Multi de TWICE var...Evlerindeki halleri gibi düşünebilirsiniz❤
•
•
•
O zaman bundan sonra kendim oluyorum...🕐🕐🕐🕐🕐🕐🕐🕐🕐
Uyandıgımda saat 06:00 ydı.Banyoya girip işlerimi hallettim ve üstüme siyah tayt ve beyaz t-short giydim.Küçük bir kagıda 'yürüyüşe çıkıyorum' yazıp evden çıkdım.Biraz yürüyüş yapmak istiyorum.
Hafif tempoyla koşmaya başladım.Kumsala dogru ilerliyordum...
Kumsala geldigimde bir banka oturdum. Suyumdan bir yudum içip ayaga kalktım-ki üstü başı pislenmiş bir çocuk yanıma geldi.
Çocuk 5 veya 6 yaşındaydı ve aglıyordu.-Tatlım ne oldu sana?
Çocuk:Abla *hıçkırık* ben evimi *hıçkırık* kaybettim.
-Tamam gel karakola gidelim,polis amcalar anne babanı bulsun...
30 dakika geçti hala tık yok.Yanımda çocukla beraber karakolda oturuyoruz.
-Adın ne?
çocuk:Emir...
-Nerelisin?
Emir:Türküm,yani annem koreli babam türk.
-Aaa ne güzel,kardeş ülke.
Çocukla biraz sohbet ettik.20 dk sonra bir polis memuru geldi.
Polis:Gel bakalım Emir,annen baban da seni bekliyor.
Emir ayaga kalktıgında bende ayaga kalktım.
-Emir benim gitmem gerekiyor,sonra görüşürüz.
Emir elimi tuttu ve konuşmaya başladı.
Emir:Hayır olmaz,seni annem ve babamla tanıştırıcam.
Biz polisi takip etmeye başladık.Baş komiserin odasının kapısının önüne gelice durduk ve kapıyı çaldık'gir' sesi duyunca içeri girdik. Girer girmez Emir anne babasına sarıldı. Annesinin aglamakdan gözleri kıpkırmızı olmuş.Annesi beni görünce,
Annesi:Emir bu abla kim?
Emir:Anne bu abla beni buraya getirdi ve bana çok iyi davrandı.
dedi.Annesi yanıma gelip bana sarıldı.
Annesi:Sana minnettarım.Dile benden ne dilersen.
Jungkook'la barışmayı istesem olurmu acaba?Uff ben ne saçmalıyorum ya!
-Teşekkür ederim ama ben birşey istemiyorum.
Annesi:O zaman seni evime davet etsem,
Olurmu?Kandıncagızı kırmayayım bari.
-Olur.
🕐🕐🕐🕐🕐🕐🕐
Evet,yine okula geç kaldım.Lanet olsun!Eve gidip üstümü degiştirdim ve şuan okula gidiyorum.
Okula önüne geldigimde derin bir nefes aldım ve okula girdim.Telefonumu elime aldıgımda şoka girdim!Çünkü Sarj'ım bitmiş.
Müdürün kapısının önüne geldigimde telefonumu çantama atıp içeri girdim.
Müdür'e herşeyi anlatıtım ve beni tebrik etti geç kagıdı aldıp sınıfa dogru yürümeye başladım.
Sınıfa girdigimde sınıfta biyoleji ögretmeni Min Jiyook vardı.Beni görünce kaşlarını çattı ve bıkkın bir ses tonuyla,
jiyook:Tzuyu yinemi geç kaldın?
-Ben,özür dilerim.
diyip elimdeki geç kagıdını ona uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Okulu [Tzukook ✯ Tamamlandı]
Novela JuvenilElindeki bıçağı kalbine dayadı; Jungkook:Bak ben senin için kendimi öldürürüm!