Part 16

16.6K 745 9
                                    



- A posle meni držiš predavanja o alkoholu – zatvorim vrata za sobom i uputim se ka jednoj od praznih fotelja. Pogledam u Aleksu i on kao da ne verujem da sam ovde.

- Ima li jedno piće za mene? – podignem noge na sto i stavim jednu preko druge. Kad je bal nek je bal.

- Ovo je viski – podigne flašu.

- Viski je u redu.

Sipa mi u svoju čašu alkohol i gurne je prema menim, savijem se i dohvatim čašu.

Otpijem dobar deo koji mi sprži grlo, ali ne žalim.

- Dajem ti celu sebe večeras ali bez fizičkog kontakta. Možeš da mi postaviš deset pitanja i odgovorići ti istinom na svako od njih.

- Dvadeset – prihvati igru.

- Jedanaest, uzmi ili ostavi, i nema podpitanja.

- Uzimam.

- Sva sam tvoja - udahnem doboko i rešim da dozvolim ovom čoveku da prodre u moju dušu, samo njemu.

- Zašto me izbegavaš?

- Treba mi vremena, ne želim da te krivim za postupke tvog brata i zato te izbegavam.

- Da li želiš da me ostaviš?

- Ne.

- Koliko muškaraca si volela u životu?

- Jednog - to je lako.

- Zašto svi misle da si kučka prema muškarcima?

- Zato što jesam.

- Zašto?

- Zbog mog oca – otpijem još gutljaj jer znam koje je sledeće pitanje.

- Objasni.

- To je šesto pitanje zar ne?

- Da.

- Moja majka nije ostavila mog oca samo zbog toga što je maltretirao. On je . . . Ja to nisam tada tako gledala ali slučajno sam čula kada je moja majka razovarala sa mojom pokojnom bakom. Ona misli da je moj otac počeo da pokazuje ogromno interesovanje za mene, i to ne očinsko. Nikad ništa nije pokušao ali . . . Nije joj se dopao način na koji me je gledao, nakon toga sam često puta razmotavala film i možda je bila u pravu.

- To je . . . – ustao je od stola, prošetao i vratio se na mesto.

- Nemoj slučajno da se izletiš pred Jovanom o ovome, ne trebaju mi njena psihološka sranja – zapretim mu.

- Naravno da neću – pogleda me uvređeno.

- Dobro, sledeće pitanje.

- O čemu si razmišljala kada te je moj brat nazvao?

- Iskreno, razmišljala sam uglavnom o tome kako da bezbedno izvučem Jovanu.

- Kako si se osećala kada te je . . . kidnapovao?

- Bila sam uplašena.

- Dobro, a tog dana kad si pobegla, imala si napad panike, sećaš se?

- Da i to je deveto pitanje.

- Osetio sam da si se povukla, video sam, zašto?

Pa naravno da će pitati o osećanjima.

- Ja nisam slaba osoba a tad sam se slomila, niko me nikad nije video slomljenu.

Strpljivo zavedena 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora