Multi'de Tzuyu ile Mina var...#mitzu...❤
▪
▪
▪
Tzuyu'nin Anlatımı;jungkook:Hayır gerçekdi.
Bu,bu gerçekden o muydu?Ahh Hayır!En son böyle söyledigimde herkes beni deli sanmıştı.
-Ahh hayır,Tzuyu sakın ona inanma!
jungkook:Tzuyu neden böyle konuşuyorsun?
Benim işte,jungkook.-Sadece bir halüsilasyonsun sen,gerçek degil.
Jungkook:Bana inanmalısın.
-Sana nasıl inanıcam?
Beni kolumdan tuttu ve sürüklemeye başladı.
Bi dakika!Bu nasıl benim kolumdan tutuyo?
Daha önceki halüsilasyonlarımda hiç dokunmamıştı.Y-yok-sa bu gerçekmi?Beni bir arabaya bindirdi.Arabayı çalıştırıp hızlıca okulun bahçesinden çıkdı.
-Sen ne yaptıgını sanıyorsun!Hemen durdur şu arabayı!
jungkook:Beni dinliyceksin.
Bu kendini ne sanıyo?Ilk önce hiçbirşey demeden gidiyo,sonrada bir anda geri dönüp karşıma çıkıyo!
-ÇABUK DURDUR ŞU ARABAYI!
diye kükredim.
jungkook:Bir daha söylemiycem Chou Tzuyu! Beni dinlemen seni hiçbir yere bırakmıycam!
Şuan cidden korktum.Resmen bana bagırdı!
Hem suçlu hem güçlü.Pilik!Mal!Malak!Pokemon suratlı ananas!Şempaze beyinli maymun!Meteor görünümlü kıl!Çok geçmeden ormalık alanda bir evin önünde durduk.Kapısını açıp arabadan indi.Bense arabada çiçek olmuş bir vaziyette oturuyordum.
jungkook:Hadi çık arbadan.
-Hayır inmiycem.
jungkook:Bak son kararınmı?
Kafamı sallayıp onayladım.O da hızla benim kapımı açıp beni kucagına aldı.NE!Kucagınamı aldı!
-Sen ne yapıyorsun?Hemen beni indir!
jungkook:Hayır indirmicem.
Ben ondan kurtulmaya çalışsam da olmadı.
Eve girdik hızlıca kapıyı kapattı.Beni koltuga oturttu kendide karşıma oturup,konuşmaya başladı.
jungkook:Bak Tzuyu,Ben gerçekden özür dilerim.
-Özür diliyosun da ne oluyo?Sen benim neler çekdigimi biliyormusun?
jungkook:Tzuyu anlatmama izin ver anlatıyım.
-Ne anlatıcan beni nasıl bırakıp gittiginimi?Ben senin yüzünden az kalsın deliriyordum!Senin bundan haberin varmı!
Aglamaya başladım.Benim agladıgımı görünce yanıma gelip oturdu ve sarıldı.
jungkook:Ne desen haklısın bitanem.
Onu hızla ittim ve,
-Ben senin birtanen falan degilim!Duydunmu beni!
Hızla ayaga kalktım ve kapıya dogru yürümeye başladım.Beni kolumdan tutup kendine çevirdi.
Yazar notu:Nedense bu bölümü yazarken kahkaha atıyorum.Çok duygusuzum galiba..:-)
jungkook:Ben seni unuturum zannettim.Ama olmadı,Unutamadım.
dedi ve bana çok daha yaklaştı.
jungkook:Hâla beni seviyormuzun?
-H-ayır.
dedim kafamı sallayarak.
jungkook:Hiç yalan söyleyemiyorsun.
dedi ve bana sarıldı.Nedense onu itmek veya kendimden uzaklaştırmak istemiyorum.
benden ayrıldı ve elimden tutup koltuga oturtturdu.
jungkook:Beni affettin mi?
hayır anlamında kafamı salladım.
jungkook:Merak etme seni kendime affettiricem.
Yanımdan kalktı ve mutfak tahmin ettigim yere gitti.Çok geçmeden geri döndü.Elinde iki tane fincan vardı.Birini bana uzattı.Bende aldım.
jungkook:Bu gün okulu ektigimize göre,seninle vakit geçirebilirim.
-Ben gitmek istiyorum.
jungkook:Neden?
-Çünkü seninle aynı ortamda durmak istemiyorum.
gülümsedi.
jungkook:Tzuyu,bir daha yalan söyleme,çünkü hiç beceremiyorsun.
🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧
Şuan jungkook ile film izliyoruz.Daha dogrusu jungkook beni izliyor,ben film izliyorum.
Bir anda kapı çaldıgında,korkup sıçradım ve elindeki kahveyi jungkook'un üstüne döktüm.
Tabi kahve benimde bacagıma sıçramıştı.Jungkook hızla üstümdeki t-short'ü çıkarınca ben de dizime kadar gelen çorabımı çıkarttım.
Jungkook eliyle kendine hava yaparken bende masanın üstündeki sürahiyi aldım ve jungkook'un kafasından aşagı döktüm.
jungkook:Tzuyu ne yapıyosun!
dedi ve sürahiyi elimden aldı.Dibinde kalan suyu,benim üstüme attı.Benimde ayagım yere sökülen sudan dolayı kaydı.Tabiki Jungkook'un üstüne düşmedim,yere düştüm.Ben yerde yatarken jungkook endişeyle beni kucagına almak istedi ve o da yere düştü.
Bir anda kapı açılınca o tarafa döndüm.
Bizim kızlar ve yanlarında erkekler vardı.
Jihyo endişeyle içeri girdi ve bagırmaya başladı.Jihyo:GİTTİ!GİTTİ!NAMUS GİTTİ!
diyip bacaklarına vurmaya başladı.
Merhaba!
Çok hasta oldugum için yazamadım.
Başım,karnım,bacaklarım
yani heryerim agrıyordu.
Doktora gittim.
Sonuç;Hiçbirşeyim yokmuş😆
Sizi Seviyorum
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Okulu [Tzukook ✯ Tamamlandı]
Teen FictionElindeki bıçağı kalbine dayadı; Jungkook:Bak ben senin için kendimi öldürürüm!