5:Dahmin

1.3K 108 24
                                    

Multi'de Dahyun ve Jimin var.İstek üzerine yeni shipleme geliyor.Ayrıca başka Shiplemeler isterseniz yoruma yazın.



Tzuyu üstüne giyecekleri ve Nayeon'un verdigi şampuanını alıp göle gitti.Bu göl kamp'a yakın oldugu için tek gidebildi yolsa kaybolabilirdi.
Göle vardıgında suya girip yıkandı.Ardından kıyafetlerini giyip kamp'a gitti.Çok yorulmuştu,
yüzündeki çizikler de sızlıyordu.Kamp'a geldiginde herkes ateşin başında toplanmış sohbet ediyordu.Digerleri Tzuyu'yi görünce,

jimin:Tzuyu sende gelsene oturalım'dedi.

Tzuyu jimin'e gülümseyerek,

Tzuyu:Çok yorgunum uyuyup dinlenicem'dedi ve çadırına girdi ve uyudu.

Dahyun'un Anlatımı;

Uff delircem,ben neden Jimin'i kıskanıyorum?
Daha demin Tzuyu'ye "gel oturalım"dedigi için bile kıskandım.Bunları düşünürken birşey dikkatimi çekti,Jimin bana bakıyordu.Kalbim yerinden çıkacakmış gibi delicesine atıyordu.
Jimin ile göz göze geldigimizde ikimizde gözlerimizi kaçırdık.

🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧

Uyuma vakti gelmişti,bayan Min herkes çadırına gitmeden önce konuşma yapacagını söyledi.

Min:Çocuklar yarın servisler geliyor,serviste yer kavgası yok!Ayrıca şimdiden eşyalarınızı toplayın!Şimdi herkes çadırlarına'dedi ve herkes çadırlarına gitti.Çadırıma geldigimde pijamalarımı giyip uzandım.Uykum hiç yoktu.
Daha dogrusu Jimin'i düşünmekden uyuyamıyordum.En sonunda uykuya daldım.

🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧

Jungkook'un Anlatımı;

Sabah servisler gelmeden önce herkes çadırlarını topluyordu.Bende Tzuyu'ye özür manasında çadırını toplamasına yardım edicektim.Yanına gittigimde yüzündeki çizikleri gördüm.O çizikleri her gördügümde içim parçalanıyordu,kendimi suçluyordu.
Yanına geldigimi fark edince bana döndü ve hafif bir şekilde güzülsedi.

Tzuyu:Ne oldu?Bir sorun mu var?

-Yoo,hayır bir sorun yok,Ben sadece çadırını toplamana yardım etmeye geldim.

Tzuyu:İyiki geldin,bende biri bana yardım etsin diye içimden dua ediyordum.

İkimizde birbirimize gülümsedik,ben çadırı hemen topladım,Tzuyu gözlerini kocaman açtı,
şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Tzuyu:Ohaaa!İki saattir ugraştıgım şeyi beş dekikada başardın.

-Tabi canım,sen ne zannettin'dedim,bu sırada servislerin geldigini gördüm.Herkes servislere yerleşmişti bir tek ben kalmıştım.Servise bindigimde Jimin'in yanına oturmak için yanına gittim.Ama o yanında oturan kıza kol kaslarını gösterip gülüşüyorlardı.Jimin beni fark edince bana döndü ve gülümseyerek,

jimin:Jungkook nasılsın'dedi

-Jimin benim yerime niye başkasını oturttun?

jimin:Aaa sen Dahyun'dan bahsediyosun.Biz yanyana oturmak istedik öylesine'diyip bana göz kırptı.

-Peki ben nereye oyurucam?

Jimin:Sen de Tzuyu'nin yanına otur'diyip Tzuyu'yi gösterdi.Bende gidip Tzuyu'nin yanına oturdum.Tzuyu bana döndü ve konuşmaya başladı.

Tzuyu:Yaaa Jungkook,Dahyun'u gördünmü?Benim yanıma oturcakdı.

-Gördüm Jimin ile oturuyordu,Beni de senin yanına yolladılar.

Tzuyu:Tamam oturabilirsin'dedi,ben zaten oturmuştum.

-Yaa Tzuyu sana birşey sorucam.

Tzuyu:Tabi sorabilirsin.

-Beni affettin degil mi?Ben çok özür dilerim.

Tzuyu:Önemli degil,Affettim'dedi,çok geçmeden servisler hareket etmeye başladı.
Tzuyu kulaklıgını takıp müzik dinliyordu.
Bende telefonumda oyun oynuyordum.
Omzumda bir agırlık hissettigimde o tarafa döndüm.Tzuyu'nin kafasası omzumdaydı. Tzuyu uyuyordu.Bende telefonumu kapatıp Tzuyu'yi izlemeye başladım.Çok geçmeden birilerinin bana bakıp güldügünü anladım.

Jimin:(gülerek)Kookie kızı yiyecekmiş gibi bakıyon.

Dahyun:(gülerek)Jungkook aşık mı oldun?Ben sana ayarlıyım.

Ben onlara öldürücü bakışlar attıgımda önlerine döndüler.

🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧🕧

Tzuyu'nin Anlatımı;

Okul'un önüne geldigimizde servislerden inip eve gitmek için yürümeye başladık.Dahyun nedense Mutluluktan uçuyor gibiydi,yolda yürümüyor zıplıyor sanki.Eve geldimizde Jihyo kapıyı açtı ve içeri girdik.Ben dahyun ile aynı olan odama gittim.Odaya girdigimde Dahyun yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

Dahyun:Tzuyu sana bir sır versem tutarmısın.

-Tabi tutarım.

Dahyun:Eee şeyyyyy

-Ney

Dahyun:Bana şey şey dedi.

-Kim ne dedi?

Dahyun:Jimin şeyy dedi işte.

-Ne dedi?

Dahyun:"Benimle çıkarmısın"dedi.

-NEEE???

Dahyun:Kızdın mı?

-Ne kızması çok sevindim,ama sen ne cevap verdin?

Dahyun:"Evet"dedim.

-Şimdi siz çıkıyormusuz?

Dahyun:Sanırım şimdi öyle oluyor.

Merhaba Arkadaşlar!
Dahmin artık sevgili oldular. Aslında
Birazdaha zaman sonra sevgili yapıcaktım
ama dayanamadım "Sevenler kavuşsun"
dedim😀.
Başka istediginiz shipler varsa Yoruma Yazabilirsiniz.
Bu arada okuyucular çogalmış,
Sizi Seviyorum


Kpop Okulu  [Tzukook ✯ Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin