Bende...

77 6 8
                                    

Aşırı sasirmamın nedeni biz oraya en geç 14.30'da giderdik. Her neyse üstüme beyaz üzerinde 95 yazan bir tişört,altımaysa iki diz kapağıda yırtık kotumu giydim. Beyaz spor ayakkabılarını giydim. Bir cebime telefonumu diğer cebime paramı ve bisikletimin kilidinin anahtarını koydum. Bir şeyler atıştırıp anneme sert bir tavırla:

-Çıkıyorum..

-Tamam

İlk defa herşeyi sormamıştı. Bu yüzden evden şaşırarak çıktım. Bisikletimin kilidini açıp bisikletime atladım ve yola koyuldum. Yolda giderken aklıma bir anda rüyam geldi. Rüyamda Savaş'la sevgiliydik ve ben ona delilercesine aşıktım bir anda yanlarım kızardı,yüzümde gülümseme oluştu. Sonra fark ettim ki.. neyse boşverelim,unutalım bunu:) Parka vardım. Sonra saçlarının dağınık at kuyruğu olduğunu fark edip saçlarımı açtım ve ellerimle düzenlemeye çalıştım. Bisikletini kilitledim. Her zamanki yere yani yerimize gittim. Beni bekliyordu.

-Evet hadi anlat bakalım.

-Sana daha önemli birşey anlatacağım.

Yine anlatmayacaktı. Üff

-İyi anlat bakalım.

-Ben artık seninle konuşamam. Seninle konuştuğumda kendimi kaybediyorum. Sonrada kendimi sende buluyorum. Şu an bile bu konuşmayı zor yapıyorum.

-Neden? Hayır,buna izin veremem. Ben seninle konuşunca rahatlıyorum.mutlu oluyorum. Bana bi neden belirt..

-Diyorum ya senle konuşunca kendimi kaybediyorum.

-Peki neden diyorum yani neden benle konuşunca kendini kaybediyorsun??

-Boşver

-Neden..?

-Boşver..

- Neden..??

-Boşver ...

-NEDEN..!?

-ÇÜNKÜ BEN SANA AŞIK OLDUM...!!!

Bisikletine atlayıp eve gittim. Eve gider gitmez duş alıp üstümü değiştirdim ve kendime kahve yaptım. Kitap okudum. Yaklaşık 4 saat boyunca evde bu şekilde oyalandım. Ev den çıkmak için ailemden izin almaya çalıştım ama olmadı. Çünkü akşam ezanı okunmuştu. Bende hemen elime telefonumu alıp Savaş'a mesaj atacaktım ama ne mesajı? Yarım saat düşündüm düşündüm,sonra ona bir mesaj yolladım.

-Bende..

-Ne sende?

-Galiba bende sana aşık oldum..

-Ne!? Gerçekten mi? Eğer ben üzülmeyeyim diyeyse...

-Hayır! Gerçekten..sana aşık oldum. Uyumam gerek yarın 11'de uyan ve sabah atacağım adrese bisikletinle gel. Bisikletin var mı?

-Bisikletim var. Gelirim.

Sonum İntihardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin