Part 17

17.5K 736 6
                                    


- Dakle ovo su činjenice – pogledam ozbiljno u devojke, naredila sam im da se nacrtaju kod mene i odmah su došle. Znam, treba da odreagujem kao svaka devojka nakon raskida, uzmem maramice, kanticu sa kremom, ogromnu kašiku i provedem dane u svom krevetu, ali ja sam više devojka za akciju i sladoled, ali kasnije ću da razmišljam o tome, sad akcija.

- Ali pre činjenica, Jovana o ovome ni reč tvome bratu spsila sam ti život.

- Neću ni da zucnem, rekla sam mu šta ga čeka ako te povredi, zna da biram tebe.

- Ooo volim te. E sad ovako znam da me tvoj brat voli, čula sam kad je rekao mojoj majci i kad je rekao Atini, drugo sto posto ga i dalje seksualno privlačim jer juče nije ceo dan mogao da makne ruke od mog tela. Treće, u čemu je ovde problem? – pitam njih i sebe, niie mi jasno.

- Ne znam, Damjan mi je rekao da je Aleksa sredio problem sa Vaskom i to je to.

- Izvuci informacije od njega.

- Pokušala sam ali Aleksa mu nije rekao jer zna da bi mi Damjan odmah preneo, možda ne dobrovoljno ali izvukla bih to iz njega – uvereno je rekla.

- Samo ti je tako rekao da je gotovo? – Eva se mršti.

- Da, i dodao je da je naša veza bila isključivo seksualna, a sad ga navodno više ne privlačim. Samo seksualna malo sutra – frknula sam.

- Nešto se dogodilo ili se događa a Aleksa nam to ne govori.

- Tačno tako i povezano je sa njegovim bratom, i nema više telohranitelja.

- Šta ćemo da radimo?

- Pa imam nekoliko ideja.

- Bilo bi čudo da nemaš – Eva mi se podsmehne.

- Prvo moraću malo da izluđujem tvog brata, možda ga stvarno više ne privlačim.

- Viđaćeš se sa drugim muškarcima? – Jovana me izrebri.

- Glumićemo Jovana, završila sam sa drugim muškarcima – uverim je.

- Onda može, šta još?

- Moramo pratiti Aleksu, zanima se gde se muva i šta radi, onda tu je mala plava koja mu se pre neko veče bukvalno nudila na tanjiru, sad joj je čist put i sigurno će ponovo nešto pokušasti. Moramo je toliko izludeti da sama da otkaz jasno?

- Ne baš, kako ćemo to izvesti?

- Molim te Eva nećemo sad da se vređamo, nisam u ovome od juče – izrebrim je.

- Samo pitam – podigla je ruke.

- Hm i najvažnije, Jovana odlučila sam da ćeš postati tetka.

- Molim? – otvorila je usta.

- Da, to je još uvek u razradi ali radim na tome.

- Stani malo, jesi li trudna?

- Ne, imam spiralu.

- Pa kako onda? Aleksa te ostavio.

- Molim te, danas vadim spiralu i tražiću od ginekologa da mi tačno izračuna plodne dane, onda ću da zavedem tvog brata i napravićemo bebu – pljesnula sam rukama.

- To nije tako jednostavno.

- Zašto? Koliko sam ja upućena bebe sa prave dok se seksaš, a to mi jako dobro ide – namignem joj.

- Želiš da budeš majka? – Eva me pita blaže.

- Pa neću biti mlađa, Aleksa je neko ko će biti dobar otac, bar tako mislim i odgajaćemo decu u isto vreme zar to nije divno? I usput ću da nerviram malo tvog brata zbog seksualne privlačnosti. Ja ga ne privlačim – frknem nezadovoljno.

Strpljivo zavedena 🔚Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon