Ona karşı farklı duygular besliyordum ve kitaplardan okuduğum,dizilerden izlediğim kadarıyla buna yani biraz daha fazlasına aşk deniyordu. Yani ben ondan hoşlanmış mı oluyordum? Galiba.. evet ondan hoşlanıyordum.
Ben 4 şeye hayır diyemem; 1=yüzmek,2=çikolatalı süt,3=lunapark.. Evet,planım onunla lunaparka gitmekti. Ne zamandır gitmiyordum. Ben bu tür yerlere tek gitmem. Ailemle gitmek istemedim. E zaten Alya'da bu aralar kafayı İtalyanca ile bozdu. Sürekli İtalyanca videolar,diziler izliyor,şarkılar dinliyordu. İtalyanca kursuna da başlamış. Sürekli bana bu dilden bahsediyor. Bu aralar bundan dolayı biraz fazla yoğun. Yani kimseyle gitmek istemezdim ama Savaş nedense bana bu aralar çok yakın geldi. Herneyse fazla uzatmayayım. Bunları biraz düşündükten sonra kakolu sütümü içip uyudum.
Uyandım. Duşa girdim. Kot bir şort,üstüne siyah bir atlet giydim. Süperstar ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı ise dağınık bir topuz yaptım. Yine çanta almadım. Çanta ile dolaşmayı pek sevmezdim. Bir cebime paramı ve anahtarını diğer cebime ise telefonumu aldım.
-Çıkıyorum..
- .....
Annem beni duymuştu. Ama cevap vermemişti. Umursamadan evden çıkıp bisikletime atladım.
Bu sefer çok fazla uzatmak istemiyorum. Bir şekilde buluştuk ve birlikte l unaparka gittik. Önce çarpışan arabalara bindik sonra daha korkutucu oyuncaklara, hatta korku tüneline bile.. Son olarak adını kesinlikle bilmediğim bir oyuncağın yanındaydık. Böyle bir kaç hedef vardı onlara bir silahla vurmaya çalışıyordu bu oyuncağa her dizide gidilir erkek hedefe atar..! Ve mükemmel erkek her şeyde olduğu gibi bunda da harika.. Ama gerçekte böyle olmadı. Savaş denedikçe denedi ama başaramadı. Ben elinden çalıştırdım. Bir kaç denemeden sonra başarmıştım. Ben harika bir oyuncak ayı kazandım. Savaş'ı biraz eziklemek için ona hediye ettim. O ise aldı ve sinirli bir şekilde kolunun altına sıkıştırdı. Tam eve gidecektik ki Savaş dönme dolaba binmek istedi bende kabul ettim. Bindik 1 tur döndük daha sonra biz tam en üstteyken....!!!
ARKADAŞLAR BİRAZ YOĞUN OLDUĞUM İÇİN UZUN ZAMNDIR YAZAMIYORDUM. VE DE 300 OKUNMA BEKLİYORDUM. EĞER SİZİ FAZLA MERAKLANDIRDIYSAM ÖZÜR DİLERİM
HEPİNİZİ ÇOOOOKK SEVİYORUM
İYİ OKUMALAR...
😘❤💙💚💛💜😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonum İntihardı
ChickLitEfsane belirli sınavlar sonucu hayattan çok yorulup, intihara kalkışır.Gizemli bir adam onu kurtarır.Birbirlerine aşık olurlar.Bir gün o çocuk Efsane'den ayrılmak ister.Efsane çocuğun gizemli hayatını araştırmaya başlar.Bir andan aşık olduğu adamın...