Sakar Çocuk

1K 34 4
                                    

Selam! Ben Bertha. 19 yaşındayım. Üniversite 2. sınıfa gidiyorum. Normalde İngiltere'de yaşıyordum fakat okumak için Amerika'ya geldim. Burada bir arkadaşla tanıştım iyi bir ikili olduk ve aynı zamanda ev arkadaşı da olduk. Ev arkadaşımın adı Cassandra. Aynı yaşta, aynı okulda ve aynı sınıftayız. Bugün günlerdeen Cumartesi. Yani bu da demek oluyor ki bugün Cassandra ile alışverişteyiz. Yani haftanın en sevdiğim günü. Hem tatil hem de alışveriş günü !! Hemen duşa girdim ve hazırlandım. Sonra da Cassandra'yı uyandırdım. O hazırlanırken ben de kahvaltıyı hazırladım.  

Cassandra:OMG!! Müthiş olmuş

. Ben:Eh öyle oldu biraz :)  

 Cassandra:Güzele güzel de bir şey soracağım.

   Ben:??  

    Cassandra:Zehirlenmeyiz demi?    

Yanımdaki yastığı alıp yüzüne fırlattım ikimizde gülüyorduk. Yemek yedik ve çıktık. Sonunda alışveriş merkezine geldik. Baya bi dolandık. Dinlenmek için kahve içmeye karar verdik. Tam dükkana girdik ki sakar biri üzerime kahve döktü. Off!!                                                                                                                                                                                                                                                   

Ben:Bir pardon da mı yok!!

 X:Yok

Of ne kadarda sinirdi. Hemen eve gittik. Yarın pazar. Bugünkü alışveriş iyi geçti ama fazla yorulduk. Cassandra mısır patlattı ve film izledik. Yarın okul var. Bakalım ne olacak ?

Selam :) Yeni bölüm geldi. Bence iyi gidiyoruz . Yarın bu saatlerde yeni bölüm gelir. Nihal <3 :3 Bakalım neler olacak?

İmpossible Loves(Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin