Chapter 7

22 3 0
                                    

Haera , bangunlah . Dah pagi dah ni . Hari ni kita nak pindah rumah baru kita . " kata Vernon kepadaku . Aku memusingkan badan kearahnya .

" Rumah baru ? Kenapa kau tak cakap semalam ? Aku bawak barang sikit je "

" Takpe , nanti lepas breakfast kita singgah rumah awak ambil barang . "

" Nae . Pape jelah . "

Aku bangkit untuk membersihkan diri . Aku hanya memakai tshirt adidas , jeans dan sedikit foundation . Inilah jadi kalau aku malas .

Setelah selesai breakfast , aku dan Hansol bergerak ke rumahku untuk mengambil barang barang .

Sampai sahaja di rumah aku , ada seorang lelaki menunggu di pintu luar . Aku menegurnya .

" Sir , can i help u ? "

" Yah , awak mesti Choi Haera kan ? "

" Nae . Waeyo ? "

" Okey awak tanda tangan kat sini . Lepastu ambil jambangan bunga ni . Ada orang kirim untuk awak . "

" Nae , gumawo . "

Bunga Rose ? Macam tetau aku suka bunga ni . Eh ada kad .

" I really miss u Haera ❤ Saya akan sentiasa letak awak dalam hati saya . Seronok kahwin ? Nampak macam dah bahagia sekarang . Walaupun awak dah kahwin , saya tetap cinta dan gilakan awak . Awak tak cintakan Vernon kan ? Lagi senang kerja saya . Saranghae 💞 "

Sincerely ,
Your love 👉👈

Erk . Sape siot ? Macam mana dia tau aku tak cintakan Vernon ? Mana dia tau aku dah kahwin ? Aku kenal dia pun tak . Dasar mamat gila tepi jalan . Ergh .

Tanpa berfikir panjang , aku buang jambangan bunga tu dalam tong sampah . Malas nak fikir .

Aku kembali ke dalam kereta setelah mengambil barang barangku .

" Haera  , sapa bagi bunga tu ? "

" Mamat gila . Dahlah jangan nak banyak tanya cepat jalan . "

Aku dan Hansol sampai ke rumah baru kami . Eh ? kami ? Kami lah sebab serumah .

Ada swimming pool , ada set kabinet cantik , tv 1000 inch , ada king bed , bilik gosok , bilik kasut , beg , senang kata semua idaman perempuan lah . Peh sapa je tak seronok duduk rumah macamni ? Memang hari hari aku layan drama korea . Yeah Lee Minho oppa !

Em nampaknya dia suka dengan rumah ni . Lega aku . Apa lagi yang patut aku buat supaya dia tak benci aku ?

Mission start now . Wait for it .

YOU + ME Where stories live. Discover now