14.Bölüm: İddia

915 23 1
                                    

Biraz geç oldu ama sınavlar malum. diğer hikayem "zeyker başbelası" bundan daha güzel gidiyoru profilimden bulabilirsiniz VOTE VE YORUM YAPIN LÜTFEN dualarım işe yarıyormu Keremden fav alan varmı yoksa tekrar ediyorum vote veren umarım Keremle tanışır favını alır benim 6 tane oldu :D

Zeyenp: Eyvah! Çorba!

Daha bir hazır çorba yapmayı bile beceremedim. Dibi tutu işte.

Zeynep: Ya Kerem çok kötüsün lafa tuttun işte dibi tutu. Kas herifi.

Kerem: Sende bu kadar tatlı olmasaydın.

Zeynep: Napıcaz şimdi. Aç kaldık. Bu saatte açık yerde yoktur. Ne güzel açlıktan ölücez.

Kerem: Aa buldum. Kelle paça işkembeye ne dersin.

Zeynep: Iyy ne diyorsun ya.

Kerem: Bildiğim bir çorbacı var. ünlüler fian hep gider. Kelle paça mı seversin işkembe mi?

Zeynep: İkisinide sevmem ne öyle yağlı yağlı ıyy

Kerem: Çabuk giyin çıkıyoruz.

Zeynep: Ben hiçbir yere gitmiyorum.

Kerem: O nu çorbayı yakmadan once düşüncektin.

Zeynep: Tamam gelirim ama bana o çorbalardan birini içiremezsin.

Kerem: Gel iddiaya girelim 1 tabak içtikten sonra 2. Isteyeceksin.

Zeynep: Öyle birşey olmayacak çünkü 1 kaşık alıp kusucam.

Kerem. Tamam ben kazanırsam 3 gün istediğimi yapacaksın.

Zeynep: Tamam anlaştık. Bende aynı şekilde.

Kerem: Hadi atla bakalım arabaya.

Zeynep: Hoop hop.. daha iyileşmedin geç bakalım yana.

Arabaya bindik. Yosun gözlüm tariff ediyordu. Bulduk ve arabadan indik.

Çevreye baktım son model arabalar. Sözde çorbacıya geldik. nasıl çorbacıysa artık. Ama iddiayı benim kazanmam lazımdı. Çok eskiden bana yaptıklarının acısını çıkarmam lazım.

Içeri geçtik, oturduk. Gerçektende sadece işkembe ve kelle paça vardı. Insan bi mercimekte yapar. Kerem hemen işkembeleri söyledi. Bu sırada yan masada outran tanıdık bir sima dikkatimi çekti. Birine çok benziyo bu. Dur bakıyım bi yakından bak dilimin ucunda. Heh. Burak Özçivit. Allahım takmış gözlükleri kopşonu geçirmiş tanınmıyor. Onun bıyıklarına ben kurban olurum. Öhöhm öhöm konumuza dönelim.

Zeynep: Oha Kerem bak Burak Özçivit. Ne karizmatik adam be.

Kerem: He Nerde. Ayy omu neresi karizmatik ya bıyıklı bıyıklı iğrenç.

Zeynep: 1 dk canım sen beni kıskandın mı?

Kerem: Ne kıskanıcam ya bıyıklı bir tipten mi? yok artık.

Zeynep: İyi o zaman ben tanışmaya gidicem.

Kerem: Gitme ya. Öhöm. Yani gitme çorba gelicek.

Zeynep: Bişey olamzz.

Ohh Kerem Bey kıskanın azıcık hadi bakalım. Getirdi beni taa buralara. Gittim tanıştım konuştum. Keremi kıskandırmak istediğimi söyledim. Oda kırmadı selfie çekildik. Sarıldım öptüm. Yan gözlede Kereme baktım kıskançlıktan masayı tırmalamaya başlamış. Neyse kıyamam çimen gözlüme gideyim bari yanına.

Zeynep: Süper bi adam ya hayranım valla.

Kerem: İyi iyi çorbalar geldi iç bakalım iddayı kazanayımda gidelim.

Zeynep: Sen öyle san ver bakalım.

Tiksiniyor gibi bir kaşık attım ağzıma. Ohaa. Allahım sana geliyorum. Nasıl muhteşem bir çorbadır bu. Yanarım daha once içmediğime yanarım. Hemen hızlı hızlı içmeye başladım ve garsondan 1 tane daha istedim.

Kerem: Hahahaha ben kazandım işte. 3 gün istediğimi yapıcaksın balım.

Zeynep: Sus ya bu super ötesi çorbayı içiyorum. Pardon çorba demek çorbaya ayıp olur. Çorbalarımız bitti. Eve döndük. Ama tadı damağımda kaldı. Bakalım Kerem Bey 3 gün ne işkence çektircek bana.

Kerem: Gel bakalım benim odama.

Zeynep: Hopp. Yavaş gel noluyoruz. Bi iddia kazandın diye. Töbe töbe…

Kerem: Sadece yan yana yatıcaz. Daha once yapmadığımız şey mi?

Zeynep: Hee bende şey sandım. Neyse… Geliyim bari.

Kerem: Bide yarın okula mı girsek?

Zeynep: İyileşmedin ki daha emin misin?

Kerem: Gidelim bi bakalım ağrım olursa döneriz. He bide iddia yarından itibaren geçerli

Zeynep: He oldu canım başka derdin.

Kerem: Yok güzelim. Gel yamacıma bakayım.

Zeynep: İyi öyle olsun.

Keremin yanına iliştim. Hemen kokusunu çektim içime ister istemez. Nasılda güzel kokuyor. Içimi ferahlık huzur kapladı. Uzun zaman sonra bu kadar mutluydum ve yavaş yavaş Keremin kollarında uykuya daldım.

LÜTFEN VOTE VERİN YORUM YAPIN 

ZEYKER in YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin