1:Tanışma

3.7K 168 171
                                    

Tzuyu'nin Anlatımı;

Ağlamak istiyorum.Yav yaz tatili ne çabuk geçti!Okuldan nefret ediyorum!Şuan tek istediğim eve gidip uyumak.

Jihyo:Tzuyu!Ne düşünüyorsun?Okul'a geldik!!!

-Özür dilerim Jihyo dalmışım...

Bir anda okulu yiyecekmiş gibi bakan kızlar'a baktım,okula öyle bir bakıyorlardıki....

Sana:Oha!Okula bakın kızlar,burası çooook güzel.

Dahyun:Dışı çok güzel pekiya içi nasıldır?

Bu arada Dahyun içi derken içindeki erkeklerden bahsetti...Biz çok iyi 9 arkadaşız  ben hepsini hiç ayırmadan seviyorum.

Jihyo:Okula bakmayı kesin artık!Hadi içeri!

dedi ve biz içeri girdik,okulun girişinde asılı olan panoya baktık liste adımızı aradık ki şansa bakın hepimiz aynı sınıftayız...!

Chaeyoung:Kızlar hepimiz aynı sınıftayız!

Hepimiz birbirimize baktık ve okulun girişinde dans edip zıpladık,herkesin bize baktığını anladıgımızda üstümüzü düzeltip doğrulduk ve sınıfa dogru  yol aldık...

Sınıfa girdigimizde içimden'Bu zengin bebeleri çok yakışıklıymış be'dedim,hepsini süzdüm..

Jeongyeon:Ya Tzuyu yürüsene!

dedi Jeongyeon,çünkü  en önlerinde ben vardım.Onlarda bu yüzden ilerleyemiyorlardı,ilerledim ve sıralara dağıldılar.Ben tek kaldım ya!Nayeon ile Jihyo'nun arkasında oturan çocuk;

Jungkook:Merhaba!İstersen yanıma gelebilirsin.

dedi,bende etrafta göz gezdirdim ve en arkada bir yer gördüm, en arkada olduğu için umursamadım ve o beni çağıran çocugun yanına oturdum...

Yazar'ın Anlatımı;

Tzuyu onu çağıran çocugun yanına oturdu.Tzuyu'nin yüzü o kadar güzeldiki bu Jungkook'un ilgisini çekti.Tzuyu onu dikkatlice izleyen Jungkook'u görünce sinirleri bozuldu.En sonunda dayanmayıp;

Tzuyu:Öküzün tren'e baktığı gibi ne bakıyosun?!

Dedi,Jungkook şaşırmıştı fakat bozuntuya vermedi çünkü böyle kızlardan hoşlanırdı.

Jungkook:Ee şey özür dilerim,Saçların çok güzel görünüyorda.

Tzuyu:Socloron çok gozol goronoyodo,benle dalgamı ge-

Derken sınıfa bir bayan öğretmen girdi.Bu yüzden Tzuyu susmak zorunda kaldı.

Ögretmen:Merhaba çocuklar!Ben Min Soo!Sizin yeni sınıf ögretmeninizim.Şimdi aranızdan birilerini seçip tanışacağız.Anlaşılmayan birşey varmı!?

Hiç ses çıkmadı,Ögretmen Tzuyu'yi işaret etti.

MinSoo:Sen kızım,Ayağa kalk.

dedi ve Tzuyu ayağa kalktı.

Tzuyu:Buyrun Hocam.

MinSoo:Bize kendini tanıt.

Tzuyu:Chou Tzuyu,Tayvanlıyım,yeni tatlar keşfetmeyi çok severim.

MinSoo:Bir takma ismin varmı???

Herkes Tzuyu'ye bakıyordu ve Tzuyu utana çekine;

Tzuyu:Eee şey var...

MinSoo:Ee hadi söyle.

Tzuyu bunu söylemeye çekiniyordu ve kendini içten içe 'ben niye var dedim' diye kızıyordu.Kafasını kaldırıp söyledi.

Kpop Okulu  [Tzukook ✯ Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin