Konuşmalar..

31 4 9
                                    

-Ne oldu? Dedim.

-Elektrikler kesildi

-Ve biz bura mı kaldık?

-Maalesef..

((Yarım saat sonra))

-Benim canım sıkıldı.

-O zaman biraz konuşalım.

-Olur.. öncelikle neden hiç korkmadın? Bir sınav için intihara kalkışan biri bunun yüzünden de ağlayabili.

-Hiç alakası yok. Ben emeklerim ve de hedeflerim için o kadar uğraştım,didindim ve kodlamalarım dan emin değilim. Eğer kaydırma yaptıysam..

-Eğer kodlamaların da bir hata varsa ölürsün...

-DALGA GEÇME.. bu konu benim için çok hassas. Ve şu an bu konu kapandı. Bidaha da senle bu konuyu konuşmaya niyetim yok.

-Tamam tamam sinirlenme. Ama var ya senin ipinle kuyuya inilmezmiş , bu gün bunu öğrendim.

-Allah Allah ne alaka be?!

-E buraya sen dedin diye geldik. Şuan da burdayız. Acabaa diyorum başbaşa kalmamız için...

-Başbaşa kalmamız için ben mi yaptırıcam!? Ya sen ne kadar öz güvenli, ne kadar egoist, ne kadar gıcıksın ya!!!

-Teveccühünüz hanım efendi.. Ama öz güvenli ve gıcıklık için.. Çünkü bir kadın bir erkeğe gıcık derse hoşlanma başlangıcıdır diyo uzmanlar.

-Onlar hangi aptal uzmanlar!? Saçmalık, hayır yani..

-Seni seviyorum 💙

-Biliyorum bende seni seviyorum.💙

-Aslında burada öpüşmemiz gerekirdi ama neyse👀

-Şey en sevdiğin renk ne😓

-Tamam tamam kızarıp bozarma..

-Ne oluyor?

-Elektrikler geldi..

-Oh şükür..

  Daha sonra evlerimize gittik. Önce bisikletle birlikte benim evime gittik beni bıraktı ve kendi evine gitti. Bu gün çok güzel geçmişti. Çikolatalı üstümü içip uyudum.

❎Arkadaşlar bu bölüm geç geldi hepinizden özür dilerim. Bu aralar çok yoğunum kusra bakmayın. Hepinizi çoooookkkk seviyorum.

       ➡💙 İYİ OKUMALAR💚 ⬅

Sonum İntihardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin