Pizzam

451 20 6
                                    

SELAM FISTIKLAR :D ÖNCEKİ BÖLÜMDE AĞLADIM DİYE YORUM YAPANLAR OLDU KIYAMAM SİZE :D 

-Austin'in Ağzından-

''Nabzı atıyor, fakat durumu krıtik. Her an komaya girebilir.'' Ne ? Neler oluyor ? En azından kalbi atıyordu değil mi? 6.gününde daha kötü. Her gün daha da ölüyor. Hastaneden çıktım. Daha fazla insan nasıl kaldırabilir ki  böyle bir şeyi ? Sahile doğru gittim. Yaşadıklarımı düşündüm. Yaşadıklarımızı. Mahomie'lerim, Alex, Zach, Robert, Bertha.. Bieber özentisi söylediklerinde neler hissettiğimi, özenti dediklerini ne kadar kalbimin kırıldığını bilmiyorlardı. Beni yargılamaya devam ettiler. 

''Ben Austin Mahone. Şarkı söyledim, sesimi beğenmediler. Dans ettim bir sürü hakaret ettiler. Idol olarak Bieber'ı gördüm özenti dediler. Kendime bir tarz yarattım "ıyy tarza bak" dediler. Babamın ben küçücükken öldüğünü söyledim, "iyi ki ölmüş" dediler. Alex,Robert,Zach ile dostluğumun sahte olduğunu söylediler. Kanserli hayranım için pankart hazırladım "gösteriş yapıyor" dediler. Selena'yı disneye davet ettim, "kızı kullanıyor" dediler. Ağır üşüttüm, hastalandım "umarım ölür" dediler. Cap taktım "taklitçi" dediler, cap takmadım "saçların çirkin" dediler. Ama ben hep sustum. Çünkü unuttukları birşey vardı. Benim susmamın sebebi Mahomie'lerim. Onlar bu hayatta annemden sonra benim için en değerli şeyler. Mahomie'lerime hep gözüm gibi bakıcam. Her zaman.'' Söylediğim sözü hatırlıyorum. O zamanlar Bertha yoktu, şimdi Sadece Mahomies değil, Bertha için de ayakta durmak zorundayım. O ayakta kaldığı sürece .

****

-Justin'in Ağzından-

''Bertha Moore'nin yakınları siz misiniz?'' Doktor bize sesleniyodu. Emıly, hemşirenin yaptığı içinde uyku ve sakinleştirici serumu taktıktan sonra uyuduğu ve beni de yanında götrdüğü için böyle sormuştu. 

''E-evet'' Bir şey mi olmuştu ki? 

''Hastanızın kalp ritimleri yavaş yavaş kendine geliyor. Sabaha karşı uyanacağınızı umut ediyoruz. İyi şanslar genç.'' Tanrım! Sonunda. Cassandra'yı uyandırıyım ? Daha yeni uyudu. Austin ? Belki de mesaj atabilirdim.

''Şu anda uyanan sevgilinin yanında olup, destek olmayıo planlıyosan hemen yap çünkü benim de sevgilimin yardımına ihityacı var değil mi? İyi şanslar Austin ^^ -Justin'' diye sevimli bir mesaj attım. Gidip Cassandra'nın yanına uzandım. Üzerinde Armani Code parfüm kokusu vardı. Benim parfümümü sıkmayı seviyo. Deli kız. 

****

-Bertha'nın Ağzından-

Belim kırılıyordu. 2.gözümle verdiğim savaşı bu sefer ben kazanmıştım. Geçen sefer ölüyoduk en son ne oldu hala yaşıyomuyum ? asdfda Evet ben pes eden bi kız değilim ayrıca kendimle dalga geçebiliyorum yee :D Sahi ne oldu bana ? Biraz hafızamı zorlayınca neler olduğunu hatırladım. Austin nerde benim küçük pizzam ?

''Austin'' Sesim niye çıkmadan bamna sıcaklığı döndü ? Aşağı baktığımda şu nefes almamı sağlayacak yeşil şeylerden takıldığını gördüm. Doktor ve hemşireler hızla içeri girdi. Tekrar ölmediğime eminim. Yoksa beni onlar mı öldürecek o.O

''Demek uyandınız bayan Moore'' Saçmalık. Bana soyismimle hitap edilmesini kim söyledi ? Başımı kaldırarak ağzımdaki az önce nefes almamı zorlaştıran yeşil şeyi çıkartmasında doktora yardım ettim. 

''Cassandra ve Justin beye haber verelimmi bayan Moore ?''

''İlk önce Moore değil Bertha'' dedim ve devam ettim ;

''Kalsın Austinime haber verin'' dedim sırıtarak. Adı bile kalp ritmimin bozulmasına yetiyor.

''O burada değil bayan Bertha '' Nasıl değil? diyemedim tabi kii. Gelince soracaktım ben ona 'O zaman  Casjus gelsin' dedim. Dememle 1 çift sulu göz ve 1 çiftte kızarmış göz girdi. Neler yaşadığımı filan anlattım ve yaklaşık 1.5 saatlik bir konuşmadan sonra CASSANDRA'NIN İSTEĞİ ÜZERİNE ilaçlarımı içip yattım

****

-Sabah * Bertha'nın Ağzından-

Sabah kalkmamla beni bekleyen uykusuzluktan kızarmış 2 çift pizza gözü gördüm Pardon Austin miş. Uayndığımı görmesiyle yüzündeki -_- ifadesi :D ifadesini aldı. Daha dur sen Austin bey, dün neden yanımda değildin onun hesabını vereceksin.

''Sevgilim..'' dedi, üzgün, mutlu pizzam

''Austin'' 

İmpossible Loves(Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin