6.Bölüm: Tek nefes

1.3K 25 0
                                    

Hikayeyi baya yazıyorum ama hiç vote gelmiyor keşke okuyanlar tek bir tuşla vote lasa yada beğenmediyseniz yorum atsanız önerin paylaşın davamı çok var yazmak eğlenceli ama vote olmayınca moralim bozuluyor https://twitter.com/zeyker__zeyker dan takip edebilirsiniz 

Zeynep saniyeler içinde merdivenlerden Keremin önüne bayılmıştı. Kerem bir anda ne olduğunu anlamamış “Zeyneppp” diye bağırarak tutmaya çalışmıştı. Ama olmamıştı. Zeynep kafasını yere sert bir biçimde çarpmıştı ve bayılmıştı. Kerem hemen yanına koşup yerde Zeynepin kafaını tutmuştu. Herkes bir anda okulu ast üst eden Kerem ve Zeynepe bakıyordu.

Kerem: Doktor çağırın müdüre haber verin. Müdüre haber verin birşey yapın. Zeyneepp, Zeynep aç gözünü canım burdayım hadii dayann

Kerem Zeynepin kafasının altına montunu koyacakken kafasından kan akmaya başladığını gördü ve iyice panic olarak bağırdı.

Kerem: Nerde kaldı bu doctor. Ambulans çağırın

Müdür gelmişti.

Müdür: Noluyor burda. Ne oldu arkadaşınıza?

Kerem: Biz okula yeni kayır olduk. Biliyorsundur. Merdivendeyken bayıldı kafası kötü doctor çağırın bişey yapın.

Kerem Zeynepi hareket ettirmemeye çalışırken kafasındaki kanın artmaya başladığını fark etti. Kerem bir hırşımla çevredekilerin bakışları altında gömleğini çıkartıp kafasının altına koydu. Kerem bu hareketiyle çevredeki kızların salyaları akıp birbirlerini dürtüp Keremin kusursuz kaslı vücüdunu gösteriyorlardı. En sonunda sessizlik bozuldu ve Kerem Zeynepin nefes almadığını fark etti. Çok panic olmuştu ama doktorda daha gelmemişti. Acil müdehale edilmesi gerekiyordu. Tek care kalp masajı ve suni tenefüstü. Kerem kalp masajı yapabilirdi ama suni tenefüs yaparken dudakları dudaklarına değdiği anda neler yaşayabileceğini tahmin edebiliyordu.

Kerem: Suni tenefüs yapmayı bilen varmı?

Kerem bunu dediğini inanamıyordu ama başka çağresi yoktu.

Hemen arkadan biri atılmıştı öne. 1.80 boylarında,sarışın, renkli gözlü bir çocuk. Tabiki Kerem aşırı kıskanmıştı ama yapabileceği birşey yoktu. Kerem hemen kalp masajına başladı. Sayıyordu. “1,2,3…” Sıra suni tenefüsteydi. Sarışın çocuk tam eğilip suni tenefüs yapmaya başlayacakken Kerem dudaklarını Zeynepin dudaklarında bulmuştu. Çok özlemişti. Nefes alamamıştı ama son kalan nefesinide Zeynepe vermişti. Sarışın çocuk çok bozulup hemen okula koşmuştu. Kerem dudaklarını çektiğinde hiçbir gelişme yoktu. Kendini Zeynepten son öpücüğünü almış gibi hissediyordu. Ama pes etmedi. Onu yeniden bulmuşken kaybedemezdi, kaybetmeyecekti. Kerem kalp masajını daha sert ve ritmik yaptıktan sonra Zeynepin dudaklarına tekrar yapışmıştı.

Tüm nefesini sonuna kadar vermişti. Çabası sonuç vermiş Zeynep öksürmeye başlamıştı. Yaşıyordu. Zeynep gözlerini açınca kendini Keremin kucağında bulunca kalkmak istedi ama yapamadı. Başı dönüyordu. Zeynep yaşadığı şoku atlatamamışken ambulans gelmişti. Kerem gözlerini Zeynepin gözlerine kenetlemişti ama gözlerini kaçıran Zeynepti. Eğer göz göze gelirlerse Zeynep neler olabileceğini tahmin ediyordu. Kerem hala kıpırdamadan şokta kalmış duruyordu. Ambulanstan doktor gelmişti. Ve Zeynepe hemen oksijen maskesi takmışlardı.

Doktor: Yakını varmı?

Kerem: Ben.. Benn sevgilisiyim!

ZEYKER in YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin