5.Bölüm: Ölümcül okul günü

1.3K 25 0
                                    

İlk okul günü pazartesi sabahı gelmişti. Zeynep İstanbula geldiğinden beri insan içine yoğun olarak ilk defa bu gün çıkacaktı. Sonuçta Best of birincisiydi ve herkes tanıyordu. Lüks arabasına binip söylene söylene yeni okuluna gelmişti. Sayer Kolejine çoğunlukla zenginler vardı ama Zeynepin gelişi gözleri kamaştırmıştı. Annesi Irmak Zeynepinde aynı okula başlayacağını biliyordu ancak çaktırmamıştı kimseye. Tam tersine Keremi destekledi.

Kerem kırmızı üstü açık Porsche ile okula havalı bir giriş yaptı. Tüm kızlar ağızları açık bir şekilde Kereme bakıyorlardı. Kerem okul kapısına yaklaştıkça kızlar onu tanımıştı. Çünkü Keremde Best Model Of  World ün 1.siydi . keremin etrafı uğultularla birlikte kalabalıklaşırken tüm erkeklerin gözü merdivenden okula girmekte olan Zeynepteydi.

Zeynep kızların çığlıklarının sebebini öğrenmek için arkasını döndüğünde gördüğüne inanamadı. Kerem miydi o? Yoksa beyni ona kötü acımasız bir oyun mu oynuyordu? Zeynep Kereme yaklaşıp o olduğundan emin olmaya çalıştı. Yaklaştı ve onu üstüne yapışan gömleğinden şıp diye tanıdı. Keremde tam ona yaklaşmakta olan Zeynepi gördü ve oda inanamadı. Yıllar sonra kanlı canlı karşısındaydı. Zeynep bir anda…

Zeynep: Keremmmm!

Kerem Zeynepe döndü ve dönmesiyle Zeynepin merdivenlerden yuvarlanarak bayılması bir oldu.

kısa bir bölüm biliyorum ilerleyen bölümler baya uzun ama hiç vote gelmiyo okumasanız bile vote leyin ki 41 kişi okuyo lütfen vote verin ve sınavlarım başladı pc ye zor geçiriyorum ve parmağım çatlak biraz anlayış ve vote lütfen https://twitter.com/zeyker__zeyker bu hesabıda takip edebilirsiniz

#BerkinElvanÖlümsüzdür 

ZEYKER in YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin