15.Bölüm: Baskın

918 21 0
                                    

sınavlar sınavlar sınavlar... geç kaldı kusura bakmayın pc ye geçirmek çok zor kağıda yazmaya başladığım için ordan devam ediyorum. ve bu bölümü üşüyerek titriyerek yazdım. sanırım grip oluyorum bir çay yapanım çok yanlızlık işte. neyse konumuza dönelim. gerçekler ortaya çıkmaya başlıyor. bir sonraki bölüm geçiş bölümü olucak. o yüzden bu bölüm biraz saçma gelebilir. ama sız yinede lütfen VOTE verin ve YORUM yapın. arkadaşlarınıza önerin. öyle yani. umarım vote veren bi gün Keremle tanışır. süpaneke dinizmiz amin. neyse çok konuştum buyrun...

Sabah gözlerimi açtığımda beni izleyen iki çift  yemyeşil göz vardı.

Zeynep: Günaydın sevgilim.

Kerem: Öğlen oldu bitanem öğlen oldu ama kıyamadım uyandırmaya.

Yerim ya dudağımdan çok tatlı öpüyor.

Zeynep: Saat kaç?

Kerem: Tam olarak… 12.34

Zeynep: Hii… Ne hani okula gidecektik.

Kerem: Yaa yarın gideriz hem daha raporlarımız var.

Zeynep: Olamaz Kerem tamamen unuttum.

Kerem: Neyi güzelim.

Zeynep: Annenle annem gelecekti bugün

Kerem: Ne zaman gelecekler

Zeynep: 13.30

Kerem: İyi ya daha 1 saat varmış yarım saat daha yatalım.

Zeynep: ya saçmalama. Etrafı toplayalım. Yatakları değiştirelim. Hem unuttun mu annemin kurallarını.

Kerem: Uff bide o var dimi.

Zeynep: Var canım malesef hadi kalk kalk çabuk

Kerem: Offff

Zorla kaldırdım kas yumağımı yatağın çarşafını değiştirdi. Bu potansiyeli hiç beklemezdim açıkçası. Jilet gibi olmuş maşallah.

Bende hemen bardakları kaldırdım, dağılan yerleri topladım. Salona geldim ve kendimi koltuğa attım kii zil çaldı. Kereme mesaj attım duymasınlar diye. Sonuçta hasta numarası yapıyor yoksa annem şutlar evden. Yattığından emin olduktan sonra kapıyı açtım.

Zeynep: Aaa. Meraba anne.

Çok coşkulu söyledim umarım çakmamıştır.

Hırmak: Selam tatlım hayırdır ne bu neşe.

Zeynep: Hiçç

Yalana bak. Annem kaş göz işaretiyle Irmağı göstermişti.

Zeynep: Merhaba Irmak teyze.

Irmak: Zeynepcim nasılsın iyi misin?

Zeynep: İyiyim.

Çok soğuk davrandım farkındayım ama o kadın bize az çektirmedi. Aslında annemde ama o annem yani am diğeri müstakbel kayınvalidem ola- off ne saçmalıyorum ben.

ırmak: Kerem nerde onuda göreyim bi özledim.

Zeynep: Şeyy. Odamız- odam- odasında. Heh odasında yatıyor. Sabah biraz ağrısı vardı ilaç içip yattı.

Irmak: Gidip bakmamda bi sakınca var mı?

Zeynep: Hayır yukarıda solsa.

Annem kırdığım odamız, odam, odası potunu anlamış olacak ki ip tip bakıyor. Allahım nolur kızarmamış olayım. Her bişeye kızarıyorum allerjim varmış bibi. Oha belkide allerjim vardır. Neyse bu konuyla sonra ilgilenirim.

Zeynep: Gel annecim sende böyle otur. Çay kahve ne istersin.

Hırmak: Hayırdır canım sen kötü birşey yaptığında annecim derdin. Naptın yine?

Opss.

Zeynep: Yok bir şey annecim.

Hırmak: Bak hala annecim diyor. Bakalım çıkar yakında kokusu

Coming soon…

Hırmak: Kerem nasıl çok ağrısı oluyor mu?

Zeynep: Arada oluyor ilaç içip yatıyor. Fizik tedaviye başadı zaten. Yarında okula bi görüncez.

Hırmak: Biraz daha dinlenseydiniz.

Zeynep: Neyse anne.

Hırmak: Kurallarıma uyuluyor mu bakalım.

Allahım nolur kızarmıyım şimdi olmaz Zeynep sık kendini.

Zeynep: Hıhı, tabi, evet, tabiki, elbette, cidden, gerçekten, valla billa uyduk.

Ne bu tepki Zeynep kendine gel napıyorsun sen? Iyiyim canım sen napıyorsun. Bende iyiyim canısı. Sus iç ses kapa çanani. Zaten s*çtım sıvadım.

Hırmak: Tamam Zeynepcim sakin.

Zeynep: Neyse tamam.

Hırmak: Ben gidip çay alayım.. sende ister misin?

Zeynep: Hayır.

Annemle dahada muhattap olmak istemiyorum. Sinirleniyorum çünkü. Önceden Irmak teyzeyle oynadıkları pis oyunun etkisi bize yansımıştı. Keremle 1 yılımız boşu boşuna küslükle nefretle geçti. Neyse artık geride kaldı. Biz mutluyuz ve Keremle aynı evdeyiz.

Ben bunları düşünürken annemin ayak sesiyle irkildim. Off hiç çekemiycem ya. Hemen uyuyor numarası yaptım. Neyse çantasını aldı ve Irmak teyzeye seslendi. Irmak teyze geldi ve gittiler.

Hemen kalkıp Keremin yanına gittim. Yatakta suratı düşük 0 koral oturuyordu. Gittim hemen yanına yattım. Kokusunu nefessiz kalıncaya kadar içime çektim.

Zeynep: Ne konuştunuz Irmak teyzeyle.

Kerem: Hiç. Hiç havadan sudan.

Zeynep: Ya ama söyle merak ederim.

Kerem: Peki… Senle beni.

VOTE ve YORUM bekliyorum

ZEYKER in YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin