Chapter 10

11 1 0
                                    

Ahh !!

" Weh , kau oke ke tak ni ? Baru harini tidur sebelah aku dah mimpi . Mimpi aku lah tu . " katanya .

" Taklah . Aku mimpi aku masuk hospital . Aku takut lah . "

" Kau ni kan , dah dah tidur . Takda apa apa tu . "

Kenapa aku rasa mimpi tu akan jadi kenyataan ? Ish tak sedap hati betullah .

.
.
.

Non ! Bangun ! Kawan kawan kau ada tepi pantai tu .

" Kau ni kacau betullah aku nak tido . Baru nak mimpi indah dapat cium kau . "

" Kau ni kemaruk apa nyol ? Dahlah busuk tak mandi lagi . "

" Kau dah siap siap nak pegi mana ? "

" Pegi jalan tepi pantai lah . Cepatla aku tunggu kau ni . "

" Hrmm okay sayang . "

" Banyaklah kau punya sayang . Aku hempuk kau guna high heels 5 inch aku kang . "

20 minit kemudian ...

" Weh jomlah naik banana boat tu . Aku cabar kau . "

" Kau cabar aku ? Okay kita lihat . "

Sewaktu ia diterbalikkan , Dee tidak dapat mengimbangkan badannya lalu lemas .

Non ! Tolong aku .

Alah kau berenang jelah .

Aaaaaku tak reti .

Eh Dee !

" Dee ! Bangunlah weh . Aku taknak hilang kau . Bangunlah weh . "

" Woozi ! Panggilkan ambulans
cepat ! "

Diamond Hospital

Maafkan saya encik , isteri encik masih belum dapat sedarkan diri kerana air yang masuk dalam badan dia terlalu banyak . Saya harap encik bersabar . Saya mintak diri dulu .

" Dee , mimpi kau jadi kenyataan . Bangunlah Dee , aku rindu nak gaduh dengan kau , aku rindu masakan kau . Aku rindu kau gelak tawa kau . Bangunlah .... "

Keesokan harinya ,

" Vernon , aku kat mana ni ? " katanya perlahan .

" Kau dah sedar ? Thanks to god . Kau kat hospital . "

" Kenapa dengan aku ? "

" Kau lemas masa kita naik banana boat tu . Kau tak cakap kau tak reti berenang . Kau buat aku risau je . Aku sayang kau tau . Aku taknak kau dalam bahaya . "

" Aku lupa nak cakap . Btw thnks beb . Aku pun dah mula sayang dekat
kau ,, "

Senyum lebar aku dengar dia cakap macamtu . Aku harap hubungan ni kekal sampai bila bila .

TBC



YOU + ME Where stories live. Discover now