Neden..!?

46 7 3
                                    

-Hadi anlat bakalım.dedi

-Önce sen anlat..

-Saçmalama senin ki daha uzundur çünkü ben hiç detay vermeden anlatacağım.

-Tamam inatçı keçi. Ben anlatayım.. Ben 7. Sınıftan tam tamına TEOG sınavına kadar nefessiz çalıştım. Bu sınav benim için aşırı önemli bir sınavdı. Tabi ailem içinde... Her neyse TEOG'a girdim. Heyecandan hiç bir soruyu anlamadım ve son 15 dakika kala hepsiini salladım. Ve çoğu yalnış. Sınav çıkışı utancımdan ailemin yüzüne bakamadım. Çok üzüldüm ve büyük hayallerimin,en büyüğünün ikinci adımı çöpe gitti. Bende intihar edersem kurtulurum diyerek..işte gerisini biliyorsun. Hee 'en büyük hayalinin ilk adımı ne?' Diye sorarsan derslerimin ortalamasının 99 ve üstü olması, iki ise iyi bir lise kazanmak. Yani böyle..

-Çok saçma bir sebep bu...!! Bi insan neden bir sınav için canına kıymak istesin ki...?? Salak..!! Galiba sen hayatında başka sorun görmedin..!! Sen hep masalda yaşadın galiba..!!!

-Emeklerim çöp oldu..!!! Anladın mı..?! Hepsi.. iki yıl boyunca verdiğim bütün emeklerim..!!! Ben o sınava canımı dişime takıp çalıştım,sosyal hayatıma son verdim,arkadaşlarımla görüşmedim,alışverişe çıkmadım..!! Ve şimdi bunların karşılığı bi meslek lisesi..!!! Ayrıca bi daha bana bağırma..!!!!!

-SENDE BAĞIRDIN..!!

-ÖNCE SEN!!!

-Tamam,sakinleşelim. Kavga etmeyelim.

-Senle kavga etmek güzelmiş. Rahatladım valla. Sıra sende anlat bakalım, bekliyorum.

-Eve gitmem gerekiyor.

-NE?! Saçmalama anlat öyle git.

-Eve gitmem gerekiyor dedim ya. Laftan anla!! Acelesi yok yarın anlatırım. Bay bay..

-Sen çok..pisliksin..

-Sağol ;)

     
      Bi hışımla eve gittim. Çok sinirliydim. Kesinlikle de bu sinirde haklıydım. Banyoya gidip ılık bi duş aldım. Bornozumu giyip odama gittim. Üşngeçliğin verdiği erinme sonucu bornozumla yatağıma uzandım ve yaklaşık yarım saat telefon da takıldım. Yarım saat sonra bir şeyler atıştırdım. Pijamalarımı giyip,elime bir kitap alıp okudum. Daha sonra sütümü içip uyudum. Sütsüz asla olmaz..!! Hatta o kadar uykum vardı ki ilk defa müzik olmadan uyudum.

     Uyandım.. Telefonu la oynamak için telefonu elime aldım. 1 mesaj vardı. Savaş'tan gelmiş ve beni yine aynı yere çağırmış ama saat 3'te.. neden? Yani dün yarım kalan şeyleri anlatacaktı ama neden 3'te..!?

Sonum İntihardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin