Multide TZUKOOK var....❤.....❤.....❤...
☆
☆
☆
Taehyung:SEN NE SAÇMALIYORSUN!BU ÖZGÜVEN SANA NERDEN GELİYOR!BEN BAŞKASINI SEVİYORUM!Dedi ve hızlıca kapıyı çarparak evden çıktı.O çıktıgında içimde tuhaf bir his olmuştu.
Tzuyu'nin Anlatımı;
Taehyung çıktıgında Sana şok olmuş gibi kapıya bakıyordu.Onun yanına gittim ve
onu koltuga otutturdum.Ona sarıldım.Halâ kapıya bakıyordu,acaba çok mu seviyordu onu.jimin:Sana iyimisin?
*cevap yok,halâ kapıya bakıyor*
jhope:Sana onun adına özür dileriz.
*cevap yok,halâ kapıya bakıyor*
jin:Sana su getirmemi istermisin?
*cevap yok,halâ kapıya bakıyor*
namjoon:Jin sen en iyisi su getir.
dedi ve mutfaga gitti.Geldiginde elindeki bardagı uzattı ama o hala kapıya bakıyordu.
Ben aldım Jin'in elindeki bardagı.Sana'nın agzına götürdüm.-Sana içermisin,hadi!
dedigimde içti.Daha sonra jungkook üzgün bir tavırla konuşmaya başladı.
jungkook:Şey biz de artık gitsek iyi olur,hadi çocuklar gidelim.
dediginde jimin dahyun'un yanagına bir öpücük kondurdu,Jungkook ise yanıma gelip sarıldı ve gittiler.
-Sana gel biz yatak odasına gidelim.
dedim ve onu benim yatak odama götürdüm.
Çok solgun ve üzgün görünüyordu.İçeri Dahyun girdi.Dahyun:Sana iyimisin?
*Ses yok,yere bakıyor*
-Dahyun bu gün Sana burda kalsın sende Sana'nın yatagında yatsan olurmu?
Dahyun:Olur....
dedi ve odadan çıktı.Biz yatakta oturuyorduk.
Sana'nın gözlerinden yaş akmaya başladı.
Ben onu sakinleştirmek için ona sarıldım.O da bana sarıldı.Ben de onunla beraber aglıyordum.Neden oldugunu bilmiyorum ama çok duygulanmıştım.Ondan ayrıldım ve kolundan tutup kaldırdım.-Sana seni hiç kimse üzemez,onun için aglama, degmez bile!
Aglamaklı sesiyle,
Sana:Ama Tzuyu,ben onu çok sevmiştim,o ne yaptı!Bana bagırdı!Üstüne üstük başka birini SEVDİGİNİ SÖYLEDİ!!!
-Ta-tamam sakin ol,bu gün hiç yaşanmamış gibi davranabilirsin.
dedim ve tekrar sarıldık.
Sana:Tzuyu çok iyisin.
-Teşekkür Ederim,şimdi pijamalarını giyip gel.
Kafasıyla onayladı ve odadan çıktı.O gittiğinde bende yatakları açtım.Daha sonra geldi ve beraber benim yatağımda uyuduk.
Sabah uyandığımda Sana uyuyordu. Yataktan kalkıp mutfağa gittim.Jihyo kahfaltı hazırlıyordu.Sandanyeye oturdum.
-Naber jihyo?
jihyo:İyi Tzuyu,sen nasılsın?
-Aynı işte...
jihyo:Sana nasıl?
-İyi mi kötü mü bilmiyorum,iyi görünmeye çalışıyor ama kötü...
jihyo:Hımm anladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Okulu [Tzukook ✯ Tamamlandı]
Подростковая литератураElindeki bıçağı kalbine dayadı; Jungkook:Bak ben senin için kendimi öldürürüm!