Huzur Buydu.

406 19 4
                                    

SELAM :D BU BÖLÜM NE LADAR FAZLA NE KADAR AZ BİLMİYORUM ÇÜNKÜ YİNE TELEFONDAN YAZDIM. BİR SINIR YOK BAKARIM DURUMA GÖRE Y.B. GELİR. BU ARDA BÖLÜM ŞARKISI

UNION J - LOVING YOU IS EASY

"İyimisin? Ah, çok korktum." dedi üzgün pizzam.

"İyiyim Austin, fakat bir açıklama borçlusun sanırım?" dedim, yorgun bir halde. Heralde anlamamış olacak ki bana kaşlarını kaldırıp baktı.

"Dün gece nerdeydin de beni burda yalnız bıraktın diyorum, bay Mahone." Şaşkın ifadesinin yerini sevimli bir ifade aldı.

"Bende öyle düşünmüştüm." açıklama yapamayacağını düşündüm ve arkama döndüm. Açıklama zorunlu ! Dibime girmişti. Her ne kadar onu itmeye çalışsamda kıpırdamıyordu bile!  Omzumdaki ıslaklıkla göz ucumla Austin'e baktım. Bir dakika ağlıyormuydu ?

"Austiin" dedim ve ona sarıldım. Ona sarılmamla hıçkırığını bıraktı.

"Nooldu?"

"Bir daha gitme" dedi, hıçkırdı.

"Gitmedim, sen istediğin sürece buradayım." Ağlamasının durduğunu sırıttığından anlıyordum. Kapının tıklanmasıyla Austin benden ayrıldı. Bnim küçük pandam ve onun pandasıydı.

"Bertha.." dedi, üzgün bir sesle.

"Cass. Orada durucağına bana sarıl. Ben boru muyum?" dediğime herkes gülerken Cass sırtıma vurup bana sarıldı.Ayrıldığında Justin'de gülümsüyordu ve bana sarılmak için kollarını açtı.

"Gel buraya huysuz şey."

****

-Ev-

"Pizzamı çorbamı? Ah sorum yalnış tabi ki de çorbayla iyileşeceksin"

"Aloe Vera mı dinlendirici bakım mı? Yok yok en iyisi dinlendirici bakım.

"Canfident mı Boyf-"

"YETER!!!! Ben çocuk değilim. Kendim yemeğimi yer, kendim duş alabilir ve müzik seçebilirim! Değil mi?" Herkes bana şaşkın ve pişman bakıyordu.

"Ama benim için mısır-kola-cips-film dörtlüsünü birleştirseniz çok iyi olacak. Haa bu arda bir de siz!" Ellerimi çırpmamla herkes bana bakıyordu. 1-2 dakika sözlerimi sindirdikten sonra gülümsediler. Tam ağız! Muhtemelen Cass, mısırla ve kolayla , Austin filmle, Justin ise cips alamaya gitti.

"Bu olurmu bebeğim?"

"Vayy. Kız kardeşimin hikayesi ha? özetini okumustum fakat hiç gerçegini izleme fırsatım olmadı."

"İzle çok güzel bir film. Ama sadece ağlayacaksın, tek sorun bu."

"Salya sümük ağlamamdan tiksinmessen benim için problem yok." Herkes hazırdı. Herşey. Austin kıkırdayıp, yanıma geldi. Ben de yanına sokuldum. Kedi den farksızdım.

****

Ah, nihayet film bitmişti. Cassandra ile Justin, evlerine gitmisti. Evet artık Cass ile Jus aynı evde kalıyor. Daha doğrusu Justin'in saray yavrusunda. Gece 1di. Austin yeni parçalarına çalışıyordu. Yeni album için. Yeni album yeni turne demek bu da bendn uzak tam 1 ay ! Ah, Tanrım! Tam bir felaket! Austin parçalarda düzeltme yaparken bende onun kucağına kafamı koymuş telefonla ilgileniyordum. Telefonu bıraktım ve Austin'in yüzüne bakmaya başladım. Kağıtlara dalmış olmasına o an şükrettim. Uykumun geldiğini hissedince gözlerimi kapattım. Sanırım huzur buydu.

İmpossible Loves(Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin