16:Bölüm

919 84 57
                                    

Multi'de Tzukook var.Ben yaptım.Daha dogrusu yapmaya çalıştım...



Çünkü gelenler Jungkook ve Taehyung du.

jungkook:Sizin burda ne işiniz var?

Bu ne diyo lan?

-Asıl sizin ne işiniz var?

Taehyung:Burası benim Amcamın evi.

Sana/Tzuyu:NE!

Bayan Kim:Çocuklar tanışıyormusunuz?

jungkook:Evet.

Taehyung:Eee siz niye burdasınız?

Bayan Kim:Aa Taehyung çok ayıp

Sana:Tzuyu kumsalda bir çocuk bulmuş.Ondan sonr-

Taehyung:Yoksa Emir'i bulan kişi senmisin?

dedi Sana'nın sözümü bölerek.

-Evet.

dedim-ki demez olaydım.Çünkü Taehyung üstüme atladı.

Taehyung:Çok Teşekkür ederim!Sen olmasaydın,belki neler olucaktı!Çok sağol!

Taehyung üstümden kalktıgında derin bir nefes aldım.

-Artık biz kalkalım.

Bayan Kim:A-a hiç olurmu öyle şey.Daha yemek yiyecegiz.

Emir:Evet Tzuyu Noona.

🕐🕐🕐🕐🕐🕐🕐

Şuan eve gidiyoruz.Saat baya geç oldu. Sagolsun Bayan Kim bizi bırakmadı.
Bu ararda Bahçede otururken Jungkook yanlışlıkla havuza düştü,ne kadar da komikdi.

Sana:Tzuyu ne sırıtıyosun?

-Ben sırıtmıyorum.

Sana:Neyse hadi eve girelim...

🕐3 YIL SONRA🕐

Sabah uyandıgımda saat 07:02 ydi.Artık lise sondayız.Bu arada çok gelişmeler oldu.Sana ile Taehyung çıkmaya başladı.Yani olay şöyle oldu;

Biz Sana ile birlikte gezerken Joy ile bir çocugu sarmaş dolaş gördük.Hemen bunların fotograflarını çekdik.Tabi sonra Taehyung'a gösterdik.Biraz zaman geçtikden sonra Taehyung Sana dan hoşlandıgını söyledi ve çıkma teklifi etti.Sana da dünden razı oldugundan kabul etti.

Ha bide söylemeyi unuttum.Jhope ile Momo da çıkmaya başladı.Onların hikayesi zaten çok saçma.Anlattıklarına göre Jokbal yerken birbirlerine aşık olmuşlar.

Herkes çok mutlu.Ama ben hala Jungkook'u düşünüyorum.Onu çok özlüyorum.Çünkü ailesi ile birlikde başka bir şehire taşındı.Her gece rüyamda görüp aglıyorum.Onun halüsilasyonlarını görüyorum.Bunun için piskolaga bile gittim.Neyseki şu son 1 aydır olmuyor.Siz şimdi Yeri'yi sorarsınız,Yeri jungkook gidince Joy ile beraber İngiltereye okumaya gitti.

Son olarak Mark.Ben Mark'a karşı birşey hissetmedigimi söyledim.O da,neden oldugunu bilmiyorum ama,başka bir okula kaydını aldırdı.

Bu gün 12. sınıfın ilk günü.Banyoya girip hazırlandıktan sonra birşeyler atıştırdım.
Kızlar da uyandıgında,onlarda birşeyler atıştırdılar.Evden çıkdıgımızda aklıma telefonumu almadıgım geldi.

-Kızlar ben telefonumu unutmuşum.Hemen alıp geliyorum,siz beni beklemeyin.

Eve girip telefonumu aldım.Ama bu sefer anahtarı koydugum yeri unuttum.

Sonunda buldugum ve evden çıkdım.Ders tam 5 dakika önce başlamıştı.İlk günden geç kaldım.

Koşarak okula gittim.Okula girip okulun içimde sınıfı aradım.Ne de olsa her sene sınıfların yeri degişiyor.Hah buldum.Sınıfın kapısını tıklayıp içeri girdim.Yeni bir hoca vardı.

-Geç kaldıgım için özür dilerim.

Hoca:İlk gün diye affediyorum.

ben sınıfi süzüp kendime yer aradım-ki hayır yine başlıyo!

Hızlıca sınıftan çıkdım ve tuvalete gittim.Yine Jungkook'un hayalini görmeye başladım.Niye tekrar başladı ki?Lanet olsun!Bir aydır olmuyodu!Niye!Niye!Niye!

Elimi yüzümü yıkadım ve dışarı çıkdım.Okulun bahçesinde bir banka oturdum.

-Hayır Tzuyu.O burda degil.Sadece bir hayaldi.

jungkook:Hayır gerçekdi.

Jungkook'un Anlatımı;~1 gün önce~

Artık yapamıyorum,olmuyor.Tzuyu unutmak için başka bir şehire taşındım.Ama onsuz yapamıyorum.Bu yüzden kaydımı eski okuluma aldırdım.Annem ve babam dan izin alana kadar canım çıkdı ama sonunda onları ikna ettim.Valizimi toplayıp Seul'e uçak bileti aldım ve evden çıkdım.

🕐🕐🕐🕐🕐🕐🕧🕧

Şuan çok heyecanlıyım.Okula gidiyorum çünkü.Düşünsenize kaç senedir görmediginiz aşkınızı görüceksiniz.Okulun bahçesine giriş yaptım.Arabamı müsait bir yere park ettim.
Okula girdigimde bütün gözler bendeydi.
Sınıfa girdigimde ise gözlerimle Tzuyu'yi aradım,yokdu.Ama digerleri burdaydı.Beni görünce şaşkınlık ve sinirle baktılar.

Ders başladıgında hala gelmemişti.

Sınıfın kapısı çaldıgında heyecenla o tarafa baktım.

Gelmişti.Onu çok özlemişim.Beni gördügünde hızlıca dışarı çıktı.

Hemen peşinden çıkdım.Onu aradım ama bulamadım.En sonunda bahçede bir bank'ın üzerinde otururken gördüm,yanına gittim.
Kendi kendine birşeyler söylüyordu.

Tzuyu:Hayır Tzuyu.O burda degil.Sadece bir hayaldi.

-Hayır gerçekdi.

Merhaba!
Yeni bölümü nasıl buldunuz?
Yeni bir hikayeye başladım.
Ama yayınlamadım,
Yeni hikaye Müko...
Size biraz bahsediyim.
Tüm Kpop grupları bir yaz
tatiline gidiyor...
Sizi seviyorum

Kpop Okulu  [Tzukook ✯ Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin