SELAMMMMMM KOSKOCAM BİR SELAM DİYORUM ÇÜNKÜ SINAVLARIM -TÜRKÖE DIŞINDA- HEPSİ İYİ GEÇTİ! BÖLÜMĞDE BÖYLE BİTİREYİM DEDİM. ÇOK MUTLU OLMAMIN 2. NEDENİ İSE MMM YEAH'IN 4M OLMASI! BİDE WATTPAD'DEKİ HİKAYELERİN İYİYE GİTMESİ. NEYSE ÇOK KONUŞTUM ÖPTÜMMMM ❤❤❤❤❤❤
"Sevgiliim"
"Iııh"
"Hadi uyan miniğim" Austin beni zorla uyandırmaya çalışmasa ben gayet memnundum. Pof !
"Ben halimden memnunum" diye mırıldandım gözümüm 10/1'i açıktı. Sırıtıyodu.
"Yerine yat bebeğim"
"Sende gelceksen neden olmasın" gözlerimi kırpıp ona baktım.
"Tamam cadı tamam" kıkırdamasının ardından ona kaşlarımı çatıp baktım.
"Ama tatlı olanından" ellerini yukarı 'ben suçsuzum' demeye çalışır gibi kaldırdı. Bu haline kıkırdayıp yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Tam ayaklarımı yere indiriyodumki bacaklarımı ve belimi kavrayıp yukarı çıkarttı.
"Deli" bana az önce ona yaptığım gibi kaşlarını çattı. Aptalım.
"Akıllı olanından" dedim bana yaptığı 'ben suçsuzum der gibi ellerini kaldırmasını yaptım. Öyle diyince de yanağıma sulu ve büyük bir öpücük kondurdu. Uykum açılmıştı ama benim! Odaya girdiğimizde kıyafetlerimi alıp tualete gittim. Üstünü değistiriken şarkı söylüyordu benim malım. Tualetten çıktım fakat hiç mi hiç uykum yoktu.
"Austin" dememle bana döndü ve sırıttı
"Buyrun madam, kulunuz emrinize amadedir" dediğine sesli güldüm. Nasıl bu kadar tatlıydı. Yaptığı oyunu devam ettirmek istedim
"Madem yeni kul olarak seni gönderdiler idare deceğiz bakalım. Acaba ne işlere yarıyosun"
"Çok işlere yararım madam ;)" Bugün Austin'in sapık günüydü . Kesinlikle.
"Bencede. İyi kelleniz alınır mesela!" Bunu dedikyen sonra korkmuş gibi yapıp boynunu eğdi. Mal.
"Özür dilerim, emrinize herzaman amadeyim madam"
"Aww minik Austyyy" bu oyunun bir yerde bitmesi gerekliydi değil mi?
⭐⭐⭐⭐⭐
"Bertha! Hani uyucaktın?"
"Uff bekle aşkımm" Oje sürüyordum ve Austin ojeden pek hoşlanmazdı. Özellikle kokusundan.
"Daha ne kadar kokuyu çekceksek" diye mırıldandı. Onu dinlemeden ojeme devam ettim. Austin'in imzasını atıyordum. Rahatsız olduktan sonra farkına bile varmadı kapkekim.
⭐⭐⭐⭐⭐
"Bak bitti. Nasıl olmuşşş?" dedim, şu köpek bakışından atarken. Koku rahatsızlığından çatılmış kaşları imzasını görünce gülmekten kısıldı. Kahkaha değildi, içten ve sıcak bir gülüş!
"Demekki beğenmedin?" Sahte olduğunu gülüşümü engellemek için dudaklarımdan anlayabilirsiniz kızlar! Üzerimde nasıl hakimiyet kurcağını iyi biliyor. Yanıma iyice geldi ve yanağımı sıktı. Bir çocukmuşum gibi!
"Ben çocukmuyum?"
"Hayır, sen benim sevgilimsin, cadımsın vee en önemlisi kalbimsin" dedi, kalbimsin derken elini kalbine götürdü. Herşeyim miydi? Fazlasıyla.
"Çok mu seviyosun beni?" sessiz sessiz, fısıldayarak konuşuyorduk. Öncrkindrn dahada yaklaştırdı. En son alınlarımızı ve burnumuzu birbirine değdirdi. Öyle kaldık. Sadece gözlerimin içine bakıyordu. Benim gibi..
"Çok, sonsuza kadar değil, sonsuzluktan sonra bile" dedi dudaklarını dudaklarımın üstüne örtmeden önce.. Şu anda pekte sağlıklı düşünemiydum. Kesinlikle Mahone etkisiydi..
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
-Cassandra'nın Ağzından-
"Onu bana verecek misin?" dedim burnumdan soluyarak!
"Hayır, bence bunları okumak eğlenceli olabilir. Değil mi?" dedi, sırıtırken. Salak gibi 10.sınıf günlüğümü almıştı. Aptal dövmeli.
"Lütfen verirmisin Justin ? İçinde bilmeni istemediğim şeyler var!" diye çemkirdim. Bağırmadan kızdım.
"Ah, bebeğim ne var bu kadar tepki verecek? 10.sınıfmış! Sen söylüyorsun!"
"Şimdi tualete gidiyorum Justin. Ama geldiğimde o defterle değil başka işle meşgul olmuş görücrm seni. Tamam mı?" Cevap vermesini beklemeden tualete gittim.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
-Justin'in Ağzından-
Yaklaşık 2 saattir Cass'ın 10.sınıftaki kitabını okumamam için kavga ediyoruz. Nihayet tualete gitti de rahat rahat okuyabileceğim.
-Yıl 2012•Aralık-
Bugün okulumuza sarışın, mavi gözlü bir çocuk geldi. Arkadaşım diye demiyorum cidden çok tatlı! En iyisi de haca benim yanıma oturtturdu. Benim! Sanırım Armani Code kullanıyordu. Tek kelimeyle MUHTEŞEM!
Buna sinirlensemde eski olduğundan sesimi çıkartmadım. Birkaç sayfa çevirdim ve okumaya devam ettim;
-Yıl 2013•Mart-
Bugün en mutlu günüm! Sebasthian bana çıkma teklifi etti! Twerk yapmaya başlasam iyi olacak.
"Justin! O günlüğü okuma dememişmiydim sana?" Cassandra... Şimdi bittin Justin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible Loves(Austin Mahone)
FanfictionÜzerinize kahve döken biri herşeyiniz olabilir.