Multi'de Bambam ve Mina var....
Artık birşeye karar verdim,O eski iyi Tzuyu yok!Kötü Tzuyu var.Hiçkimse beni üzemiycek!
Hayatımda beyaz olmıycak!Siyah olucak!Sabah uyandıgımda herkes uyuyordu.Banyoya gittim ve kısa bir duş aldım,duşdan çıktım ve üstümü giyinmek için dolabımın karşına geçtim,ilk dersimiz beden oldugu için siyah bir eşofman,siyah bir t-shirt,siyah spor ayakkabı,siyah bir hırka aldım.Hepsini giydim ve hırkayı belime bagladım.Banyoya gidip çilekli bir nemlendirici sürdüm ve banyodan çıktım.
Çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım.Kızlara haber vermeden çıkmıştım ve okula daha vardı.Bende kumsala gitmek istedim ve kumsala gittim.Kumlara oturdum ve düşünmeye başladım-ki telefonum çaldı-kimin
aradıgına baktım,arayan Jihyo ydu.Telefonu açtım,Jihyo:Tzuyu nerdesin!Haber vermeden niye evden çıkıyorsun!
-Jihyo abartma,ben çocuk degilim.Ayrıca nerde oldugum sizi ilgilendirmez.
dedim ve telefonu yüzüne kapattım.Bu sırada bana yaklaşan bir köpek oldugunu gördüm.
Ben köpeklerden fena halde korkarım!Ben direktmen koşmaya başladım ve köpekde beni görünce koşmaya başladı.Nereye gittigimi bilmiyorum!Yaklaşık 20 dakika sonra koşarken elimdeki telefona baktım ders başlamıştı ve köpek hala peşimdeydi.Koşarken okula dogru yönümü degiştirdim.Lanet olası köpek!Hala ne diye geliyorsunki peşimden!Ben bunları düşünürken okula geldigimi anladım ve koşarak içeri girdim,köpek girememişti.Ben tam okula gircekken bizim sınıfın bahçede sıra oldugunu gördüm.Üstelik bana bakıyorlardı.
Hoca bana baktı ve,Yoonseok:Ooo Tzuyu,zahmet olmassa sıraya geçebilirmisin..
-Hocam ben çantamı sınıfa bırakıp gelsem olurmu?
Hoca başını sallayınca sınıfa çıktım.Sınıfa girip çantamı sırama koydum ve sınıftan çıktım. Kantine girip su aldım.Bir dikmede suyu bitirdim,suyu çöpe attım ve sıraya dogru gittim.Sıraya girdim ve hocanın konuşmasını bekledim.Bu arada hoca cidden çok yakışıklı.
Yoonseok:Erkekler siz Futbol,kızlarda Voleybol oynuycak.Anlaşılmayan birşey varmı?
Herkes yok anlamında kafasını salladı ve hoca gitti.
Kızlar voleybol oynarken bende bir bank'a oturmuş telefonumla oynuyordum.Hiçkimse umrumda degildi.
Mina'nın Anlatımı;
Biz voleybol oynarken Tzuyu telefonuyla oynuyordu.Nedense Tzuyu bir günde acayip degişmişti,o eskisi gibi her an gülümseyen Tzuyu yoktu,tam tersi somurtuyordu.Ahh şu Jungkook onu dinleseydi böyle olmazdı.
Şuan götüme birşey oluyor!Lan götüm titriyor!
Elimi götüme götürmemle titreyen şeyin telefonum oldugunu gördüm.Elime aldı ve gelen mesaja baktım.__________________________________________________
Bilinmeyen Numara:
Okulun terasına gel~
__________________________________________________Bu kim şimdi?Kafamı terasa dogru kaldırdım ama birisini göremedim.
Nayeon:Mina oynuycakmısın artık?
Arkamadan gelen sesle arkamı döndüm ve konuşan kişiye baktım,
-Siz oynayın ben gelicem.
dedim ve okula dogru yürümeye başladım. Okula girdim ve merdivenlere yöneldim, merdivenleri çıktıkdan sonra terasa girdim.
Terasta bizim sınıftan Bambam vardı.Beni niye çagırdıki acaba?Bambam oturdugu masayı işaret ederek oturmamı işaret etti.Masaya oturdum ve ona baktım.
Bambam:Mina seninle birşey konuşmam gerek.
Ben 'söyle' anlamında kafamı salladım.
Bambam:Bu söyliycegim şey dogrumu bilmiyorum ama,şey,sanırım,ben,sana
-Bambam neden taksit taksit söylüyorsun?Peşim peşin söylesene.
Bambam:Ben sana Aşıgım benimle çıkarmısın?
WTF!Oglum hızlı söyle dedikte bukadar da hızli degil.
Bambam:Hayır diyicen dimi,zaten ben biliyordum,şimdi benden nefret edicen!keşke söyleseydim en azından benden nefret etmezdin!Be-
-Bambam sakin ol.
Ne kadar konuştun be.Acaba ne desem?Zamanla severmiyim?
Bambam:Cevap vericekmisin?
-Tamam.
Bambam:Ne tamam?
-İste Tamam diyorum.
Bambam:Kabul mü ediyosun?
-Evet Bambam.
Bunu duyunca çocugun gözleri parladı resmen!Beni belimden tutup döndürmeye başladı.
-Bambam sakin ol.
dedim gülerek.
Tzuyu:Iyy igrenç.
Bambam beni indirip sesin geldigi tarafa baktık.Tzuyu boş bir ifade ile bize bakıyordu.
Bu kız gerçekden çok degişti.-İgrenç olan ne Tzuyu?
Tzuyu:Mutluluk denen şey,igrenç.
dedi ve arkasını dönüp gitti.
Bambam:Hadi aşagı inelim.
dedi ve aşagı indik.
Tzuyu'nin Anlatımı;
Telefonla oynamakdan sıkılmıştım.Terasa çıkmak aklıma geldi.Terasa çıktıgımda Mina ile Bambam birşeyler konuşuyordu,bir anda Bambam Mina'nın belinden tutup döndürmeye başladı.Cidden igrenç,
-Iyy igrenç.
ikiside bana bakmaya başladı.
Mina:İgrenç olan ne Tzuyu?
-Mutluluk denen şey,igrenç.
dedim ve kantine inip çikolata aldım.Bir masa bulup ona oturdum.
Sana'nın Anlatımı;
Kızlarla Voleybol oynuyorduk.Ama benim aklıma birsey takılmıştı,Taehyung'un sevdigi kız kim?Bu sorunun cevabını gerçelden çok merak ediyordum.Ona sorman gerek.
-Kızlar siz oynayın ben geliyorum.
Chaeyoung:Herkesde gidiyo.
Onu dinlemeden su içmek üzere olan Taehyung'un yanına gidip konuşmaya başladım.
-Selam Taehyung.
Taehyung:Ne var Sana?
Bu ne sertlik yav!
-Sana birşey sorucaktım.
Taehyung:Sor.
-Senin sevdigin kız kim?
Merhaba!
Bölüm Nasıl olmuş?
Tzuyu sizce düzelicekmi?
Bambam ve Mina ilişgisi nasıl gidicek?
En önemlisi Taehyun'un sevdigi kız
kim?
Sizi Seviyorum
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Okulu [Tzukook ✯ Tamamlandı]
Novela JuvenilElindeki bıçağı kalbine dayadı; Jungkook:Bak ben senin için kendimi öldürürüm!