Zeynep daha lise 3 teydi daha doğrusu 2 yıl sınıfta kalmıştı. 2. yılında kendisini Endonezyadaki köy evine kapatmıştı. Yaşadıkları çok zordu. Keremle babasının aynı kişi olduğunu öğrenmişti. Zeynep güzel kızdı sonuçta dünya güzeli seçilmişti ve Endonezyada tek başına yaşayıp aynı zamanda okulu idare etmesi çok zordu. Bir gün okula giderken kestirmeden gitmeye karar Verdi ve yola koyuldu. Tam sokağa sapacakken sarhoş dolaşan tipleri gördü ve çok korktu. Neyseki bibergazı yanındaydı. Sarhoşlar Zeynep e doğru hamle yaptı. Sonuçta 3 kişilerdi ve Zeynepin karşı koyması çok zordu. Tam biber gazını sıkacakken sarhoşlardan biri Zeynepin elini tutu. Artık Zeynepin yapabileceği bir şey yoktu ama kötü bir tecavüze kurban gitmek istemiyordu. Tam sarhoşlardan biri Zeynepe hamle yapacakken Zeynep aniden yüzlerine tükürmeye başladı. Bu sarhoşları çok kızdırmıştı. Artık ikisi elini tutuyordu 1 i tekrar hamle yapmaya başladı. Zeynep in üstüne geldi ve yüzünü saçlarını okşuyordu. Zeynep son bir umut adamın münasip bir yerine tekmeyi geçirmişti ve yere düşen biber gazını adamlara sıkıp çantasını alıp hızla uzaklaşmıştı.
Zeynep evine döndüğünde sinir krizine girip ağlamaya başlamıştı. Bu olay onu kötü etkilemişti ve İstanbula dönmeye karar vermişti. Kensine hemen İstanbuldan ev aldı, uçak biletini ayırttı. Eşyalarını toplarken bir kazak buldu ve daha yeni sakinleşmişken tekrar ağlamaya başladı. Kazak ona Keremin doğum günü hediyesiydi. Hala onu unutamamıştı. Oysaki en son cenazede görmüştü ve üstünden 1 yıl geçmişti. Kazağı özenle valizine koyduktan sonra valizini kapttı.
Havaalanına gidip uçağına bindi. Uçağa bindi fakat uçak 2 saat rötar yapmıştı ve beklemekten çok sıkılmıştı. Hostese ne zaman gideceklerini sormuştu ve yarımm saate kalkarız yanıtını almıştı. Zeynep artık dayanamıyordu. Boş boş oturdukça beynini binlerce soru kaplıyordu. Tam vazgeçip uçaktan inecekken uçak havalandı.
Çok zor geçirdim pc ye önceden yazmıştım parmağım sakat ve sargıda lütfen vote leyin yorum yapın paylaşın önerin diğer bölümler daha heycanlı buralar daha başlangıç olayları anlatma kısımları daha çok vote yapmayı unutmayın lütfen :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYKER in Yolu
Ficção Adolescentebir önceki hikayemin devamidir ilk başta annelerini kardes babalarini ayni zanneden ikili ve aralarindaki tutkulu aşk sonrasında gelişen olaylar hepsi bu hikayede