Tzuyu'nin Anlatımı;
Sabah uyandıgımda bana sarılan Mina'ya baktım-ki bakmaz olaydım-Bu kim lan,
Gözlerimi kapatım yeniden açtım?WTF?
Bu MARK, ben neden burdayım?Ya ben neden Mark ile burun burunayım?kafamda deli sorular.Bir an dayanamayıp bagırdım!-MİNA NEREDE!
Mark:Ne bağırıyosun be?
-Ben niye burdayım,MİNA NERDE!
Mark:Sen yoksa Mina'nın yanınamı gidicektin?
-Evet.
Mark:Yanlış çadıra gelmişsin.
-Aaa ciddi misin?Aydınlattın şuan beni.
Mark:Bir şey değil.
-Ha-ha-ha çok komik,gelmez olaydım senin çadırına.
Mark:Öyle deme çok tatlı(!)görünüyordun.
-Evet öyleyimdir.
Mark:Artık çık istersen.
-Senin çadırına meraklı değilim çıkıyorum.
Üstümü düzeltip hızlıca çadırdan çıktım.Karşımda bana garip garip bakan Jungkook'u görünce şaşırdım.Bu şimdi niye böyle bakıyor bana?
Jungkook:Senin o çadırda ne işin var?!
Sanane kardeşim?Sen kim köpek ya!Bir de bu çıktı başıma!
-Pardon da seni ne ilgilendirir?
Bana'Ben gayim'demişim gibi bir bakış attı ve kolumdan tutuğu gibi beni ağaçların arasına sürüklemeye başladı.Bu ne yapmaya çalışıyor?Sen hayırdır bro?Hiç kimdenin bizi görmediği bir yerde durup kolumu bıraktı.
Jungkook:Bak Tzuyu!Mark sana göre biri değil!Ondan uzak dur!
Dedi ve ağaçların arasında kayboldu.Bir ağacın altına oturup düşünmeye başladım.Niye böyle bir şey dedi ki?Acaba benden mi hoşlanıyor?Hayır yani bu normal bir şey ben de olsam benden hoşlanırdım.Evet öyle.
Ayağa kalktım ve etrafıma baktım.Kamp sağda mıydı?Solda mıydı?Yo yok kesin arkamda kaldı.Ne kadar zekiyim.
Jungkook'un Anlatımı;
Bu kız beni delirticek!Tam iki aydır ondan hoşlanıyorum ama o görmüyor!Tam bir aptal!
Tzuyu'nin yanından ayrılalı tam bir saat oldu ama o ortalıkta gözükmüyor.Kim bilir kimin çadırına girdi yine!
Tzuyu'nin arkadaşlarının sesini duyunca çadırımdan çıktım ve onların yanına ilerledim.
-Bir sorun mu var?
Nayeon:Tzuyu kaç saattir ortalıkda yok?
Dahyun:Tzuyu'yi gördün mü?
Ne!Hâlâ onu bıraktığım yerden gelmedi mi?Acaba başına bir şey mi geldi?
-Bir saat önce beraber ormana gittik.Sonra ben onu orada bırakıp kampa döndüm.
Momo:Ne yani onu tek mi bıraktın?
Jeongyeon:Bak çocuk seni yolarım!Sen Tzuyu'nin okulun yolunu bile zor bulduğunu bilmiyor musun?
Mina:Hadi tamam bilmiyorsun diyelim.Hayır yani bir kızı niye ormada tek başına bırakıyorsun ki?
Chaeyoung:Salak!
Jihyo:Bizi onu son gördüğün yere götürür müsün?
-Tamam beni izleyin.
Tzuyu'nin Anlatımı;
Yürüye yürüye bir kulübenin önüne vardım.Ne kadar şanslıyım!Kapını açmaya çalıştım ama açılmıyor!Öf ya!Bu nedir arkadaş!Evren bile benim iyiliğimi istemiyor.
Kapıya sert bir tekme attım ama namıssız yine açılmadı.Sinirden yere sert sert basarak yürümeye başladım.
Bir an ayağım ne olduğunu anlamadığım bir boşluğa denk geldi ve o boşluğun içine düştüm.Kafam çok acıyor!Sadece kafam değil her yerim çok acıyor.Neden ya neden?İki gün eğlenmeye geldim şuraya başıma gelene bak.
Merhaba!
Biliyorum biraz kısa
oldu ama heyecanlıydı.
Sizi Seviyorum
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Okulu [Tzukook ✯ Tamamlandı]
Teen FictionElindeki bıçağı kalbine dayadı; Jungkook:Bak ben senin için kendimi öldürürüm!