáéknak a nagy hírt, és a szobámba bevonulva dobtam egy üzenetet YiAnnak. Érdekesmód mostanában sokkal többet vagyok vele, mint Bogival...

Meli: Szia

YiAn: Neked honnan van meg a számom?!

Meli: Az úgy vooolt...

YiAn: Hallgatlak.😒

Meli: Mikor még kicsik voltunk, gyűjtöttem a telefonszámokat, és azóta nem töröltem ki. Most pedig kikerestem a neved.😁

Meli: Amúgy a híres tájékozódó képességem miatt kerestelek😋

YiAn: ?

Meli: Az van, hogy még nem nagyon tudok tájékozódni errefele, és meg szeretnélek kérni, hogy segíts reggel odatalálni😢❤

YiAn: Komolyan, kezdem azt érezni, mintha a bébiszittered lennék... de jó, elkísérlek😒

Meli: Kösziiiiiii. Te vagy a legjobb😄

Miután ledumáltan a díszkíséretemet, elővettem a laptopomat, és rákerestem az interneten: 'Astro'

Fogalmazzunk úgy, nem találtam felhasználható forrásokat. Csak cégeket dobott ki, mind angol, vagy magyar volt, mert az az alapértelmezett.

Viszont nem adtam fel,még egy címszót beírtam: 'Astro kpop', így csak több találat lesz... Igazam is lett.

Rákattintottam az első találatra, és egy 6 tagú fiúbandával találtam szembe magam. Aranyosak voltak. Elkezdtem memorizálni a nevüket, és az arcukat: Jinjin a bolondos, viccelődő, Mj az alacsony, Eunwoo a helyes, Sanha a cuki és magas, Rocky a jól táncoló, és Moonbin az aranyos (és szintén helyes). A csapat elsőre szimpatikus volt, a zenéik is jók, csak egyre kell felkészülnöm: egytől-egyig bolondok.

Holnap reggel egy nyelvórával kezdek, utána pedig iskola. Mivel eddig nem kellett bemennem, nem tudom milyen lesz az osztály, a tanárok, és egyebek. Viszont nagyon félek az ismeretlentől.

Erről és a többi részről is véleményt kommentben, illetve privátban várom. Nyugodtan csillagozzatok, ezzel jelezve, hogy jó amit csinálok és folytassam az írást. :)

Tündi

Wings - {ASTRO Ff.}Where stories live. Discover now