12:Bölüm

948 70 39
                                    

Multi'de Tzuyu Var.TT'nin Japon versiyonunu dinlemediyseniz dinleyin♡



-Senin sevdigin kız kim?

Taehyung:Çok merak ediyorsan söyliyim.
Bu okulda degil ama en kısa zamanda bu okula gelicek,Adı Joy.

Joy kim lan?O Joy helebi gelsin onu varya!
Herneyse ya!

-Teşekkürler Taehyung.

dedigimde gözlerini devirip yanımdan uzaklaştı.Bu çocuk gözlerini devirince bile çok yakışıklı oluyor yav.Neyse ben acıktım-derken zil çalar-Kantine gidiyim bari.

Kantine gittigimde karışık tost ve meyve suyu aldım,daha sonra Tzuyu'yi görüp yanına oturdum.Elindenki çikolatayı yemekle meşguldü.

-Tzuyu nasılsın.

Tzuyu:Sence?

-Tzuyu neden eskisi gibi gülmüyorsun?

Tzuyu:Çünkü artık eski Tzuyu yok.

Ben daha çok üstelemedim bu sırada masamıza Mina ile Bambam oturdu.Bunların arasında ne varki?Niye beraber dolaşıyorlar?
Sevgilimi oldular?Bambam niye bukadar mutlu?

Mina:Bizim size birşey söylememiz gerek.

Tamda düşündügüm şey!Nihahahha.

-Söyle.

Mina/Bambam:Biz sevgiliyiz!

Ben zaten biliyordum,çok belli ediyorlar. Tzuyu ne tepki verdi diye baktıgımda'umrunda degil'

Bambam:Sevinmedinizmi?

-Tatlım çok belli ediyorsunuz.

ikiside birbirlerine şaşkın şaşkın bakarken.Ben gülmemek için kendimi zor tuttum.

Mina:Biz digerlerinede söyliyelim o zaman.

diyip masadan kalktılar.Acaba şu Joy denen kız güzelmi?Acaba çokmu güzel?Umarım çirkindir-derken zil çalar-bu sırada yanımıza
bizim sınıftan Rosê geldi.Bu kız gerçekden çok tatlı.

Rosê:Şey bu ders tekrar sıraya gircekmişiz.

-Tamam tatlım.

dedim ve kız gülümseyerek gitti.

-Tzuyu hadi kalk da sıraya girelim.

kafasını salladı ve kalktı.Sıraya girdigimizde çok geçmeden hoca geldi.Bu hoca gerçekden taş gibi.Ögretmenim olmasa hocaya yazardım.

Yoonseok:Çocuklar,dersimde bazı arkadaşlarınız top oynamayıp telefonla oynuyor,bazılarınız oturuyor,bazı arkadaşlarınız teras gibi yerlere gidiyor.Eger bunlar tekrarlanırsa size ceza veririm.Şimdi herkes yakantop oynuycak.Şu kaleli olan varya ondan.

Biz bunu duyunca iki gruba ayrıldık.Kızlar erkeklere karşıydıydı.

Tzuyu'nin Anlatımı;

Eger oynamak zorunda olmasam asla oynamam!Çok saçma!küçücük çocuk gibi yakantop oynuyoruz.

🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧

Şuan sadece benle jungkook kaldık.Hangimiz yanarsa o kaybediyor.Kızlar bana erkeklerde jungkook'a tezaurat yapıyor.Topun bana gelmesiyle topu elime aldım ve karşımdaki Jugnkook'a Acayip sert bir şekilde attım.

Tam kafasına geldi ve yere yapıştı.Ohhh canıma deysin.İyi oldu sana,bu daha başlangıç Jeon  Jungkook.

Jungkook yerde kafasını tutarken sınıftaki kızlarda benim üstüme atladı.Tabikide yere düşmedim ama askalsın düşüyordum.

Kpop Okulu  [Tzukook ✯ Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin