Part 7

20.4K 782 26
                                    


- Šta ovo znači? – okrećem se prema Aleksi odmah nakon seksa.

- Mogu li da dođem do vazduha?

- Ne – ne može odmarati dok je imam pitanja.

- Veoma si zahtevna jel znaš to?

- Nisam zahtevna već znatiželjna. Upravo sam spavala sa bratom svoje prijateljice – u koga sam onako usput zaljubljena.

- Mi, seks i moja sestra ne idu u istoj rečenici.

- Ali dolazite iz istog penisa – odvalim.

- Milice. Potreban ti je filter između mozga i usta – ozbiljno mi kaže.

- Filteri su potrebni samo neiskrenim odobama a ja sam vrlo iskrena osoba. Dakle mi?

- Mi – uspravi se u sedeći položaj.

- Da mi.

- Ne želim da delim tvoje telo i tačka.

- Ok – kažem pomalo zbunjeno.

- Ja ne verujem u veze i brak – mrtav je ozbiljan. Kako ne veruje?

- Verujem u iskren odnos dveju osoba. Smatram vreme provedeno sa tobom vrlo interesantnim, seks sa tobom je fantastičan i intelektualno mi pariraš, bez obzira na to šro nemaš filter između mozga i usta. Dakle voleo bih tu vrstu odnosa sa tobom.

- Rizikujem da mi opadne nivo intelektualnosti ali ne razumem šta znači "tu vrstu odnosa"?

- To znači da će naš odnos biti isključivo monogaman, samo ti i ja, zatim . . . Ja nisam od onih tipova koji proveravaju devojke sa kojima spavaju, možeš da radiš šta god poželiš, neću te zvati da pitam kako ti prolazi dan, neću te daviti stvarima za koje smatram da te ne bi interesovale, ne ispoljavam preterano emocije, ne gušim, ne davim . . . Jednostavno kad sam sa tobom biću ti maksimalno posvećen, tu sam za svaku vrstu pomoći koja ti je potrebna.

- Hm, ok. A šta se očekuje od mene?

- Vernost i poverenje, ne volim da ne neko pravi budalom i nemoj nikad da me lažeš, koliko god glupo zvučalo, laž ne tolerišem.

- Dakle bićemo u vezi koju nećemo zvati vezom? – zaključujem naglas.

- Naš odnos možeš zvati kako god želiš dok funkcioniše normalno.

- Dakle imam tipa za seks, pomoć i razgovor? Savršeno, kao da si izašao iz moje glave - bacim se na njega i oborim ga.

- Prihvatam – zvanično objavim i on se nasmeje.

- I još jedno pitanje. Hoće li ovo biti tajna?

- Ja se ne krijem.

- Dobro, onda ću ja razgovarati sa tvojom sestrom.

- Kako želiš – poljubi me i zapečatimo dogovor.

- Pobogu Aleksa nedelja je – bunim se dok me on budi.

- Skoro je podne, ustaj.

- Zašto? – navučem pokrivač preko glave.

- Zato što idemo kod moje tetke na ručak, obećao sam a ja ne lažem.

- Šta ću ja kod tvoje tetke? Samo smo se jednom kresnuli, dobro tri puta – to me rasvesti i zbacim pokrivač sa sebe.

- Idemo zato što ja tako kažem i ne želim da te ostavim samu.

- O Bože - to me podseti.

- Šta?

- Dobila sam još jedno pismo – priznam.

Strpljivo zavedena 🔚Where stories live. Discover now